Eindgesprek....en verder

Auteur Topic: Eindgesprek....en verder  (gelezen 37674 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #30 Gepost op: 20 november 2014, 23:37:24
Citaat van: Joor85 link=msg=1309609 date=1416521806
Thanks!  O0
Nee ik hoop het ook niet, ik wil heeeel graag die bevestiging hebben, maar ach het wachten zijn we nu ook wel gewend he  ;) voordat je al die testen doorstaan hebt ben je ook wel weer een paar maand verder namelijk....

In welk korps zit jij?
Ik ga voor Noord Nederland.

Ik ga voor Oost Nederland, ik heb al bericht dat ik begin in  week 5 in Apeldoorn   :) maar verder weet ik nog niks, het begrip binnenkort wordt ruim genomen  ;)
Ik ben vooral benieuwd waar in de eenheid ik geplaatst word, iemand enig idee wanneer je dat te horen krijgt?


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #31 Gepost op: 21 november 2014, 09:16:44
Citaat van: sjorsdg link=msg=1309614 date=1416523044
Ik ben vooral benieuwd waar in de eenheid ik geplaatst word, iemand enig idee wanneer je dat te horen krijgt?

Wat ik begreep is dat ze je proberen te plaatsen in de woonplaats van je of directe omgeving, tenzij je anders hebt aangegeven.
Ik heb 20 oktober m'n aanstelling binnen gekregen via W&S, maar ik heb nog geen definitief district toegewezen gekregen. Ik heb wel bericht gehad dat ze het proberen in het district waar ik graag wil (woonplaats) maar dat is nog niet zeker. Dus ik kan je niet vertellen wanneer je daarover iets hoort. zal ook wel per eenheid verschillen. Week 5 duurt nog even. Ik start over 3 weken en ik weet het nog niet hahaha!

@Joor85, weet jij al wanneer je zou starten als je door bent (wat ik wel verwacht)


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #32 Gepost op: 21 november 2014, 09:23:39
Citaat van: Joor85 link=msg=1309607 date=1416521686
Heb je al een extra kledingkast aangeschaft?  0098

Nee, hahaha, nog niet. Is er trouwens ergens een kledinglijst te zien? Nieuwe uniform? Wat we allemaal krijgen. Weet iemand dat?


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #33 Gepost op: 21 november 2014, 13:41:36
Citaat van: VPer Rob link=msg=1309665 date=1416558219
Nee, hahaha, nog niet. Is er trouwens ergens een kledinglijst te zien? Nieuwe uniform? Wat we allemaal krijgen. Weet iemand dat?

Neem even een kijkje bij het "Kleding & Materialen" Forum !
Daar staat precies beschreven wat je allemaal krijgt (indien op voorraad).
Ik heb overigens geen idee hoeveel paar je van het oude uniform krijgt...
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #34 Gepost op: 21 november 2014, 15:09:03
Citaat van: VPer Rob link=msg=1309662 date=1416557804

@Joor85, weet jij al wanneer je zou starten als je door bent (wat ik wel verwacht)

Als het goed is in week 5, mits ze de klas kunnen vullen met minimaal 15 leerlingen!


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #35 Gepost op: 21 november 2014, 17:42:54
Citaat van: VPer Rob link=msg=1309662 date=1416557804
Wat ik begreep is dat ze je proberen te plaatsen in de woonplaats van je of directe omgeving, tenzij je anders hebt aangegeven.
Ik heb 20 oktober m'n aanstelling binnen gekregen via W&S, maar ik heb nog geen definitief district toegewezen gekregen. Ik heb wel bericht gehad dat ze het proberen in het district waar ik graag wil (woonplaats) maar dat is nog niet zeker. Dus ik kan je niet vertellen wanneer je daarover iets hoort. zal ook wel per eenheid verschillen. Week 5 duurt nog even.

Thanks, ja klopt ik wacht ook geduldig af.. (ik heb de aanstellingsbesluit ook nog niet binnen) ;) wanneer heb je aan moeten geven wat je voorkeur is? Deze vraag heb nog niet gehad.


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #36 Gepost op: 22 november 2014, 13:51:21
Citaat van: sjorsdg link=msg=1309766 date=1416588174
wanneer heb je aan moeten geven wat je voorkeur is? Deze vraag heb nog niet gehad.

Aanstellingsbesluit krijg ik in de eerste week van m'n opleiding.
Ik heb zelf een mail gestuurd naar W&S met mijn voorkeur voor het district.
En ze proberen daar rekening mee te houden kreeg ik als antwoord.


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #37 Gepost op: 23 november 2014, 19:47:12
Citaat van: VPer Rob link=msg=1309942 date=1416660681
Aanstellingsbesluit krijg ik in de eerste week van m'n opleiding.
Ik heb zelf een mail gestuurd naar W&S met mijn voorkeur voor het district.
En ze proberen daar rekening mee te houden kreeg ik als antwoord.

Ahh oke, hopelijk kom je terecht waar je graag wilt komen!
Ik ga morgen hetzelfde proberen dan denk ik, hopelijk gaat het helpen :)


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #38 Gepost op: 23 november 2014, 20:38:29
Ik heb tijdens het eindgesprek aan moeten geven waar mijn voorkeur naar uitging en kreeg ook het antwoordt dat ze er rekening mee houden maar niks is zeker.

Nog geen bericht ontvangen van W&S, afgelopen vrijdag contact gezocht en ze vertelden me dat de uitslag van de medische keuring ook nog niet binnen was.
Naja weer een week voor de boeg en het bericht zal deze week vast wel komen!


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #39 Gepost op: 23 november 2014, 23:35:39
Spannende week dus, komt vast goed! Weet je op welke locatie je je lessen gaat krijgen? Aangezien je ook in week 5 gaat beginnen