Stroomstootwapen (taser)

Auteur Topic: Stroomstootwapen (taser)  (gelezen 141633 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #840 Gepost op: 16 november 2019, 10:24:13
Ja, dat denk ik ook. Ik ben benieuwd naar de keuzes die ze maken, zeker nu 'prio 1 voor iedereen' zo gepromoot wordt en de noodhulp eenheden er steeds meer af gaan.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Reactie #841 Gepost op: 21 november 2019, 09:56:23
Ik verbaas me ook weer dat de surveillant er volgens mij buiten gaat vallen. Ik ervaar meer en meer dat er een beroep wordt gedaan op ons surveillanten om de eindjes tijdens de dienst aan elkaar te knopen. Was een mooi kans geweest om in ieder geval enigszins voorbereid bij een melding aan te komen.
Hobby Bobby eenheid Den Haag

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #842 Gepost op: 21 november 2019, 17:06:46
Waar baseer je dat op?

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Reactie #843 Gepost op: 21 november 2019, 17:26:36
Er wordt gesproken over de noodhulp. Surveillanten vallen daar niet onder. Of heb ik iets gemist?

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #844 Gepost op: 21 november 2019, 18:56:10
Het gebruik van de term noodhulp zou ik nu even niet als leidraad gebruiken, die term zit nog zo ingebakken en bestaat feitelijk niet meer. De vrijwilligers hebben altijd niet-dodelijke bewapening (en sommigen zelfs een vuurwapen), dus zou niet weten waarom de taser daar niet bij hoort.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Reactie #845 Gepost op: 23 november 2019, 20:53:19
Het gebruik van de term noodhulp zou ik nu even niet als leidraad gebruiken, die term zit nog zo ingebakken en bestaat feitelijk niet meer. De vrijwilligers hebben altijd niet-dodelijke bewapening (en sommigen zelfs een vuurwapen), dus zou niet weten waarom de taser daar niet bij hoort.
Ben benieuwd. Tot nu toe heb ik altijd begrepen dat het voor de N3 en hoger zou zijn. Zou zeker hier in de eenheid een hoop extra ruimte geven tijdens de diensten.