Sollicitanten 2024

Auteur Topic: Sollicitanten 2024  (gelezen 48645 keer)

daniquevh, Capelle (en 19 gasten bekijken dit topic.

Janneke

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #90 Gepost op: 21 november 2023, 19:53:36
Hi,

Hier nog een sollicitant voor Januari 2024 ::)(Gesolliciteerd voor regio oost) Ik heb nu donderdag mijn screeninggesprek. Maar is er iemand die mij kan vertellen hoeveel sport/zwemmen je nou eigenlijk per week hebt tijdens de opleiding? En is dit ook al in de 9 maanden theorie? Heel benieuwd! ;D


Jorrit

  • GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #91 Gepost op: 21 november 2023, 21:17:36
Zo vaak als je zelf wil. Er zijn in de huidige opleiding geen sport- of zwemlessen opgenomen. Je moet wel de professioneel fit toets halen dus als je zelf niet sport moet je daarvoor gaan trainen buiten je ingeroosterde uren om. Daarvoor is genoeg tijd voor omdat er veel zelf in te vullen uren zijn.


Denise2024

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #92 Gepost op: 21 november 2023, 23:42:35
Helemaal vergeten terug te koppelen! mijn excuses  e050
Ik heb vorige week maandag te horen gekregen dat hij positief was, super blij mee!  098uo
Vorige week heb ik ook mijn keuze moeten maken voor mijn uitstroomprofiel GGP/VVC op de academie in Leusden en het is GGP geworden.
Verder heb ik nog niets gehoord van mijn recruiter (Hoe nu verder). Ik hoop deze week te horen of ik daadwerkelijk mag beginnen in week 5 volgend jaar en wanneer het passen van het uniform ook mag gebeuren  8)

Hoe staat het daar bij jou? ook al wat te horen gekregen over de vervolgstappen?

Super gefeliciteerd!!

Nee moet nog een belletje krijgen voor het passen van uniform, ik heb ook ggp voorkeur gekozen. Verder krijg je nog een mail hoe verder met informatie uiterlijk 2 weken voor de start geloof ik . Wel al het definitieve besluit en dat ik ontslag kon nemen heb ik in de mail ontvangen.


Nicolai90

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #93 Gepost op: 23 november 2023, 14:24:05
Super gefeliciteerd!!

Nee moet nog een belletje krijgen voor het passen van uniform, ik heb ook ggp voorkeur gekozen. Verder krijg je nog een mail hoe verder met informatie uiterlijk 2 weken voor de start geloof ik . Wel al het definitieve besluit en dat ik ontslag kon nemen heb ik in de mail ontvangen.

Dankjewel!
Ik heb zojuist ook de mail ontvangen van mijn definitieve besluit, mijn jaar kan niet meer stuk!  098uo
Het zit er nu eindelijk op en ik kan niet wachten om te beginnen!


Rens

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #94 Gepost op: 7 december 2023, 09:08:39
Gefeliciteerd voor degenen die het hebben gehaald! Ook ik heb een positief besluit gekregen (eenheid Den Haag). Over 2 weekjes uniform ophalen, en dan is het aftellen! 098uo


yk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #95 Gepost op: 15 december 2023, 20:06:42
Hi,

Hier nog een sollicitant voor Januari 2024 ::)(Gesolliciteerd voor regio oost) Ik heb nu donderdag mijn screeninggesprek. Maar is er iemand die mij kan vertellen hoeveel sport/zwemmen je nou eigenlijk per week hebt tijdens de opleiding? En is dit ook al in de 9 maanden theorie? Heel benieuwd! ;D

Hi!

Ik ben momenteel 1 maand bezig. Zwemmeb is uit de opleiding gehaald. Je hebt verder 4 uur per week ibt les. Dit is trappen, stoten, fixeren, controleren, boeien en gebruik overige geweldsmiddelen. Nou ik kan je zeggen dat is zweten geblazen met je uniform aan haha.

Verder hebben we ook 1x in de 2 weken sportles. Het overige sporten is echt op eigen initiatief om de profit te halen.

De eerste 9 maanden zijn inderdaad theorie. Maar naast de 'droge stof' heb je ook eerste hulp, ibt lessen en simulaties. En 1x in de week heb je een lop dag en hier plan je zelf oriëntatiedagen in. De dagen vliegen in ieder geval voorbij.

Voor iedereen succes met de laatste loodjes!


Dionn18

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #96 Gepost op: 24 januari 2024, 16:30:02
Hey!

Zijn hier ook sollicitanten voor noord Nederland welke in augustus 24 starten?


robinm94

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #97 Gepost op: 24 januari 2024, 16:36:34
Hey!

Zijn hier ook sollicitanten voor noord Nederland welke in augustus 24 starten?

Ja, ik zit daarvoor toevallig ook in de procedure, wacht nu op bericht voor de medische keuring. Hoever ben jij?


Dionn18

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #98 Gepost op: 26 januari 2024, 09:26:21
Ja, ik zit daarvoor toevallig ook in de procedure, wacht nu op bericht voor de medische keuring. Hoever ben jij?

Ah kijk aan! Ik wacht ook op de medische keuring. Jij zit ook al enige tijd in de selectieprocedure?


Capelle

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #99 Gepost op: Vandaag om 16:16:31
Hey!

Zijn hier ook sollicitanten voor noord Nederland welke in augustus 24 starten?

Ik heb gesolliciteerd voor ehd amsterdam verkorte bachelor agent start 12 aug, eind dec gesolliciteerd, 3 weken terug intentie tot aanstelling binnen gehad nu aan het wachten op medische keuring en screening