Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 350342 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #150 Gepost op: 4 december 2014, 12:54:11
Dinsdag gebeld met de academie aangaande thuisbezoek. Ook ik zit daar op te wachten. Ze geven aan dat er deze of volgende week wordt gebeld door de eenheid. Ben benieuwd. Ook ik moet ontslag nemen.


jacco161271

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #151 Gepost op: 12 december 2014, 21:08:15
Hoi
Ik kreeg vanmiddag de mail vanuit W&S dat ik de selectie procedure volledig heb doorlopen 098uo. In week 5 mag ik gaan starten met de opleiding voor niv.4 in Drachten!!


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #152 Gepost op: 12 december 2014, 22:29:22
Citaat van: jacco161271 link=msg=1313980 date=1418414895
Hoi
Ik kreeg vanmiddag de mail vanuit W&S dat ik de selectie procedure volledig heb doorlopen 098uo. In week 5 mag ik gaan starten met de opleiding voor niv.4 in Drachten!!

Gefeliciteerd! Veel succes (en plezier)!


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #153 Gepost op: 13 december 2014, 00:15:56
Citaat van: jacco161271 link=msg=1313980 date=1418414895
Hoi
Ik kreeg vanmiddag de mail vanuit W&S dat ik de selectie procedure volledig heb doorlopen 098uo. In week 5 mag ik gaan starten met de opleiding voor niv.4 in Drachten!!

Gefeliciteerd!


Mariissaaah

  • Aspirant Hoofdagent eenheid Noord Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 35
Reactie #154 Gepost op: 15 december 2014, 16:03:56
Citaat van: jacco161271 link=msg=1313980 date=1418414895
Hoi
Ik kreeg vanmiddag de mail vanuit W&S dat ik de selectie procedure volledig heb doorlopen 098uo. In week 5 mag ik gaan starten met de opleiding voor niv.4 in Drachten!!
tof gefeliciteerd! Ik heb vrijdag mn huisbezoek gehad en nu afwachten, maar misschien worden we klasgenootjes! Fingers crossed!


jacco161271

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
Reactie #155 Gepost op: 16 december 2014, 09:05:58
De laatste loodjes wegen het zwaarst maar dit komt ook wel goed O0


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #156 Gepost op: 6 januari 2015, 21:49:21
Iedereen veel succes met de start van zijn / haar opleiding.

Zo af en toe zie ik mailtjes binnen komen met een infoavond daarin, wat ik me afvraag waarom worden er nog veel voorlichtingsavonden gegeven maar is er geen vooruitzicht op vacatures in 2015.
Zijn er nog meer mensen die ook willen solliciteren tot de eenheid Haaglanden ?

Grtz ! ;)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


kaytje19

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
  • BOA - domein 1
Reactie #157 Gepost op: 15 januari 2015, 09:34:01
Sorry als ik hem in het verkeerde topic plaats, http://www.nrc.nl/carriere/2015/01/14/40-miljoen-voor-banenplan-politie-en-defensie/

Er komt ruim veertig miljoen euro beschikbaar voor de omscholing van politie-en defensiepersoneel. Minister Asscher betaalt daarvan zestien miljoen, de rest van het bedrag is afkomstig van werkgevers en vakbonden in de sector, dat meldt het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid vandaag.
Ondanks de bezuinigingen bij Defensie, waar vijfduizend van de zestigduizend werknemers moeten vertrekken, is er jaarlijks behoefte aan vierduizend nieuwe jonge medewerkers. Bij de politie vallen ontslagen bij medewerkers in ondersteunende functies terwijl er wel meer vraag is naar agenten.

Uitval verlagen bij politieopleiding
Een deel van het geld uit het banenplan gaat naar het tegengaan van de uitval tijgens de opleidingsperiode. Bij de vierjarige politieopleiding stopt ongeveer 20 procent van de studenten.
Daarnaast is er geld beschikbaar om achthonderd MBO-leerlingen te begeleiden en krijgen tweehonderd jongeren zonder startkwalificatie de kans om in te stromen bij de politie.

Ook voor omscholing binnen de politie en het trainen van fysieke en mentale weerbaarheid van agenten is geld gereserveerd binnen het sectorplan politie.

Omscholing technische functies Defensie
Voor honderdzestig medewerkers bij Defensie is er geld om zich om te scholen naar een technische functie. Daarnaast krijgen duizend werknemers een beroepsopleiding binnen Defensie.
In totaal heeft minister Asscher zeshonderd miljoen euro beschikbaar gesteld voor de sectorplannen. Werkgevers en werknemers leggen minimaal hetzelfde bedrag bij. Tot nu toe hebben meer dan honderd sectoren een aanvraag ingediend. Vanaf januari 2015 start een nieuwe aanvraagperiode.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #158 Gepost op: 15 januari 2015, 09:38:47
Citaat van: kaytje19 link=msg=1323237 date=1421310841
Sorry als ik hem in het verkeerde topic plaats, http://www.nrc.nl/carriere/2015/01/14/40-miljoen-voor-banenplan-politie-en-defensie/

Er komt ruim veertig miljoen euro beschikbaar voor de omscholing van politie-en defensiepersoneel. Minister Asscher betaalt daarvan zestien miljoen, de rest van het bedrag is afkomstig van werkgevers en vakbonden in de sector, dat meldt het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid vandaag.
Ondanks de bezuinigingen bij Defensie, waar vijfduizend van de zestigduizend werknemers moeten vertrekken, is er jaarlijks behoefte aan vierduizend nieuwe jonge medewerkers. Bij de politie vallen ontslagen bij medewerkers in ondersteunende functies terwijl er wel meer vraag is naar agenten.

Uitval verlagen bij politieopleiding
Een deel van het geld uit het banenplan gaat naar het tegengaan van de uitval tijgens de opleidingsperiode. Bij de vierjarige politieopleiding stopt ongeveer 20 procent van de studenten.
Daarnaast is er geld beschikbaar om achthonderd MBO-leerlingen te begeleiden en krijgen tweehonderd jongeren zonder startkwalificatie de kans om in te stromen bij de politie.

Ook voor omscholing binnen de politie en het trainen van fysieke en mentale weerbaarheid van agenten is geld gereserveerd binnen het sectorplan politie.

Omscholing technische functies Defensie
Voor honderdzestig medewerkers bij Defensie is er geld om zich om te scholen naar een technische functie. Daarnaast krijgen duizend werknemers een beroepsopleiding binnen Defensie.
In totaal heeft minister Asscher zeshonderd miljoen euro beschikbaar gesteld voor de sectorplannen. Werkgevers en werknemers leggen minimaal hetzelfde bedrag bij. Tot nu toe hebben meer dan honderd sectoren een aanvraag ingediend. Vanaf januari 2015 start een nieuwe aanvraagperiode.

Dat betekent dus dat de gemotiveerde mensen van de havo of het vwo nog langer kunnen wachten...
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


R0N4NN

  • Student IVK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 138
Reactie #159 Gepost op: 15 januari 2015, 18:13:25
Citaat van: kaytje19 link=msg=1323237 date=1421310841
Sorry als ik hem in het verkeerde topic plaats, http://www.nrc.nl/carriere/2015/01/14/40-miljoen-voor-banenplan-politie-en-defensie/

Er komt ruim veertig miljoen euro beschikbaar voor de omscholing van politie-en defensiepersoneel. Minister Asscher betaalt daarvan zestien miljoen, de rest van het bedrag is afkomstig van werkgevers en vakbonden in de sector, dat meldt het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid vandaag.
Ondanks de bezuinigingen bij Defensie, waar vijfduizend van de zestigduizend werknemers moeten vertrekken, is er jaarlijks behoefte aan vierduizend nieuwe jonge medewerkers. Bij de politie vallen ontslagen bij medewerkers in ondersteunende functies terwijl er wel meer vraag is naar agenten.

Uitval verlagen bij politieopleiding
Een deel van het geld uit het banenplan gaat naar het tegengaan van de uitval tijgens de opleidingsperiode. Bij de vierjarige politieopleiding stopt ongeveer 20 procent van de studenten.
Daarnaast is er geld beschikbaar om achthonderd MBO-leerlingen te begeleiden en krijgen tweehonderd jongeren zonder startkwalificatie de kans om in te stromen bij de politie.

Ook voor omscholing binnen de politie en het trainen van fysieke en mentale weerbaarheid van agenten is geld gereserveerd binnen het sectorplan politie.

Omscholing technische functies Defensie
Voor honderdzestig medewerkers bij Defensie is er geld om zich om te scholen naar een technische functie. Daarnaast krijgen duizend werknemers een beroepsopleiding binnen Defensie.
In totaal heeft minister Asscher zeshonderd miljoen euro beschikbaar gesteld voor de sectorplannen. Werkgevers en werknemers leggen minimaal hetzelfde bedrag bij. Tot nu toe hebben meer dan honderd sectoren een aanvraag ingediend. Vanaf januari 2015 start een nieuwe aanvraagperiode.

Vreemd dat ze tweehonderd jongeren zonder startkwalificatie wel een kans willen geven om bij de politie te komen werken, maar dat ze dat niet doen voor echt gemotiveerde mensen die nu al tijden wachten voordat er weer eens vacatures komen...