Eindgesprek....en verder

Auteur Topic: Eindgesprek....en verder  (gelezen 37748 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #20 Gepost op: 18 november 2014, 19:25:09
Citaat van: VPer Rob link=msg=1308935 date=1416295363
Goed om te horen!! Ik begin 15 december met de opleiding.
Medische keuring en huisbezoek zal je ook wel goed doorstaan!
Succes en hou me op de hoogte!

Morgen is het dan zover:
De laatste loodjes  :)

Smorgens de medische keuring en smiddags komt er iemand voor het huisbezoek.

Wel even een vraag omtrent de fietstest, wat kan ik verwachten?
Ik ben 1.88m, weeg 80kg en mijn leeftijd is 29.

Als het goed is begin ik in week 5 van januari 2015!

Thanks voor je support! O0


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #21 Gepost op: 20 november 2014, 01:32:23
Medische keuring ook goed afgesloten.

Het huisbezoek was naar mijn idee ook prima, nu wachten op het verlossende, telefoontje of mailtje??

 098uo


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #22 Gepost op: 20 november 2014, 14:35:59
Citaat van: Joor85 link=msg=1309382 date=1416443543
Medische keuring ook goed afgesloten.

Het huisbezoek was naar mijn idee ook prima, nu wachten op het verlossende, telefoontje of mailtje??

 098uo

als je verder niks te vrezen hebt komt die uitslag ook wel goed. Ik had het gesprek twee maanden geleden, ik kreeg de uitslag meteen de volgende dag (per telefoon), hopelijk hoef jij ook niet te lang in spanning te zitten ;)


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #23 Gepost op: 20 november 2014, 15:11:09
Goed om te horen! proficiat.    
Ik kreeg de uitslag van mijn huisbezoek ook een dag later telefonisch en een paar dagen later de aanstellingsmail van W&S.
maar als je nog geen bericht hebt gehad, geen paniek, overal werkt het anders. Je weet vaak al wel van jezelf wat je op je 'kerfstok' hebt staan. Belangrijkste is dat je lekker jezelf bent gebleven en eerlijk antwoord heb gegeven op alle vragen.
Ik verwacht dat je elk moment de uitslag wel kunt verwachten.
Ik heb trouwens geen fietstest gehad bij de medische keuring.

van de academie heb ik de bevestiging gekregen dat ik definitief ben toegelaten. 15 december om 19.00 uur start ik. In die week krijg ik, als het goed is, ook mijn aanstellingsbesluit en wordt ik beëdigd. Uniform nemen ze nog contact over op.
kan niet wachten om te starten, maar dat gevoel kennen jullie, hahaha


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #24 Gepost op: 20 november 2014, 17:33:45
Citaat van: VPer Rob link=msg=1309430 date=1416492669
Goed om te horen! proficiat.    
Ik kreeg de uitslag van mijn huisbezoek ook een dag later telefonisch en een paar dagen later de aanstellingsmail van W&S.
maar als je nog geen bericht hebt gehad, geen paniek, overal werkt het anders. Je weet vaak al wel van jezelf wat je op je 'kerfstok' hebt staan. Belangrijkste is dat je lekker jezelf bent gebleven en eerlijk antwoord heb gegeven op alle vragen.
Ik verwacht dat je elk moment de uitslag wel kunt verwachten.
Ik heb trouwens geen fietstest gehad bij de medische keuring.

van de academie heb ik de bevestiging gekregen dat ik definitief ben toegelaten. 15 december om 19.00 uur start ik. In die week krijg ik, als het goed is, ook mijn aanstellingsbesluit en wordt ik beëdigd. Uniform nemen ze nog contact over op.
kan niet wachten om te starten, maar dat gevoel kennen jullie, hahaha

Is de beëdiging tegenwoordig dan eerder?
Voorheen was dat namelijk pas net voordat je daadwerkelijk de straat op ging, na een maand of 8.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Wessel1

  • Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #25 Gepost op: 20 november 2014, 19:04:45
Tegenwoordig word dit redelijk snel gedaan. Bij mij was het in week 2 of 3 van de opleiding. Ook in verband met de "blauwe maand" die als maand 4 komt


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #26 Gepost op: 20 november 2014, 20:42:11
Wisselde vroeger al per korps. Ik kreeg het een dag voor ik op straat ging. Anderen hadden het al voor de opleiding.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #27 Gepost op: 20 november 2014, 22:20:30
Ik durf het niet te zeggen. Ik had wat vragen gestuurd naar mijn eenheid en een quote daaruit was dit:
' Je aanstellingsbesluit krijg je pas in de eerste week dat je start met de opleiding, tegelijk met je beediging.' Dus ik denk inderdaad dat ik dat in die week ook krijg. Maar ik heb daar nog geen officielle uitnodiging voor gekregen.


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #28 Gepost op: 20 november 2014, 23:14:46
Citaat van: VPer Rob link=msg=1309430 date=1416492669
Goed om te horen! proficiat.    
Ik kreeg de uitslag van mijn huisbezoek ook een dag later telefonisch en een paar dagen later de aanstellingsmail van W&S.
maar als je nog geen bericht hebt gehad, geen paniek, overal werkt het anders. Je weet vaak al wel van jezelf wat je op je 'kerfstok' hebt staan. Belangrijkste is dat je lekker jezelf bent gebleven en eerlijk antwoord heb gegeven op alle vragen.
Ik verwacht dat je elk moment de uitslag wel kunt verwachten.
Ik heb trouwens geen fietstest gehad bij de medische keuring.

van de academie heb ik de bevestiging gekregen dat ik definitief ben toegelaten. 15 december om 19.00 uur start ik. In die week krijg ik, als het goed is, ook mijn aanstellingsbesluit en wordt ik beëdigd. Uniform nemen ze nog contact over op.
kan niet wachten om te starten, maar dat gevoel kennen jullie, hahaha

Jij ook gefeliciteerd!  :)
Geeft een heerlijk gevoel heh nu alles rond is en dat je de bevestiging hebt gekregen!
Heb je al een extra kledingkast aangeschaft?  0098

Ik heb nog niks gehoord, maar het is dan ook nog maar 1 dag geleden dat ik het gesprek heb gehad haha en nee ik maak me geen zorgen, diegene kon natuurlijk niks zeggen, maar bepaalde subtiele hints gaf die me wel, dus ga ervan uit dat het in orde is!

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #29 Gepost op: 20 november 2014, 23:16:46
Citaat van: sjorsdg link=msg=1309425 date=1416490559
als je verder niks te vrezen hebt komt die uitslag ook wel goed. Ik had het gesprek twee maanden geleden, ik kreeg de uitslag meteen de volgende dag (per telefoon), hopelijk hoef jij ook niet te lang in spanning te zitten ;)

Thanks!  O0
Nee ik hoop het ook niet, ik wil heeeel graag die bevestiging hebben, maar ach het wachten zijn we nu ook wel gewend he  ;) voordat je al die testen doorstaan hebt ben je ook wel weer een paar maand verder namelijk....

In welk korps zit jij?
Ik ga voor Noord Nederland.