Eindgesprek....en verder

Auteur Topic: Eindgesprek....en verder  (gelezen 37689 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #40 Gepost op: 24 november 2014, 10:16:00
Citaat van: sjorsdg link=msg=1310154 date=1416782139
Spannende week dus, komt vast goed! Weet je op welke locatie je je lessen gaat krijgen? Aangezien je ook in week 5 gaat beginnen

Ja idd! De lessen ga ik volgen in Drachten.
Hoelang heb jij moeten wachten totdat je het verlossende mailtje/belletje kreeg dan?


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #41 Gepost op: 24 november 2014, 10:59:48
Citaat van: Joor85 link=msg=1310172 date=1416820560
Hoelang heb jij moeten wachten totdat je het verlossende mailtje/belletje kreeg dan?

Ik had op donderdag 16 oktober mijn huisbezoek. Vrijdagmorgen 17 oktober een belletje gekregen dat ze geen bezwaar hadden en er een positief advies naar W&S zou gaan. Maandag 20 oktober de aanstellingsmail van W&S ontvangen. Dus dat ging allemaal vrij vlot.
Maar dat verschilt echt per eenheid/persoon wat ik begreep. Ik zit nu te wachten op de oproep om mijn kleding te halen.


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #42 Gepost op: 24 november 2014, 11:15:51
Dat is inderdaad lekker vlot gegaan! Beter om!
Ze zeiden tegen mij dat het voor de vrijwillige functie betreft en dat dat idd minder snel zal gaan dan bij een beroeps functie. Dit omdat er dan personen zijn die ontslag  moeten nemen bij hun huidige baan.
Kan ik wel inkomen...

Ach ik ben lekker een paar dagen vrij, genieten van mn dochtertje en dan vliegt de week ook zo voorbij  :)

Thanks voor jullie reacties!


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #43 Gepost op: 24 november 2014, 12:49:59
Citaat van: Joor85 link=msg=1310172 date=1416820560
Ja idd! De lessen ga ik volgen in Drachten.
Hoelang heb jij moeten wachten totdat je het verlossende mailtje/belletje kreeg dan?

Ik ook de volgende dag, ook op een vrijdag alleen dan een weekje later, ik had de 23e gesprek en de 24e oktober het verlossende telefoontje ;)
de aanstellingsmail van W&S kreeg ik de week daarop.

Ik heb overigens vandaag contact opgenomen met W&S over waar ik geplaatst ga worden en of ik daar een voorkeur aan kon geven, maar dit kon niet omdat dit besluit volledig lag bij de eenheid Oost Nederland, dus afwachten maar..


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #44 Gepost op: 24 november 2014, 14:30:05
Net de uitnodiging van de academie gekregen via mail. Ik wordt op 15 december om 18.45 uur verwacht. Zo jongens! het gaat bijna beginnen!! Veel zin in!
Nog een aantal zaken die geregeld moeten worden:

- kleding (nog onbekend)
- beëdiging (eerste week van de opleiding als het goed is)
- legitimatie (nog onbekend)
- aanstellingsbesluit (krijg ik eerste week opleiding wat ik begreep)
- datum kennismakingsavond (nog onbekend)


Joor85

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
  • Surveillant vrijpol
Reactie #45 Gepost op: 24 november 2014, 15:16:22
Lekker!!
Kan het me voorstellen dat je er veel zin in hebt! Na maanden de testen afgelegd te hebben, ben je er op een gegeven moment ook wel aan toe  ;D  O0

Houdt ons op de hoogte van je uniform! Daar ben ik ook wel aardig benieuwd naar trouwens ;D


sjorsdg

  • aspirant niveau 4
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Reactie #46 Gepost op: 24 november 2014, 15:39:40
Gaaf! 0098
en ook wel jaloers hoor dat je bijna mag beginnen haha ;)
Ik had begrepen tijdens het eindgesprek dat de legitimatie krijgt zodra je beëdigd bent. Maar misschien verschilt dat ook wel weer per eenheid.
Heb je al een kalender gemaakt met hoeveel nachtjes je nog moet slapen tot de 15e? ;)
Houdt ons op de hoogte als je wilt, ik ben erg benieuwd! :)


VPer Rob

  • Politievrijwilliger in opleiding
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #47 Gepost op: 24 november 2014, 15:50:33
hahaha, nee geen kalender.  :D
En inderdaad, na maanden van testen en gesprekken wil ik nu aan de gang! (vanaf april al bezig)
Zeker houd ik jullie op de hoogte!!


Sander2

  • VP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 32
Reactie #48 Gepost op: 24 november 2014, 17:22:30
Je krijgt je legitimatie waarschijnlijk na je beëdiging. Bij ons was de beëdiging ongeveer 3 maanden na de aanstelling. Na 6 maanden de eerste praktijk stage oftewel de straat op. Succes!  O0


Ronald71

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #49 Gepost op: 25 november 2014, 20:10:20
Citaat van: Joor85 link=msg=1310222 date=1416838582
Lekker!!
Kan het me voorstellen dat je er veel zin in hebt! Na maanden de testen afgelegd te hebben, ben je er op een gegeven moment ook wel aan toe  ;D  O0

Houdt ons op de hoogte van je uniform! Daar ben ik ook wel aardig benieuwd naar trouwens ;D

Hoi Joor85,

leuk om iemand op dit forum te treffen die ook voor Noord-Nederland gaat. Heb vanmorgen contact met W&S gehad en ben nu door alle selecties heen. Als het bij jou ook positief is dan zie ik jou in week 5 O0

gr. Ronald