De Koninklijke Marechaussee: Als het erop aankomt. rtl crime

Auteur Topic: De Koninklijke Marechaussee: Als het erop aankomt. rtl crime  (gelezen 16115 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #10 Gepost op: 22 september 2014, 11:48:33
Een jaar of 3 geleden had je op de EO het programma "Koninklijke Marechaussee" waarbij al de diverse takken van de Kmar werd vertoond. Van de diensten op Schiphol, controles in de havens tot de weg controles langs de zuid en oost grenzen. Tevens was er toen een aflevering over de ME training en de BSB. Ik gok dat dit programma een zelfde soort insteek heeft waarbij globaal word getoond wat het werk inhoud.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #11 Gepost op: 22 september 2014, 22:18:21


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #12 Gepost op: 22 september 2014, 22:47:49
Ziet er goed uit :)


Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Reactie #13 Gepost op: 23 september 2014, 15:15:19
ik heb er hoge verwachtingen van... Gezien het feit dat het programma door Leo de Haas is gemaakt, zal het zeker niet tegenvallen!

(Voor de mensen die het niet weten: Leo de Haas is de maker van de programma's 'Blik op de Weg' en 'Stop! Politie')
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #14 Gepost op: 23 september 2014, 20:40:04
Super balen dat ik KPN heb. Hopelijk verschijnt het ergens online...


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #15 Gepost op: 23 september 2014, 20:55:37
Ik kan deze ook helaas niet zien, hopelijk gratis via RTLgemist of op youtube 998765
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #16 Gepost op: 23 september 2014, 20:57:54
@rtlcrime heeft mij gemeld dat het niet online is te volgen en ook niet via RTL gemist te zien zal zijn. Men heeft gezegd: programma is i.o.v. RTL crime gemaakt dus is dat ook de logische uitzendzender... Zal vermoed ik op deze manier weinig kijkers trekken.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #17 Gepost op: 23 september 2014, 20:59:33
Citaat van: 1300001-MR link=msg=1297740 date=1411498674
@rtlcrime heeft mij gemeld dat het niet online is te volgen en ook niet via RTL gemist te zien zal zijn. Men heeft gezegd: programma is i.o.v. RTL crime gemaakt dus is dat ook de logische uitzendzender... Zal vermoed ik op deze manier weinig kijkers trekken.

Mag ik eerlijk zijn? Erg dom! Had het op zijn minst na afloop op RTLgemist gegooid want ja, zo trek je inderdaad erg weinig kijkers..... Beetje best wel heel erg jammer
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #18 Gepost op: 23 september 2014, 21:30:56
Interessante aflevering (ja, ik heb Ziggo) met zelfs 2 x een daadwerkelijke 'instap' van de BSB in een woning en een stukje training.

Voor de rest beelden van de grensbewaking op Schiphol e.d.
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #19 Gepost op: 23 september 2014, 21:53:16
Sterk vermoede dat er meer afleveringen volgen.