Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 351119 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #130 Gepost op: 24 november 2014, 10:09:12
Citaat van: Mariissaaah link=msg=1310170 date=1416820022
Heb de locatie van de medische keuring kunnen veranderen aangezien die niet helemaal goed uitkwam met mijn huidige werk in Amsterdam, en kreeg een totaal ander formulier toegestuurd en hoef nu de fietstest niet te doen..
a.s. donderdag medische keuring en aanstellingsgesprek! ;D

Hahaha, wel vreemd. S6. Heb jij je veiligheidsonderzoek al gehad?


Mariissaaah

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #131 Gepost op: 25 november 2014, 11:46:48
Nee nog niet.. heb er nog niets van gemerkt, en ook nog geen afspraak voor een huisbezoek etc..


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #132 Gepost op: 27 november 2014, 08:59:05
Citaat van: Mariissaaah link=msg=1310170 date=1416820022
Heb de locatie van de medische keuring kunnen veranderen aangezien die niet helemaal goed uitkwam met mijn huidige werk in Amsterdam, en kreeg een totaal ander formulier toegestuurd en hoef nu de fietstest niet te doen..
a.s. donderdag medische keuring en aanstellingsgesprek! ;D

S6 vandaag Mariissaaah!


Mariissaaah

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #133 Gepost op: 27 november 2014, 21:57:50
Citaat van: TW01 link=msg=1310847 date=1417075145
S6 vandaag Mariissaaah!

Bedankt TW01! Is helemaal goed gegaan vandaag, medisch helemaal in orde. Nu alleen nog wachten op BGO onderzoek en dan 26 januari starten!


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #134 Gepost op: 27 november 2014, 22:01:28
Citaat van: Mariissaaah link=msg=1311066 date=1417121870
Bedankt TW01! Is helemaal goed gegaan vandaag, medisch helemaal in orde. Nu alleen nog wachten op BGO onderzoek en dan 26 januari starten!

Top!! Gefeliciteerd!! Tot dan👍


Ambubroeder

  • Ambulance verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 292
  • Be the change you want to see
Reactie #135 Gepost op: 2 december 2014, 09:50:53
Hallo allemaal,

Wellicht ten overvloede, maar ik lees al een tijdje mee op dit onderwerp en heb toch nog een vraag waarmee iemand mij hopelijk op weg kan helpen. Het verbaasd mij enigszins dat hier mensen zijn die de opleiding gaan doen terwijl er toch nergens vacature's lijken te zijn.

Het gaat om mijn broertje, 19 jaar, bijna klaar met de niveau 3 opleiding Veiligheid en Vakmanschap. Hij heeft dit eigenlijk gedaan als vooropleiding voor defensie, maar dat gaat hem toch niet worden. Hij heeft zich gericht op het onderdeel; logistiek. Door de jaren heen is hij erachter gekomen dat de marechaussee of de politie toch meer trekt en na het bezoeken van internet site's en voorlichtingen weet hij zeker dat hij bij de politie wilt. Maar wat nu? Er zijn geen vacature's te vinden.
Hij heeft zijn rijbewijs B, een topconditie en dus een niveau 3 diploma, en wil graag de niveau 4 opleiding van de politie doen. Hebben jullie tips of manieren om er toch binnen te komen, of waar we moeten beginnen? Hij is vanaf maart 2015 beschikbaar, maar wil eventueel ook prima in september ofzo beginnen. Ik hoop dat iemand tips heeft, eventueel via PB is ook prima! Ik ben zelf meer van de witte kolom (SEH verpleegkundige) dus als ik me ergens verspreek of een foutje heb gemaakt, excuus.


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #136 Gepost op: 2 december 2014, 09:57:49
Citaat van: robin89 link=msg=1311922 date=1417510253
Hallo allemaal,

Beste Robin,

Zoals zovelen... meer kan ik er niet van zeggen. Er zijn door de reorganisatie binnen de politie maar beperkte vacatures en er is, door de wachtlijst, geen openstelling meer geweest sinds april dit jaar.

Het enige dat ik je kan aanraden is een alert te zetten op mijnkombijdepolitie.nl Dan krijg je enkele dagen voor een vacaturestelling bericht per mail en kun je je voorbereiden. Verder is het bij mijn weten niet mogelijk op een andere manier binnen de politieorganisatie te komen.

Uiteraard zoekt de politie al enige tijd veel politievrijwilligers. Niet dat je dan voorrang krijgt, maar wellicht is dat wel een goed begin. Hij is nog jong en heeft wel de tijd lijkt me. kansen komen er vanzelf weer.

Hopelijk heb je hier iets aan en succes.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #137 Gepost op: 2 december 2014, 09:59:15
Wachten tot er weer vacatures open zijn en dan snel solliciteren. Wanneer er vacatures komen weet nog niemand.
 De mensen die nu gaan beginnen hebben maanden geleden meegedaan aan een sollicitatieronde.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Ambubroeder

  • Ambulance verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 292
  • Be the change you want to see
Reactie #138 Gepost op: 2 december 2014, 10:04:28
Citaat van: TW01 link=msg=1311925 date=1417510669
Beste Robin,

Dat verklaart een hoop, dat account hebben we in mei aangemaakt, maar we dachten als er al een half jaar niks op is gekomen, dan zal het misschien via een andere weg gaan. Helaas, niet dus, wat jammer dat er zoveel enthousiaste jonge mensen niet terecht kunnen


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Reactie #139 Gepost op: 2 december 2014, 17:26:10
Citaat van: TW01 link=msg=1311925 date=1417510669
Verder is het bij mijn weten niet mogelijk op een andere manier binnen de politieorganisatie te komen.

Bij het positief afronden van de HTV-P opleiding en de sollicitatieprocedure, ben je gegarandeerd van een opleidingsplaats voor N4. Indien deze positief afgerond wordt, heeft de aangenomen persoon recht op een jaar 'korting' op de politieacademie. Er wordt dus gestart in het 2e jaar, verstandig? :-\

Toch zou ik, net als DiNozzo schrijft, het aanraden om te wachten op een vacature en dan hierop te solliciteren.
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam