Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 349403 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Reactie #440 Gepost op: 28 april 2015, 11:49:54
Ben toch wel benieuwd... Nog 4 dagen en we hebben uitsluitsel... Refresh toch wat vaker de email op mijn telefoon haha
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #441 Gepost op: 28 april 2015, 15:15:01
Heb vanmorgen wederom gebeld met W&S, omdat er zoveel sollicitanten zijn wordt de mail dus in 'plukken' verstuurd. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ze toch mensen al een uitnodiging sturen voor de selectiedag, terwijl een deel van de sollicitanten de testen dan nog moet invullen, zoals ik.
Helemaal omdat de 'deadline' nu toch al dichtbij komt. Maak ik dan uberhaupt nog een kans?


David7986

  • sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #442 Gepost op: 28 april 2015, 15:18:31
Heb vanmorgen wederom gebeld met W&S, omdat er zoveel sollicitanten zijn wordt de mail dus in 'plukken' verstuurd. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ze toch mensen al een uitnodiging sturen voor de selectiedag, terwijl een deel van de sollicitanten de testen dan nog moet invullen, zoals ik.
Helemaal omdat de 'deadline' nu toch al dichtbij komt. Maak ik dan uberhaupt nog een kans?
Iedereen heeft als het goed is dezelfde kansen. Ik heb ook nog niks gehoord, slechts een handjevol mensen hebben een uitnodiging ontvangen. Het enige wat we kunnen doen is wachten :/


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #443 Gepost op: 28 april 2015, 15:27:53
Citaat van: Sasikaa link=msg=1346644 date=1430226901
Heb vanmorgen wederom gebeld met W&S, omdat er zoveel sollicitanten zijn wordt de mail dus in 'plukken' verstuurd. Wat ik dan wel vreemd vind is dat ze toch mensen al een uitnodiging sturen voor de selectiedag, terwijl een deel van de sollicitanten de testen dan nog moet invullen, zoals ik.
Helemaal omdat de 'deadline' nu toch al dichtbij komt. Maak ik dan uberhaupt nog een kans?

De online tests zijn random verstuurd en niet naar iedereen, hij zou als het goed is ook niets met jou sollicitatieprocedure te maken hebben. Je maakt dus net zoveel kans als ons op een uitnodiging voor bewust blauw en zou die komende dagen wel/niet moeten krijgen. Het zou dus kunnen dat je de test helemaal niet meer krijg (of dat je hem alsnog krijgt).  
De mensen die al door zijn in de selectie zaten nog in de portefeuille van eerdere sollicitatieprocedures of stromen in via andere trajecten.
Van de mensen die 1,5 week geleden volgens de 'normale' manier gesolliciteerd hebben, heeft nog niemand wat gehoord.
Sollicitant Politiekundige


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #444 Gepost op: 28 april 2015, 15:38:03
Citaat van: Kenar95 link=msg=1346650 date=1430227673
De online tests zijn random verstuurd en niet naar iedereen, hij zou als het goed is ook niets met jou sollicitatieprocedure te maken hebben. Je maakt dus net zoveel kans als ons op een uitnodiging voor bewust blauw en zou die komende dagen wel/niet moeten krijgen. Het zou dus kunnen dat je de test helemaal niet meer krijg (of dat je hem alsnog krijgt).  
De mensen die al door zijn in de selectie zaten nog in de portefeuille van eerdere sollicitatieprocedures of stromen in via andere trajecten.
Van de mensen die 1,5 week geleden volgens de 'normale' manier gesolliciteerd hebben, heeft nog niemand wat gehoord.

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen van de mensen die al een uitnodiging hebben gekregen.
Hoe weet je dat niet iedereen de testen moet maken? Daar zeiden ze bij W&S namelijk niets over.


nicolien

  • Aspirant Hoofdagent MNL
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #445 Gepost op: 28 april 2015, 15:44:52
Ook ik heb vorige week zaterdag gesolliciteerd voor de functie Hoofdagent regio Midden NL.
Wel de testen online gemaakt (was overigens best pittig)
Tot op heden verder nog niks gehoord
Fingers crossed!


Miek

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 17
Reactie #446 Gepost op: 28 april 2015, 16:02:06
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee  op dit forum en heb me nu toch maar aangemeld.
Ik heb gesolliciteerd op de functie hoofdagent Noord-Holland.
15-04 - gesolliciteerd
17-04 - bericht gehad dat ik niet door ga voor de verdere selectieprocedure, dit vanwege mijn vooropleiding. ( ik heb VMBO TL afgerond, dit werd bij mij op school altijd MAVO genoemd en dit heb ik dan ook ingevuld op de sollicitatie maar dit voldoet niet aan de eisen)
19-04 - opnieuw gesolliciteerd op de functie hoofdagent Noord-Holland ( deze keer met VMBO TL )
21-04 - uitnodiging online testing
24-04 - uitnodiging voor de 2e selectiedag op 28 mei in Amsterdam!

Allemaal heel veel succes met de verdere selectie procedure!


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #447 Gepost op: 28 april 2015, 16:15:29
Citaat van: Miek link=msg=1346658 date=1430229726
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee  op dit forum en heb me nu toch maar aangemeld.
Ik heb gesolliciteerd op de functie hoofdagent Noord-Holland.
15-04 - gesolliciteerd
17-04 - bericht gehad dat ik niet door ga voor de verdere selectieprocedure, dit vanwege mijn vooropleiding. ( ik heb VMBO TL afgerond, dit werd bij mij op school altijd MAVO genoemd en dit heb ik dan ook ingevuld op de sollicitatie maar dit voldoet niet aan de eisen)
19-04 - opnieuw gesolliciteerd op de functie hoofdagent Noord-Holland ( deze keer met VMBO TL )
21-04 - uitnodiging online testing
24-04 - uitnodiging voor de 2e selectiedag op 28 mei in Amsterdam!

Allemaal heel veel succes met de verdere selectie procedure!

Begrijp ik hieruit dat jij al uitgenodigd bent voor bewust blauw? En afgelopen vrijdag al? Wat bedoel je precies met de 2e selectiedag? Wel ontzettend leuk! Gefeliciteerd! Werd je gebeld of via de mail/brief?
Sollicitant Politiekundige


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #448 Gepost op: 28 april 2015, 16:18:44
Citaat van: Sasikaa link=msg=1346652 date=1430228283
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen van de mensen die al een uitnodiging hebben gekregen.
Hoe weet je dat niet iedereen de testen moet maken? Daar zeiden ze bij W&S namelijk niets over.

Dat dacht ik ergens gelezen te hebben, in ieder geval zijn er meer mensen die de tests niet gehad hebben. En anders nog even in de telefoon klimmen als je het zeker wilt weten  O0
Sollicitant Politiekundige


Sasikaa

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #449 Gepost op: 28 april 2015, 16:19:01
Bewust Blauw wordt bij deze sollicitatieronde overgeslagen vanwege tijdsgebrek. Het is de planning dat de sollicitanten die doorgaan al beginnen in oktober.