Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 347648 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #600 Gepost op: 4 mei 2015, 21:56:39
Citaat van: Waus link=msg=1348069 date=1430768753
Dat durf ik wel te zeggen ja, alle recherche personeel is ook vrij etc.. Kan mij niet voorstellen dat ze op de academie wel werken.

Ah ja, dan zullen ze de 3 dagen daarna door moeten vlammen denk ik.. Aangezien Koningsdag er ook nog bij zat en ze dus een week extra nodig hadden! Ben benieuwd! :)

Citaat van: jss179 link=msg=1348071 date=1430768919
En de post werkt ook niet, dus je hoeft ook niet bij de brievenbus te zitten :-)

Gelukkig haha, dan wordt het de 3 dagen daarna afwachten! :P Al moet ik zeggen.. Hoe dichterbij vrijdag komt, hoe minder vertrouwen ik er in heb.. Zeker gezien het feit dat er al 2.5 week verstreken zijn!


Barnie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #601 Gepost op: 4 mei 2015, 22:00:35
Houdt er maar gewoon rekening mee dat het nog langer dan een week kan duren, dan kan het alleen maar meevallen :)
W&S gaf nl eerder aan niet zeker te zijn of ze deze week alle sollicitaties rond konden krijgen.
Sollicitatie Hoofdagent - Amsterdam


Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #602 Gepost op: 4 mei 2015, 22:16:51
Citaat van: Barnie link=msg=1348074 date=1430769635
Houdt er maar gewoon rekening mee dat het nog langer dan een week kan duren, dan kan het alleen maar meevallen :)
W&S gaf nl eerder aan niet zeker te zijn of ze deze week alle sollicitaties rond konden krijgen.

Ah ja, daar heb je gelijk in natuurlijk! Het frustrerende is ook dat ik niet weet waarom ik nu al afgewezen zou worden, of waarop. En dat spookt dus een beetje door m'n hoofd op moment!
Maar als de geruchten van 18.000 sollicitanten waar zijn, dan vind ik het niks gek dat het zo lang duurt en ze er meer tijd voor nodig hebben.. Alleen hoe meer mensen wél bericht hebben gehad, hoe meer knijpen het wordt voor degene die nog niets gehad hebben natuurlijk.

En dat W&S dat aangaf, dat het niet zeker was dat ze deze week alles rond krijgen. Dat baseer je op een van mijn vorige berichten waarin ik zeg: Dat W&S vandaag aan de telefoon vertelde dat ze deze week proberen alles afgerond te krijgen of dat baseer je op andere info haha? :P


mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #603 Gepost op: 4 mei 2015, 22:44:47
Citaat van: Xearox link=msg=1348077 date=1430770611
Ah ja, daar heb je gelijk in natuurlijk! Het frustrerende is ook dat ik niet weet waarom ik nu al afgewezen zou worden, of waarop. En dat spookt dus een beetje door m'n hoofd op moment!
Maar als de geruchten van 18.000 sollicitanten waar zijn, dan vind ik het niks gek dat het zo lang duurt en ze er meer tijd voor nodig hebben.. Alleen hoe meer mensen wél bericht hebben gehad, hoe meer knijpen het wordt voor degene die nog niets gehad hebben natuurlijk.

En dat W&S dat aangaf, dat het niet zeker was dat ze deze week alles rond krijgen. Dat baseer je op een van mijn vorige berichten waarin ik zeg: Dat W&S vandaag aan de telefoon vertelde dat ze deze week proberen alles afgerond te krijgen of dat baseer je op andere info haha? :P

Ik heb me er om eerlijk te zijn gewoon bij neergelegd. ik zie het wel  :)
Als ik een uitnodiging krijg ik het leuk mee genomen. En anders volgende keer beter  ;)


Jesse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #604 Gepost op: 6 mei 2015, 14:33:08
Helaas via de mail te horen gekregen dat de sollicitatieprocedure is beindigd. Er waren beter passende kandidaten.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #605 Gepost op: 6 mei 2015, 14:35:23
Citaat van: Jesse link=msg=1348497 date=1430915588
Helaas via de mail te horen gekregen dat de sollicitatieprocedure is beindigd. Er waren beter passende kandidaten.

Gaat de afwijzing tegenwoordig per mail? Voorheen deden ze dat altijd met een brief via de post! Voor welke eenheid had je gesolliciteerd?
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #606 Gepost op: 6 mei 2015, 14:35:38
Helaas! Zojuist een mail gehad dat de selectieprocedure voor mij beëindigd wordt. Er wordt geen persoonlijke terugkoppeling gedaan en er wordt niemand in de portefeuille gedaan. Wel maken ze bekend dat er dit jaar nog vacatures komen voor opleidingsplaatsen in 2016 voor zowel hoofdagent als politiekundige maar niet weten welke eenheden, aantallen en wanneer..

Ik ben nu toch benieuwd waarop mijn afwijzing gebaseerd is.. Mijn vooropleiding (VMBOT+MBO4), leeftijd (20), woonplaats, in dezelfde eenheid, kennis met etnische groepen (stage waarmee ik daar veel in aanraking kwam) zijn naar mijn weten allemaal in orde. Alleen werkervaring heb ik nog niet enorm veel. Maar goed, jammer maar helaas.

Volgende keer beter!

Vraag me nu alleen wel af of dat de vacatures voor de instroom 2016 uit dezelfde eenheden komen.. Lijkt me toch dat ze die nu uit deze selectieprocedure halen en er daarna voorlopig geen meer nodig hebben? Achja, we wachten af..


sanderpol

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
Reactie #607 Gepost op: 6 mei 2015, 14:38:30
Helaas ben ik ook afgewezen omdat mijn vooropleiding te hoog was (propedeuse HBO). Zeer jammer dat ze hier naar kijken en dus promoten om vooral niet verder te studeren maar na je havo / mbo bij de politie te gaan... even afwachten en voor niveau 5 proberen.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #608 Gepost op: 6 mei 2015, 14:38:45
Citaat van: Xearox link=msg=1348499 date=1430915738
Helaas! Zojuist een mail gehad dat de selectieprocedure voor mij beëindigd wordt. Er wordt geen persoonlijke terugkoppeling gedaan en er wordt niemand in de portefeuille gedaan. Wel maken ze bekend dat er dit jaar nog vacatures komen voor opleidingsplaatsen in 2016 voor zowel hoofdagent als politiekundige maar niet weten welke eenheden, aantallen en wanneer..

Ik ben nu toch benieuwd waarop mijn afwijzing gebaseerd is.. Mijn vooropleiding (VMBOT+MBO4), leeftijd (20), woonplaats, in dezelfde eenheid, kennis met etnische groepen (stage waarmee ik daar veel in aanraking kwam) zijn naar mijn weten allemaal in orde. Alleen werkervaring heb ik nog niet enorm veel. Maar goed, jammer maar helaas.


Volgende keer beter!

Ik zou even bellen met W&S en vragen waarop je precies bent afgewezen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


Ome joop

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #609 Gepost op: 6 mei 2015, 14:39:50
Ik heb zojuist ook een mail gehad en nog 2 anderen ook, blijkbaar hebben ze alle mensen die zijn afgewezen in 1 bulk eruit gedaan.

Stond overigens bij dat er 700 mensen gesolliciteerd hadden, zal wel enkel voor de eenheid Amsterdam zijn.