Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 347360 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

me123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #900 Gepost op: 1 juni 2016, 13:34:05
Handig die link van de regio`s!

Maar zijn er dan ook weleens vacatures beschikbaar voor bijvoorbeeld regio Kennemerland of valt die regio bij Amsterdam en zijn er nooit plaatsten bij Kennemerland?

Weet iemand dat ?


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #901 Gepost op: 1 juni 2016, 13:35:03
Kennemerland valt onder Noord-Holland.


(kaartje van Wikipedia, Janwillemvanaalst)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #902 Gepost op: 29 augustus 2016, 01:04:57
Het verbaast mij dat liees en me123 niet weten hoe de huidige indeling van de eenheden is. Het lijkt mij toch vanzelfsprekend dat je, wanneer je ergens solliciteert, zo veel mogelijk informatie over een mogelijke toekomstige werkgever en werkplek verzamelt. Zeker over de nationale politie, de huidige eenheden, de voormalige regionale korpsen, enz. is op internet en elders veel informatie te vinden. Ik hoop niet dat zij kenmerkend zijn voor de kwaliteit van alle toekomstige politiemedewerk(st)ers!


Macchill

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #903 Gepost op: 29 augustus 2016, 08:51:58
Citaat van: paulg link=msg=1444630 date=1472425497
Het verbaast mij dat liees en me123 niet weten hoe de huidige indeling van de eenheden is. Het lijkt mij toch vanzelfsprekend dat je, wanneer je ergens solliciteert, zo veel mogelijk informatie over een mogelijke toekomstige werkgever en werkplek verzamelt. Zeker over de nationale politie, de huidige eenheden, de voormalige regionale korpsen, enz. is op internet en elders veel informatie te vinden. Ik hoop niet dat zij kenmerkend zijn voor de kwaliteit van alle toekomstige politiemedewerk(st)ers!
Ik moet mij idd wel hierbij aansluiten.. Hoeveel vragen en opmerkingen er van 'sollicitanten' op het forum staan, welke gewoon met een klein beetje zoekwerk makkelijk te vinden zijn, is echt bizar. En als je wat meer tijd investeert in de dingen die je zoekt, vindt je nog veel meer.


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #904 Gepost op: 29 augustus 2016, 10:47:19
Citaat van: Macchill link=msg=1444655 date=1472453518
Ik moet mij idd wel hierbij aansluiten.. Hoeveel vragen en opmerkingen er van 'sollicitanten' op het forum staan, welke gewoon met een klein beetje zoekwerk makkelijk te vinden zijn, is echt bizar. En als je wat meer tijd investeert in de dingen die je zoekt, vindt je nog veel meer.

Het lezen/schrijven op een forum kun je volgens mij kwalificeren als het investeren van tijd en zoeken naar informatie. Volgens mij is dit forum er juist voor om informatie te delen. Als iedereen alles al zou weten omdat dit elders opgezocht is heeft het forum weinig meerwaarde, toch?

Daarnaast is het wel heel makkelijk en kortzichtig om de kwaliteit van toekomstige collega's te vergelijken met willekeurige forumbezoekers. Solliciteren en aangenomen worden zijn twee verschillende dingen. Een beetje vertrouwen in het W&S apparaat van de politie zou jullie beiden niet misstaan.
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #905 Gepost op: 29 augustus 2016, 11:39:56
Je solliciteert voor een functie als opsporingsambtenaar. Je kan ook niet de vraag wie een strafbaar feit heeft gepleegd op een forum vragen, en er maar van uit gaan dat alles goed gaat komen. Initiatief en zelf ergens moeite in steken zijn binnen de politie belangrijke eigenschappen. Ik ben het met paulg eens dat je alvorens je ergens solliciteert best wat onderzoek kan doen naar hoe alles in elkaar zit...


Macchill

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #906 Gepost op: 29 augustus 2016, 11:42:04
Citaat van: Alibaba link=msg=1444669 date=1472460439
Het lezen/schrijven op een forum kun je volgens mij kwalificeren als het investeren van tijd en zoeken naar informatie. Volgens mij is dit forum er juist voor om informatie te delen. Als iedereen alles al zou weten omdat dit elders opgezocht is heeft het forum weinig meerwaarde, toch?

Daarnaast is het wel heel makkelijk en kortzichtig om de kwaliteit van toekomstige collega's te vergelijken met willekeurige forumbezoekers. Solliciteren en aangenomen worden zijn twee verschillende dingen. Een beetje vertrouwen in het W&S apparaat van de politie zou jullie beiden niet misstaan.

Ik ben het met je eerste opmerking helemaal eens. Zonder vragen geen antwoorden, zonder antwoorden geen nuttig forum!  O0
Maar kan je het er wel mee eens zijn dat er een wereld van verschil zit in bijvoorbeeld vragen als 'op hoeveel vacatures je tegelijk kan solliciteren', en 'wat mensen vinden van een bepaalde zorgverzekering als agent zijnde'?  ;)

En ik ben daar zeker niet makkelijk of kortzichtig in, en ik vind het jammer dat je gelijk zo over mensen denkt die je niet kent, maar daar struikel ik persoonlijk gelukkig niet snel over.  :P
Vertrouwen heb ik er zeker wel in, als je al geen vertrouwen hebt in W&S dan begin je al niet echt positief aan je nieuwe carrière.. Maar een beetje 'recherche-werk' kan geen kwaad toch? Ik bedoel: volgens mij komt er ook een stukje 'Opsporen' in de opleiding voor: https://www.politieacademie.nl/onderwijs/onderwijsaanbod/Pages/opleiding.aspx?code=1900002&interessegebied=1&thema=1


Alibaba

  • Aspirant Hoofdagent Oost Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #907 Gepost op: 29 augustus 2016, 16:55:47
Citaat van: Macchill link=msg=1444674 date=1472463724
Ik ben het met je eerste opmerking helemaal eens. Zonder vragen geen antwoorden, zonder antwoorden geen nuttig forum!  O0
Maar kan je het er wel mee eens zijn dat er een wereld van verschil zit in bijvoorbeeld vragen als 'op hoeveel vacatures je tegelijk kan solliciteren', en 'wat mensen vinden van een bepaalde zorgverzekering als agent zijnde'?  ;)

En ik ben daar zeker niet makkelijk of kortzichtig in, en ik vind het jammer dat je gelijk zo over mensen denkt die je niet kent, maar daar struikel ik persoonlijk gelukkig niet snel over.  :P
Vertrouwen heb ik er zeker wel in, als je al geen vertrouwen hebt in W&S dan begin je al niet echt positief aan je nieuwe carrière.. Maar een beetje 'recherche-werk' kan geen kwaad toch? Ik bedoel: volgens mij komt er ook een stukje 'Opsporen' in de opleiding voor: https://www.politieacademie.nl/onderwijs/onderwijsaanbod/Pages/opleiding.aspx?code=1900002&interessegebied=1&thema=1

Eens. Het ging me er meer om dat een hele nieuwe lichting wordt "afgerekend" op een vraag van een willekeurig lid op een forum. Kennelijk stellen sommige personen nou eenmaal liever een vraag op een forum dan dat ze google gebruiken. Daar is op zich niets mis mee, denk ik. Het is namelijk niet zo dat ze W&S met dergelijke vragen belasten. Al zie ik op www.kombijdepolitie.nl soms vragen onder vacatures staan... Daar zakt me dan eerder de broek van af ;)
Aspirant Hoofdagent Oost Nederland


paulg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 999
Reactie #908 Gepost op: 29 augustus 2016, 21:54:00
Het is zeker niet mijn bedoeling geweest om een hele lichting af te rekenen op de vragen van enkele forumleden. Maar ik verwacht van degenen die kennelijk geïnteresseerd zijn in een loopbaan bij de politie en die wellicht straks in onverwachte, onoverzichtelijke, moeilijke, droevige of wat dan ook voor situaties snel en adequaat op eigen initiatief moeten kunnen handelen ook nu enig eigen initiatief om er achter te komen hoe de organisatie er uit ziet waar zij zouden willen gaan werken. Tenslotte wordt in de opleiding ook het nodige eigen initiatief verwacht.


Macchill

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #909 Gepost op: 30 augustus 2016, 08:02:21
Citaat van: Alibaba link=msg=1444714 date=1472482547
Eens. Het ging me er meer om dat een hele nieuwe lichting wordt "afgerekend" op een vraag van een willekeurig lid op een forum. Kennelijk stellen sommige personen nou eenmaal liever een vraag op een forum dan dat ze google gebruiken. Daar is op zich niets mis mee, denk ik. Het is namelijk niet zo dat ze W&S met dergelijke vragen belasten. Al zie ik op www.kombijdepolitie.nl soms vragen onder vacatures staan... Daar zakt me dan eerder de broek van af ;)
Nee, ik reken (net als Paulg) niet de hele lichting af op 1 persoon/vraag..  ;D Wat je zelf aanhaalt: de vragen onder vacature-meldingen op kombijdepolitie zijn soms idd om te huilen!  :o :o

En dit forum is perfect voor allerlei uiteenlopende vragen, perfect juist! Ook voor de sollicitanten/aspiranten, maar ook zeker voor de gevestigde orde. Er staat toch een hoop info op, en ook zeker goeie discussies. O0