Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 347348 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Reactie #290 Gepost op: 14 april 2015, 22:40:51
Ik heb vandaag ook de testen via de mail ontvangen. Aankomende week eens gaan maken... Ben benieuwd..
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #291 Gepost op: 14 april 2015, 22:57:03
Citaat van: sanderhulleman link=msg=1343676 date=1429043484

Kunnen beter die aandacht richting op de sporttest van zowel die nieuwe solicitanten als de bestaande agenten hier in NL.

Inderdaad zoals vroeger! Coopertest, behendigheidsbaan, hartslagtest, de hele sodemieterseboel bij elkaar. EN een rijtest want ik van de week weer dienstauto's, die aan gruzelementen gereden waren, gezien waar het schaamrood van op de kaken komt te staan.

Uiteraard geef ik wel het voordeel van de twijfel als je een touran een gevel inboort, want een Touran is nou eenmaal geen bochtenvreter  >:D
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


R0N4NN

  • Student IVK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 138
Reactie #292 Gepost op: 14 april 2015, 23:43:45
Ik heb net de testen ook even gemaakt, en man wat gingen die cijferreeksen slecht. Maar goed, ik ben benieuwd wat hiermee wordt gedaan.


SpaX

  • Handhaver Openbare Ruimte (Domein 1), DHW controleur, Student IV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
Reactie #293 Gepost op: 15 april 2015, 02:15:02
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1343638 date=1429038620
Dat zou dus kunnen beteken dat als je geen mailtje hebt ontvangen er waarschijnlijk niet meer sollicitaties zijn binnengekomen dan gedacht voor jouw regio 998765
Heeft er toevallig iemand anders op het forum ook gesolliciteerd voor eenheid Den Haag ?
Ik ga het vandaag even navragen voor je aan mijn collega's die hebben gesolliciteerd. Ik hou je op de hoogte  O0
Al mijn berichten zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn (vroegere) werkg


Eevee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #294 Gepost op: 15 april 2015, 06:42:11
Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Rotterdam en geen testen ontvangen tot op heden...
Hbo opleiding aantal jaar geleden al afgerond. En voor de VP al ver in de selectie, moet alleen nog het BGO doorlopen. Dus heb de cognitieve testen al gemaakt... Misschien is dat ook een reden? Hopelijk wordt mijn VP sollicitatie omgezet in een N4 sollicitatie.  O0

We wachten het af...
Sollicitatie Politiekundige


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #295 Gepost op: 15 april 2015, 10:01:59
Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Rotterdam en geen testen ontvangen tot op heden...
Hbo opleiding aantal jaar geleden al afgerond. En voor de VP al ver in de selectie, moet alleen nog het BGO doorlopen. Dus heb de cognitieve testen al gemaakt... Misschien is dat ook een reden? Hopelijk wordt mijn VP sollicitatie omgezet in een N4 sollicitatie.  O0

We wachten het af...
Ik heb zelfs me BGO onderzoek volledig afgerond voor de VP. Heb echter wel een mailtje gehad met de testen.

Wanneer zou jij in principe starten met de opleiding?


Eevee

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #296 Gepost op: 15 april 2015, 11:50:45
Citaat van: sanderhulleman link=msg=1343742 date=1429084919
Ik heb zelfs me BGO onderzoek volledig afgerond voor de VP. Heb echter wel een mailtje gehad met de testen.

Wanneer zou jij in principe starten met de opleiding?

Tijdens LEG zeiden ze wk 21... Dat ging later niet door,  omdat de klas van wk 21 vol zit voor VP... Dus dat werd wk 41 in okt.
Sollicitatie Politiekundige


MrCage

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #297 Gepost op: 15 april 2015, 12:37:23
Update!  098uo

Zojuist W&S gebeld wat betreft de mail met de testen die vele van jullie ontvangen hebben. Zij vertelde mij dat aangezien ik ook een sollicitatie open heb staan voor Surveillant ik bij een andere 'groep' val. Weet niet of dit positief of negatief is. Ze vertelde mij dat ik de test nog ga ontvangen één deze dagen.

Ik zie het wel verschijnen, heb morgen in ieder geval Bewust Blauw voor surveillant!


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #298 Gepost op: 15 april 2015, 12:43:59
Weet iemand toevallig (voor) wanneer je hoort of je door de briefselectie heen bent?

Dacht dat ik het ergens had gelezen, maar kan het niet meer terug vinden...


MrCage

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Reactie #299 Gepost op: 15 april 2015, 12:47:21
Citaat van: sanderhulleman link=msg=1343770 date=1429094639
Weet iemand toevallig (voor) wanneer je hoort of je door de briefselectie heen bent?

Dacht dat ik het ergens had gelezen, maar kan het niet meer terug vinden...

Binnen 2 weken na sluitingsdatum (19 april)