Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 349434 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

nicolien

  • Aspirant Hoofdagent MNL
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #470 Gepost op: 29 april 2015, 00:14:37
Citaat van: MrCage link=msg=1345841 date=1429799951
Ik verwacht dat het op Alfabetische volgorde gaat. Mag ik vragen met welke letter jullie achternaam begint? Dan hebben we een soort van indicatie 8)

De Kock, met k-o-c-k  8)

Maar blijkbaar gaat het niet op volgorde.
t/m zondag kunnen we een mailtje ontvangen toch?
Dacht dat ik had gelezen 2 weken na sluiting vacatures
Gefeliciteerd alvast voor de mensen die het goede nieuws al gekregen hebben  O0


Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #471 Gepost op: 29 april 2015, 09:15:52
Nee het gaat niet op volgorde.. Ik sprak gisteren iemand die contact heeft gehad met W&S en die zeiden dat het zelfs nog wel eens langer kon gaan duren dan vrijdag ivm de enorme aantallen..(Dus maandag en verder, aangezien er in het weekend niet gewerkt/verstuurd wordt). Afwachten dus..!


Ruby

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #472 Gepost op: 29 april 2015, 09:25:34
We wachten het af.. :-)
EHBO LOTUS Gesolliciteerd naar Hoofdagent eenheid Noord-Nederland  


David7986

  • sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #473 Gepost op: 29 april 2015, 09:28:35
Nee het gaat niet op volgorde.. Ik sprak gisteren iemand die contact heeft gehad met W&S en die zeiden dat het zelfs nog wel eens langer kon gaan duren dan vrijdag ivm de enorme aantallen..(Dus maandag en verder, aangezien er in het weekend niet gewerkt/verstuurd wordt). Afwachten dus..!
Dat is jammer, zitten we nog langer in spanning :p


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #474 Gepost op: 29 april 2015, 09:44:45
Zijn er ook mensen uitgenodigd voor deel A met een afgeronde HBO-opleiding?

Succes met wachten allemaal!
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Schuimpie

  • Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 226
Reactie #475 Gepost op: 29 april 2015, 12:51:11
Citaat van: Xearox link=msg=1346814 date=1430304598
Wil het nu toch onderhand wel weten eigenlijk haha! Zou ik eens kunnen bellen naar W&S of zou dat alleen maar negatief uit kunnen pakken voor m'n sollicitatie en kan ik beter gewoon wachten tot vrijdag? :P

Ik snap je spanning (zelf ook, nog niks gehoord), maar het beste lijkt me nog even om te wachten. Ze hebben nog 2 dagen, en gezien het aantal aanmeldingen, zullen ze die ook hard nodig hebben denk ik zomaar.  ;)
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-


David7986

  • sollicitant hoofdagent midden-Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #476 Gepost op: 29 april 2015, 12:51:50
Het lijkt me niet dat het negatief kan uit pakken om even iets te vragen hoor ;) ik wacht even rustig af.


Frankiefrank88

  • Bedrijfsleider / Gesolliciteerd voor hoofdagent midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #477 Gepost op: 29 april 2015, 12:55:12
Geduld is een schone zaak. Hier ook nog niks gehoord, maar ik maak me er eigenlijk ook niet erg druk om. Eerder om de cognitieve capaciteiten test.  ;)
Mocht er een uitnodiging komen dan duik ik maar even in de boeken voor de letterreeksen.

Trouwens tip voor de sporttest, download de politie conditie app, erg leuk om ook te doen. Gelukkig ben ik al een sporter van nature en was ik zo bij niveau 5. Maar erg leuk om te doorlopen, ook leuk om te gebruiken voor wekelijkse training met dit mooie weer of je nou uitgenodigd word of niet!


Kenar95

  • Sollicitant Politiekundige Oost-Nederland verkort
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 162
Reactie #478 Gepost op: 29 april 2015, 13:14:49
Citaat van: STaylor link=msg=1346735 date=1430244426
Oh en voor de nieuwsgierige mensen, we hebben allebei voor Eenheid Rotterdam gekozen en mogen op 18 mei en 2 juni in Apeldoorn deel a afleggen.

Dacht dat deel a in Amsterdam werd afgenomen maar Apeldoorn vind ik ook niet erg, is een erg mooie locatie.

Gaaf! Gefeliciteerd! Heb zelf ook bij Eenheid Rotterdam gesolliciteerd!

Mag ik vragen wat voor vooropleiding jullie hebben gehad? Kom zelf van het hbo maar vraag me af of dit een + of - voor de selectie van hoofdagent (Rotterdam) is.
Sollicitant Politiekundige


Frankiefrank88

  • Bedrijfsleider / Gesolliciteerd voor hoofdagent midden Nederland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #479 Gepost op: 29 april 2015, 13:23:13
Citaat van: Kenar95 link=msg=1346827 date=1430306089
Gaaf! Gefeliciteerd! Heb zelf ook bij Eenheid Rotterdam gesolliciteerd!

Mag ik vragen wat voor vooropleiding jullie hebben gehad? Kom zelf van het hbo maar vraag me af of dit een + of - voor de selectie van hoofdagent (Rotterdam) is.

Ik denk dat een hbo opleiding niet als een - gezien kan worden. Mocht je er echt over twijfelen dan kun je het best met W&S bellen om je vraag daar neer te leggen.
Volgens mij is er alleen een minimum instroom eis met betrekking tot een opleiding, geen max eis.

Hoogst gegoten hier is een MBO plus opleiding, maar in de vorm van een certificaat, je kent het wel leren / werken. Daarvoor maar dit is al een geruime tijd geleden is mijn enige afgeronde opleiding VMBO G/T.

In de loop van de jaren wel veel cursussen gehad, maar of dit ook echt meetelt als een opleiding lijkt mij niet.