Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 352784 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #230 Gepost op: 9 april 2015, 20:19:46
Er zijn inderdaad weer vacatures opengesteld in diverse regio's!
Voor iedereen die vorig jaar niet de kans kreeg en natuurlijk voor alle anderen: heel veel succes!  O0


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #231 Gepost op: 9 april 2015, 20:23:55
Citaat van: Eevee link=msg=1342578 date=1428597431
Ja klopt! Er is idd een lagere score nodig..
Voor VP is een somscore nodig van: 23
Voor N3+4 is een somscore nodig van: 30
Voor N5+6 is een somscore nodig van: 34

Deze somscore is gebaseerd op de volgende competenties: besluitvaardigheid, contactgerichtheid, communicatieve vaardigheden, inlevingsvermogen, initiatief, flexibiliteit, zelfinzicht en tolerantie..

Mijn somscore van mijn huidige rapportage is 35. Maar vroeg mijzelf af of ik niet misschien deel B van de selectie opnieuw moet doen. Ik ben natuurlijk door de selectie gekomen als VP'er (niet vuurwapendragend) en waarschijnlijk is de selectie voor N4 van deel b zwaarder dan de selectie van deel B als VP'er...
Ik hoop natuurlijk dat ik geen enkel deel opnieuw hoef te doen, en gewoon door kan!! Maar goed, eerst afwachten of ik door de briefselectie kom voor deze vacature  ::)

Jij ook succes met solliciteren!  8)

Naar mij weten hebben ze liever niet dat men de sollicitatie van VP doorzet naar een betaalde functie.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #232 Gepost op: 9 april 2015, 20:25:10
Ik vraag me toch af waarom er zo gehamerd word op culturele kennis / culturele kennis. Zou dit een punt zijn om niet uitgenodigd te worden op de eerste dag bewust blauw ?
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


R0N4NN

  • Student IVK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 138
Reactie #233 Gepost op: 9 april 2015, 20:27:47
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1342596 date=1428603910
Ik vraag me toch af waarom er zo gehamerd word op culturele kennis / culturele kennis. Zou dit een punt zijn om niet uitgenodigd te worden op de eerste dag bewust blauw ?

Dat vroeg ik mij ook al af! Het stond zelfs in die checklist dat je in de motivatie moest laten blijken van culturele ervaring/kennis. Ik zou zelf geen idee hebben hoe ik dat goed kan verwoorden haha.


Eevee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #234 Gepost op: 9 april 2015, 20:32:44
Citaat van: Wolfs link=msg=1342595 date=1428603835
Naar mij weten hebben ze liever niet dat men de sollicitatie van VP doorzet naar een betaalde functie.

Als je opleiding al begonnen bent wordt het idd lastig, maar ben nog niet aan de opleiding voor VP begonnen...
Toen met de vacatures voor N5 kon ik ook gewoon solliciteren, kwam alleen niet door de briefselectie heen... :(
Nu hopen dat ik er wel door heen kom.. 998765
Sollicitatie Politiekundige


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #235 Gepost op: 9 april 2015, 21:26:22
Net een klein vreugde dansje gedaan en gesolliciteerd voor niv 4 noord Nederland.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #236 Gepost op: 9 april 2015, 21:32:20
Citaat van: jasir link=msg=1342617 date=1428607582
Net een klein vreugde dansje gedaan en gesolliciteerd voor niv 4 noord Nederland.
Zie ook: https://www.kombijdepolitie.nl/vacatures/paginas/hoofdagent-01-4115.aspx
Zijn verder in ieder geval vacatures voor hoofdagent in:
 - Amsterdam
 - Zeeland/West-Brabant
 - Rotterdam
 - Midden Nederland
 - Den Haag
 - Noord Holland


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #237 Gepost op: 9 april 2015, 22:07:51
Net onder het motto; ''wie niet waagt, wie niet wint'' gesolliciteerd voor N4-Zeeland West Brabant. Heb sinds februari de selectieprocedure voor VP'er succesvol doorlopen met een somscore van 42 (alle scores van de competenties bij elkaar opgeteld?).

Nu maar hopen dat het allemaal lukt.  098uo

In ieder geval succes iedereen!!


Martijn95

  • Student Integrale Veiligheid (IV)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 166
Reactie #238 Gepost op: 10 april 2015, 00:40:50
Ik begrijp persoonlijk niet dat ook VP sollicitanten solliciteren voor N4. Dan wilde je dus VP'er worden met in de achterhoofd de gedachte van dat je wel even zal doorstromen als je VP'er bent. Teleurstellende instelling als je het aan mij vraagt.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #239 Gepost op: 10 april 2015, 08:34:38
Citaat van: Martijn95 link=msg=1342652 date=1428619250
Ik begrijp persoonlijk niet dat ook VP sollicitanten solliciteren voor N4. Dan wilde je dus VP'er worden met in de achterhoofd de gedachte van dat je wel even zal doorstromen als je VP'er bent. Teleurstellende instelling als je het aan mij vraagt.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Deze mensen willen heel graag bij de politie organisatie zich samenvoegen. Helaas voor hun waren er toen geen vacatures voor een N4 opleiding. Omdat ze toch erg graag de straat op willen als politie agent kiezen zij ervoor om dit zelfs als vrijwilliger te doen ! Nu komt er een mooie kans, als ik ook al in de sollicitatie had gezeten als vrijwilliger had ik dezelfde keuze gemaakt.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.