Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 347468 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

mark21

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Reactie #770 Gepost op: 24 juli 2015, 11:43:39
Citaat van: R0N4NN link=msg=1363503 date=1437683866
Inderdaad enorm balen, maar het komende jaar maar even gebruiken om aan mezelf werken zodat het volgend jaar wel lukt.

Gelukkig vallen de cijfer en letterreeksen wel te trainen op verschillende websites!
Ga je het over een halfjaar weer proberen?

Ja zeker, vond het een erg leuke dag!  :)
Schrijf test en taaltest en sporttest waren voldoende.
Alleen die rottige cijferreeksen en letterreeksen terwijl ik me nog best erg in cijferreeksen had verdiept, scoorde ik erg echt slecht op..


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #771 Gepost op: 27 juli 2015, 20:02:00
Zijn er al meer mensen die vandaag reactie hebben gehad naar aanleiding van jullie sollicitatie? Ik word binnenkort uitgenodigd voor de selectiedagen voor opleiding N4 week 21-2016. In ieder geval al blij dat ik ben uitgenodigd!  :)
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #772 Gepost op: 27 juli 2015, 20:26:53
Citaat van: IB2989 link=msg=1364066 date=1438020120
Zijn er al meer mensen die vandaag reactie hebben gehad naar aanleiding van jullie sollicitatie? Ik word binnenkort uitgenodigd voor de selectiedagen voor opleiding N4 week 21-2016. In ieder geval al blij dat ik ben uitgenodigd!  :)
Gefeliciteerd! Zit week 5 ook al vol?
Heb je al een datum voor je eerste selectiedag? Krijg je ook weer bewust blauw?
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #773 Gepost op: 27 juli 2015, 20:41:34
Ik heb zojuist weer een afwijzing gehad:(! Ik snap er echt helemaal niks van eerlijk gezegd... Ik ga er vanuit dat ik afgewezen word op het etnische gedeelte, want heb gewoon mijn vooropleiding en op werkgebied kunnen ze het ook niet afslaan, woon in de buurt daar waar ik voor gesolliciteerd hebt. Ik snap niet dat ik als Hollandse meid niet gewoon een kans krijg?! Ik snap heus wel dat er allochtone politiemedewerkers moeten zijn en voor een ieder die wel door is gun ik het echt van harte, maar persoonlijk vind ik dit een beetje discriminerend...
Misschien voor hun een idee om iedereen die het juiste profiel heeft een kans te geven om zich te bewijzen, want zo als het nu gaat zie ik het somber in :(

Nogmaals, degene die wel mogen starten, toitoitoi!! Zet hem op, want ja ondanks mijn frustratie en een beetje verdriet gun ik iedereen deze droombaan!


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #774 Gepost op: 27 juli 2015, 20:54:48
Citaat van: louise32 link=msg=1364076 date=1438022494
Ik heb zojuist weer een afwijzing gehad:(! Ik snap er echt helemaal niks van eerlijk gezegd... Ik ga er vanuit dat ik afgewezen word op het etnische gedeelte, want heb gewoon mijn vooropleiding en op werkgebied kunnen ze het ook niet afslaan, woon in de buurt daar waar ik voor gesolliciteerd hebt. Ik snap niet dat ik als Hollandse meid niet gewoon een kans krijg?! Ik snap heus wel dat er allochtone politiemedewerkers moeten zijn en voor een ieder die wel door is gun ik het echt van harte, maar persoonlijk vind ik dit een beetje discriminerend...
Misschien voor hun een idee om iedereen die het juiste profiel heeft een kans te geven om zich te bewijzen, want zo als het nu gaat zie ik het somber in :(

Nogmaals, degene die wel mogen starten, toitoitoi!! Zet hem op, want ja ondanks mijn frustratie en een beetje verdriet gun ik iedereen deze droombaan!

Ik kreeg eerst een mailtje met als onderwerp 'Beëindigen sollicitatieprocedure' waarin stond dat er meerdere andere geschikte kandidaten waren. Een half uur later een mailtje met als onderwerp 'Vervolg sollicitatieprocedure'. De eerste mail had betrekking op week 5, de tweede op week 21.

Heel erg balen Louise, wat is je vooropleiding?
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #775 Gepost op: 27 juli 2015, 20:57:28
Balen Louise, maar als je echt wil dan komt er een moment dat t gaat lukken.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #776 Gepost op: 27 juli 2015, 21:01:05
Ik weet het Ralphc, en ik geef ook niet op maar die (onverklaarbare) afwijzingen is echt behoorlijk frustrerend en zo niet leuk :(!!

Ik heb mbo3 als voor opleiding, werk in de beveiliging (ziekenhuizen in de stad) en heb voor midden Nederland gesolliciteerd, daar waar ik ook vandaan kom.. Dus zeg mij maar waar het aan ligt, ik weet het echt niet meer..


Tibor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #777 Gepost op: 27 juli 2015, 21:55:32
Citaat van: louise32 link=msg=1364083 date=1438023665
Ik weet het Ralphc, en ik geef ook niet op maar die (onverklaarbare) afwijzingen is echt behoorlijk frustrerend en zo niet leuk :(!!

Ik heb mbo3 als voor opleiding, werk in de beveiliging (ziekenhuizen in de stad) en heb voor midden Nederland gesolliciteerd, daar waar ik ook vandaan kom.. Dus zeg mij maar waar het aan ligt, ik weet het echt niet meer..

Hoi Louise,

Ik snap je frustratie van de afwijzing, zeker wanneer er geen duidelijke reden wordt aangegeven. Echter even ter info m.b.t. je gevoel gediscrimineerd te worden: wanneer er in de sollicitatie wordt gevraagd naar 'kennis van verschillende culturen' (zoiets was de strekking geloof ik) dan heeft dat niet perse met je eigen etnische achtergrond te maken. Deze kennis kun je ook op gedaan hebben tijdens een lange verre reis naar een buitenland, of door specifiek met verschillende bevolkingsgroepen (culturen) gewerkt te hebben, door interesses in een andere cultuur te hebben (gehad) of door wat voor reden dan ook kennis of affiniteit te hebben van een andere dan de 'Hollandse' cultuur.
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


Tibor

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #778 Gepost op: 27 juli 2015, 22:00:02
en toen was de tekst al weg.. Nog ter aanvulling op bovenstaande: Dát wordt er dus mee bedoeld, en niet perse wat voor land jij of je ouders van herkomst hebben. Misschien dat dit gegeven de frustratie wat verminderd. Maar het blijft gewoon erg jammer zo'n afwijzing, dat sowieso!

groeten
Sollicitatie Hoofdagent Noord Nederland


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #779 Gepost op: 28 juli 2015, 20:37:45
Yeah, ik heb mijn eindgesprek positief afgerond O0
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.