Vacaturestop 2014/2015

Auteur Topic: Vacaturestop 2014/2015  (gelezen 347614 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Ome joop

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #530 Gepost op: 1 mei 2015, 08:04:45
Ook ik heb gesolliciteerd voor N4 Amsterdam, maar tot op heden nog geen reactie gehad. Zijn er al mensen die wat gehoord hebben die al ervaring als politievrijwilliger en/of een HBO diploma hebben?

Als ik alle berichten zo volg denk ik dat ze per eenheid alle sollicitanten kijken en vermoed ik, omdat er al een aantal mensen voor Amsterdam wel al reactie hebben gehad, dat ik wellicht buiten de boot val en probeer een beetje te inventariseren of dat aan mijn achtergrond (studie/ervaring) of aan de ingevulde de motivatie zou kunnen liggen.


R0N4NN

  • Student IVK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 138
Reactie #531 Gepost op: 1 mei 2015, 08:20:58
Heb je al wel bevestiging gehad nadat je gesolliciteerd hebt?


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #532 Gepost op: 1 mei 2015, 08:43:00
Citaat van: Ome joop link=msg=1347155 date=1430460285
Ook ik heb gesolliciteerd voor N4 Amsterdam, maar tot op heden nog geen reactie gehad. Zijn er al mensen die wat gehoord hebben die al ervaring als politievrijwilliger en/of een HBO diploma hebben?

Als ik alle berichten zo volg denk ik dat ze per eenheid alle sollicitanten kijken en vermoed ik, omdat er al een aantal mensen voor Amsterdam wel al reactie hebben gehad, dat ik wellicht buiten de boot val en probeer een beetje te inventariseren of dat aan mijn achtergrond (studie/ervaring) of aan de ingevulde de motivatie zou kunnen liggen.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat als je solliciteerd met een HBO diploma op een N4 functie, je standaard een afwijzing krijgt.


Ome joop

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #533 Gepost op: 1 mei 2015, 08:54:07
Jazeker, ook de online tests ingevuld


Ome joop

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #534 Gepost op: 1 mei 2015, 09:08:31
Citaat van: Waus link=msg=1347161 date=1430462580
Uit ervaring kan ik je vertellen dat als je solliciteerd met een HBO diploma op een N4 functie, je standaard een afwijzing krijgt.

Volgende keer dan maar met mijn havo diploma solliciteren dan?


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #535 Gepost op: 1 mei 2015, 09:15:20
Het klinkt gek maar ze nemen liever iemand van HAVO of VMBO aan, die past beter bij z'n traject en werk, kans anders dat jij je gaat vervelen etc.

Hetzelfde geldt voor N5, daarvoor willen ze ook liever niet iemand met een HBO diploma, maar iemand die van Havo komt of een MBO opleiding afgerond heeft.
Tenzij je voor de verkorte opleiding gaat (n5). Maar omdat jij de online testen in dit geval mag doen, heb je misschien geluk dat je door bent.


IB2989

  • Aspirant Hoofdagent Oost-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #536 Gepost op: 1 mei 2015, 09:21:43
Ik heb vorig jaar ook gesolliciteerd voor N4 met een HBO-diploma. Was geen probleem! Misschien is dit inmiddels veranderd.
Sollicitatie Hoofdagent Oost-Nederland


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #537 Gepost op: 1 mei 2015, 09:27:52
Ik heb deze verklaring schriftelijk van W&S. De voorkeur gaat uit naar.... maar het is geen totale uitsluiting, wat ik dus zeg, ze kunnen hier vanaf wijken.  :)


Xearox

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 40
Reactie #538 Gepost op: 1 mei 2015, 10:07:51
Dus ik heb minder kans omdat ik een afgeronde MBO4 heb?  :( . Mag toch hopen van niet.


Pepijn

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Reactie #539 Gepost op: 1 mei 2015, 10:27:44
Hallo iedereen,

Na een week meegekeken te hebben heb ik ook maar even een accout gemaakt om met mijn medesollicitanten te kunnen praten :) Ik heb gesolliciteerd voor eenheid Midden-Nederland, heb de online test gemaakt en verder nog niks gehoord over de verdere selectieprocedure. Ik ben 20 jaar en in juli ben ik klaar met mijn opleiding Pedagogisch Medewerker Jeugdzorg N4. Ook ik kreeg het de afgelopen week steeds benauwder of ik nog wel uitgenodigd ziu worden voor de testdagen. Zojuist heb ik contact gezocht met W&S en ze konden me vertellen dat ze achter lopen met het versturen van de uitnodigingen en dat ze voor volgende week vrijdag alle uitnodigingen verzonden willen hebben. Dus... Helaas... We moeten nog een week in spanning zitten! Maar; nu is de kans op een uitnodiging wel weer wat gestegen :)

Succes iedereen met afwachten! Voor diegene die al een uitnodiging heeft gekregen; van harte! :)