Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 347503 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MrCage

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #260 Gepost op: 14 april 2015, 19:39:51
Oke goede zaak,
Ik heb nog niets ontvangen, ben benieuwd of er nog mede sollicitanten op dit forum een mail hebben gehad. Hopelijk krijgt iedereen die mail zodat er eerlijk gemeten kan worden. Mag ik vragen wat de intelligentietesten ruw weg inhielden?


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #261 Gepost op: 14 april 2015, 19:40:17
Citaat van: R0N4NN link=msg=1343588 date=1429031005
Jup, ik ook. Drie intelligentietesten en een persoonlijkheidsvragenlijst.

Hier niets ontvangen. Wellicht komt dat nog ::)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #262 Gepost op: 14 april 2015, 19:42:46
Citaat van: MrCage link=msg=1343598 date=1429033191
Oke goede zaak,
Ik heb nog niets ontvangen, ben benieuwd of er nog mede sollicitanten op dit forum een mail hebben gehad. Hopelijk krijgt iedereen die mail zodat er eerlijk gemeten kan worden. Mag ik vragen wat de intelligentietesten ruw weg inhielden?

Letterreeksen, Verbale analogieën (dus; benzine - auto , kerosine - ?), cijferreeksen en als laatste een persoonlijke vragenlijst.

Er staat trouwens ook bij dat het voor 19/04/2015 gemaakt moet worden, dus een beetje raar dat niet iedereen hem tegelijk krijgt...


MrCage

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #263 Gepost op: 14 april 2015, 19:45:31
Citaat van: sanderhulleman link=msg=1343600 date=1429033366
Letterreeksen, Verbale analogieën (dus; benzine - auto , kerosine - ?), cijferreeksen en als laatste een persoonlijke vragenlijst.

Er staat trouwens ook bij dat het voor 19/04/2015 gemaakt moet worden, dus een beetje raar dat niet iedereen hem tegelijk krijgt...

Ja ik denk dat zij een mail lijst eruit sturen en dat dit word verwerkt door de ICT. Zodat de server misschien niet over belast raakt?
Geen idee, ben geen ICT'er maar denk niet dat er een selectie word gemaakt wie die test krijgt(zou dubbele selectie zijn i.v.m selectiedag A)


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #264 Gepost op: 14 april 2015, 19:52:07
Citaat van: MrCage link=msg=1343601 date=1429033531
Ja ik denk dat zij een mail lijst eruit sturen en dat dit word verwerkt door de ICT. Zodat de server misschien niet over belast raakt?
Geen idee, ben geen ICT'er maar denk niet dat er een selectie word gemaakt wie die test krijgt(zou dubbele selectie zijn i.v.m selectiedag A)

Hou me even op de hoogte! :)


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #265 Gepost op: 14 april 2015, 19:52:24
Citaat van: sanderhulleman link=msg=1343600 date=1429033366
Letterreeksen, Verbale analogieën (dus; benzine - auto , kerosine - ?), cijferreeksen en als laatste een persoonlijke vragenlijst.

Er staat trouwens ook bij dat het voor 19/04/2015 gemaakt moet worden, dus een beetje raar dat niet iedereen hem tegelijk krijgt...

Dus ondanks dat je van te voren deze testen thuis maakt, moet je dit ook nog maken op selectie dag A  ? ( de cognitieve capaciteiten test. )
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #266 Gepost op: 14 april 2015, 20:07:07
Ik citeer uit het mailtje:

''Je hebt gesolliciteerd bij de politie voor de functie van hoofdagent. Binnenkort krijg je uitslag of je verder gaat in de procedure. In de tussentijd vragen we je om vier testen online te maken. Drie daarvan zijn intelligentietesten en een is een persoonlijkheidsvragenlijst. Deze testen zijn alleen bedoeld om de selectieprocedure te verbeteren. Je krijgt dan ook geen uitslag over de resultaten en deze resultaten tellen niet mee voor een uiteindelijke selectie-uitslag. Toch vragen we je om deze testen serieus in te vullen.

Om een betrouwbare indruk te krijgen van jouw kwaliteiten is het belangrijk dat je de testen zelfstandig maakt en dus geen hulp van anderen krijgt. Daarnaast is het belangrijk dat je de testen in een rustige omgeving maakt, zonder afleiding. De drie intelligentietesten bevatten moeilijke vragen. Laat je daardoor niet verontrusten. Ze zijn voor iedereen moeilijk.
Je kunt de testen maken op iedere desktop, laptop, of notebook met een internetaansluiting. Maak de testen niet op een smartphone.

Je hoeft de testen niet in een keer achter elkaar te doen. Na ontvangst van deze email heb je 5 dagen de tijd om de testen te maken.''


Ben benieuwd wat jullie denken wat er mee bedoeld wordt..


MrCage

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #267 Gepost op: 14 april 2015, 20:14:39
Ik denk dat zij dit als voorselectie invoegen, dit gezien het hoge aantal sollicitanten.
Ik neem aan dat iedereen deze krijgt die de juiste vooropleiding heeft voor deze functie. Ik zal het laten weten wanneer ik de mail binnen heb gekregen.


jasir

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #268 Gepost op: 14 april 2015, 20:21:33
Ik heb de mail ook gehad, Ook ik vond hem vrij moeilijk, Vooral letter patronen.


MrCage

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #269 Gepost op: 14 april 2015, 20:36:41
Volgens mij zijn degene die al in het selectietraject zaten voor VP eerder benaderd met deze test dan andere sollicitanten. Zou dit een reden kunnen hebben? Ik heb zelf 1 jaar geleden de selectiedag gehad bewust blauw voor de VP, met de intentie ervaring op te doen en door te solliciteren richting beroeps. Er werd toen verteld dat dit niet mogelijk was als je in het selectie en/of opleidingstraject zit. Vandaar dat ik niet verder ben gegaan en nu als echte 'burger' solliciteer.

Hopelijk ontvang ik de test ook deze dag. Op welke tijd hebben jullie de mail met de testen ontvangen?