Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 347424 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #30 Gepost op: 28 september 2014, 20:12:24
Deal!  :)


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #31 Gepost op: 23 oktober 2014, 12:28:33
Iemand al iets nieuws gehoord? Ben even benieuwd of er voor volgend jaar opleidingen N4 gepland staan. Dat zou toch wel een keer bekend moeten zijn?


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #32 Gepost op: 23 oktober 2014, 19:58:37
Ik heb nog helemaal niks gehoord.
Maar ik lees ergens anders hier op het forum dat ze de portefeuille voor de functie politiekundige al wel aan het leegmaken zijn.
Hopelijk betekent dat dat ze binnenkort ook eens gaan kijken naar onze portefeuille...?  ???


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #33 Gepost op: 23 oktober 2014, 21:01:17
Citaat van: DieKleine link=msg=1303882 date=1414087117
Ik heb nog helemaal niks gehoord.
Maar ik lees ergens anders hier op het forum dat ze de portefeuille voor de functie politiekundige al wel aan het leegmaken zijn.
Hopelijk betekent dat dat ze binnenkort ook eens gaan kijken naar onze portefeuille...?  ???

Nou, dan ben ik benieuwd.🚓🚓🚓


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #34 Gepost op: 23 oktober 2014, 22:00:23
Citaat van: DieKleine link=msg=1303882 date=1414087117
Ik heb nog helemaal niks gehoord.
Maar ik lees ergens anders hier op het forum dat ze de portefeuille voor de functie politiekundige al wel aan het leegmaken zijn.
Hopelijk betekent dat dat ze binnenkort ook eens gaan kijken naar onze portefeuille...?  ???

Ik denk dat je de politiekundigen bedoeld die in november en januari beginnen. Deze komen nog uit de selectie die op april begonnen is. Daarvoor zaten er nog geen politiekundigen in de wacht. Diegenen die echter overblijven na november en januari komen echter wel in de wacht te staan!


Maaike_24

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #35 Gepost op: 24 oktober 2014, 09:57:29
De laatste reguliere lichting studenten PO2002 (oud onderwijs) stroomt vrijdag 31 oktober uit. Hier maak ik zelf deel van uit.
Het klopt inderdaad dat er voor ons twee lichtingen van het nieuwe onderwijs eerder klaar waren.
Ergens ben ik erg blij dat ik nog deel uit heb mogen maken van het oude onderwijs.

Verder terug on topic: in het bezuinigingsrapport NP (weet de officiële naam van het document even niet) kun je aan de hand van begrotingsmaatregelen ongeveer afleiden wat er aan instroom (nieuwe opleidingen dus) komend jaar zal zijn.


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #36 Gepost op: 24 oktober 2014, 10:04:42
Citaat van: Maaike_24 link=msg=1303935 date=1414137449
De laatste reguliere lichting studenten PO2002 (oud onderwijs) stroomt vrijdag 31 oktober uit. Hier maak ik zelf deel van uit.
Het klopt inderdaad dat er voor ons twee lichtingen van het nieuwe onderwijs eerder klaar waren.
Ergens ben ik erg blij dat ik nog deel uit heb mogen maken van het oude onderwijs.

Verder terug on topic: in het bezuinigingsrapport NP (weet de officiële naam van het document even niet) kun je aan de hand van begrotingsmaatregelen ongeveer afleiden wat er aan instroom (nieuwe opleidingen dus) komend jaar zal zijn.

Ik heb de begroting 2014-2018 gezien en hier wordt enkel gesproken over een vacaturestop aangaande Niet executief personeel. Executief personeel wordt naar een bepaald getal terug gebracht (ik denk vooral op natuurlijke wijze). Waar kan ik dat bezuinigingsrapport vinden?


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #37 Gepost op: 24 oktober 2014, 10:26:27
In 2015 komen er sowieso weer vacatures vrij voor niveau 2, zie: https://kombijdepolitie.nl/LerenEnWerkenAlsAgent/surveillant/Paginas/opleiding.aspx

Daarnaast heb ik mij laten vertellen dat er in 2015 geen opleidingsplaatsen voor niveau 3 vrijkomen, zie ook weer de vernieuwde website. Hier hebben ze alle info voor niveau 3 weggelaten. Ze zullen waarschijnlijk eerst de huidige wachtlijst voor niveau 4 leeg maken en heel waarschijnlijk in november weer beginnen met aannemen voor begin opleiding mei 2015 of in april 2015 voor begin opleiding oktober 2015.

Dat laatste denk ik zelf, uitgaande dat ze 6 maanden van te voren beginnen met selecteren.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


TW01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
Reactie #38 Gepost op: 24 oktober 2014, 10:33:57
Citaat van: Wolfs link=msg=1303938 date=1414139187
In 2015 komen er sowieso weer vacatures vrij voor niveau 2, zie: https://kombijdepolitie.nl/LerenEnWerkenAlsAgent/surveillant/Paginas/opleiding.aspx

Daarnaast heb ik mij laten vertellen dat er in 2015 geen opleidingsplaatsen voor niveau 3 vrijkomen, zie ook weer de vernieuwde website. Hier hebben ze alle info voor niveau 3 weggelaten. Ze zullen waarschijnlijk eerst de huidige wachtlijst voor niveau 4 leeg maken en heel waarschijnlijk in november weer beginnen met aannemen voor begin opleiding mei 2015 of in april 2015 voor begin opleiding oktober 2015.

Dat laatste denk ik zelf, uitgaande dat ze 6 maanden van te voren beginnen met selecteren.

Nou, 6 maanden is volgens mij niet noodzakelijk daar wij enkel nog de medische keuring en antecedenten onderzoek moeten afronden. Dit duurt volgens mij hoogstens 2 maanden. Ik begreep uit eerdere posts dat er in 2014 en 2013 ook gewoon opleidingen zijn gestart n4, maar dat die mensen van de vorige wachtlijst afkwamen. Het blijven speculaties, maar ja...


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #39 Gepost op: 24 oktober 2014, 10:48:23
Citaat van: TW01 link=msg=1303939 date=1414139637
Nou, 6 maanden is volgens mij niet noodzakelijk daar wij enkel nog de medische keuring en antecedenten onderzoek moeten afronden. Dit duurt volgens mij hoogstens 2 maanden. Ik begreep uit eerdere posts dat er in 2014 en 2013 ook gewoon opleidingen zijn gestart n4, maar dat die mensen van de vorige wachtlijst afkwamen. Het blijven speculaties, maar ja...

Voor diegene die al op de wachtlijst staan is 2 maanden inderdaad lang zat. Maar de overige 7 regionale eenheden hebben in april geen vacatures opengesteld voor niveau 4. Hopelijk dat zij dit wel gaan doen voor de startmomenten mei en oktober 2015..!
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.