Eindgesprek....en verder

Auteur Topic: Eindgesprek....en verder  (gelezen 37835 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #70 Gepost op: 15 december 2014, 14:57:53
Citaat van: VPer Rob link=msg=1313716 date=1418315301
En Jorick en andere die zijn aangenomen, nog nieuws?? Al meer bericht gekregen over aanstaande opleiding, aanstellingsbesluit etc.?
Ik begin a.s. maandag met de opleiding en mag 13 jan. mijn kleding gaan halen, maar dat had ik al eerder gepost haha. Heel veel zin in. Trouwens een hele kledinglijst!

Rob en de anderen,

Gefeliciteerd. Ik rond morgen (hopelijk) de opleiding af met de kennistoets. leuke opleiding waar je zelf iets van moet maken met de klas. Succes met de cursus en je stage (later).

Gr TW01


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #71 Gepost op: 15 december 2014, 16:02:49
Citaat van: TW01 link=msg=1314530 date=1418651873
Ik rond morgen (hopelijk) de opleiding af met de kennistoets. leuke opleiding waar je zelf iets van moet maken met de klas. Succes met de cursus en je stage (later).

Gr TW01

Dank je wel TW01.
Krijg je ook meteen te horen of je geslaagd bent?
Succes in ieder geval!


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #72 Gepost op: 15 december 2014, 16:11:29
Citaat van: VPer Rob link=msg=1314550 date=1418655769
Dank je wel TW01.
Krijg je ook meteen te horen of je geslaagd bent?
Succes in ieder geval!

Ja, je krijgt een voorlopige uitslag die bijna niet meer kan wijzigen. Dus ja.


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #73 Gepost op: 15 december 2014, 20:15:56
Citaat van: VPer Rob link=msg=1314458 date=1418634923
Goed om te horen!! Volgens mij is het geen geheim wat ik aan kleding krijg, dus kan dat hier wel plaatsen. Ik ga niet op detailniveau want dan is het wel een lijst hahaha, maar ik pak het even samen.

Mooi lijstje idd! Wel een extra kledingkast nodig dus  ;)

Heel veel plezier vanavond!


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #74 Gepost op: 16 december 2014, 16:20:58
Hallo allemaal!

Gisteren de eerste avond op de academie gehad. Wat was dat leuk. We hebben een klas van 16 personen. Tot mijn grote verassing kregen we gisteren de akte van aanstelling uitgereikt, en daar bleef het niet bij. Ook kregen we allemaal al onze handboeien, wapenstok en houder voor de pepperspray. De opleiding ziet er als volgt uit. Het theorie gedeelte doe je grotendeels thuis via E-learning. Maandag en woensdagavond op de academie is alleen (verdediging) sporten. weerbaarheidstraining en een soort van EHBO maar dan specifiek voor de politie. De eerste 7 weken worden we getraind in het gebruiken van de 'wapens' die je hebt en wat je ongeveer kan tegenkomen op straat en hoe te handelen want ze willen je zo snel mogelijk de straat op hebben. Na 7 weken volgt er dan een toets, en rond je deze positief af, ga je vanaf dat moment ook meedraaien. dan ga je hetgeen je via E-learning leert in de praktijk uitvoeren in een stage. En dat wordt dan ook weer getoetst. Zo werk je alle modules af en uiteindelijk volgt er nog een algemene kennistoets. Is die ook positief ben je klaar met de opleiding.
Ik weet niet of bovenstaande in alle eenheden zo werkt, maar hier wel (oost brabant)
Maandag (22-12) beginnen we met de eerste training. ben benieuwd!!


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #75 Gepost op: 16 december 2014, 20:18:38
Ik zal je bericht niet citeren ( citaat )  :P maar wat een leuk begin zo te lezen!
Dat is inderdaad vrij snel, maar je wordt vast goed klaar gestoomd voordat je de straat op kan/mag! Mooi man!

Al iets bekend over je beëdiging?

Ben benieuwd of dit ook zo in Drachten gaat!
Wij, Ronald71 en ik hebben er ook veel zin in ( 26jan beginnen @Drachten )
We houden elkaar op de hoogte  O0

Heel veel succes en plezier nogmaals!

Groetjes,
Jorick


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #76 Gepost op: 17 december 2014, 10:36:16
Citaat van: Joor85 link=msg=1314782 date=1418757518
Al iets bekend over je beëdiging?

Nee, nog niet. Ook het district is nog niet bekend. Ik verwacht dat de beëdiging pas na 13 januari is als we ons uniform krijgen. Blijkbaar wordt de eed afgelegd in het nette uniform, en dat heb ik nog niet.

We houden elkaar zeker op de hoogte. Leuk om te horen hoe het iedereen vergaat!

Groet, Rob


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #77 Gepost op: 17 december 2014, 14:39:16
leuk om te lezen! na al die maanden moet je dus wel weer een maand wachten voor je "echt" gaat beginnen? ???
Maar wel fijn om te weten hoe de planning een beetje gaat worden. Ik ben benieuwd of Oost Nederland de zelfde methode gaat aanhouden. Mij is verteld dat 1 avond in de week theorie zal gaan worden en 1 avond praktijk, we gaan het meemaken!
Sjors


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #78 Gepost op: 6 januari 2015, 17:15:22
VP'r Rob,

Was even benieuwd hoe het nu met je gaat? En met de anderen natuurlijk ook  :)

Wij beginnen 27jan met de opleiding VP 2.0, enorm veel zin in natuurlijk!  098uo
Wij wachten nog op bericht voor het passen/meenemen van de kleding.

Groetjes,
Jorick


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #79 Gepost op: 8 januari 2015, 14:05:35
Hoi Jorick,

Het gaat heel goed! Ik kom in het district Den Bosch, en in de week van 2-8 febr. ga ik de eerste stage doen.
De leerstof is goed te doen en ook de fysieke trainingen zijn erg leuk. (wel pittig).
Ik mag a.s. dinsdag 13 januari mijn kleding op gaan halen. Ik ga samen met iemand anders van mijn klas. heel benieuwd wat we nu daadwerkelijk allemaal krijgen. Ik heb inmiddels ook een trajectbegeleider en een praktijkbegeleider. Daar ga ik op korte termijn kennis mee maken.
Geloof me.....jullie gaan een leuke tijd tegemoet!! Succes en we houden elkaar op de hoogte!