Advies aan militairen om niet in uniform te reizen ivm terreurdreiging

Auteur Topic: Advies aan militairen om niet in uniform te reizen ivm terreurdreiging  (gelezen 5985 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #10 Gepost op: 16 oktober 2014, 14:14:38
Student verzon bedreiging op station Boxtel

BOXTEL - De man die op het station in Boxtel zou zijn bedreigd met een mes, blijkt het voorval te hebben verzonnen.
Het voorval zorgde in september voor veel opschudding. De student van de defensie opleiding in Den Bosch droeg een uniform en beweerde dat er een mes op zijn keel was gezet.

De politie nam vooral vanwege de dreiging van een terroristische aanslag de zaak hoog op.
Kort na het voorval werden militairen geadviseerd om niet in uniform op straat te lopen. Het zogenaamde slachtoffer bekende tegenover de politie dat hij de zaak heeft verzonnen. Hij is in contact gebracht met hulpverleners. De politie bekijkt of de student kan opdraaien voor de gemaakte kosten.

Bron: http://www.omroepbrabant.nl/?news/218382922/Student+verzon+bedreiging+op+station+Boxtel.aspx

 ::)
If you can dream it, you can do it.


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #11 Gepost op: 16 oktober 2014, 14:17:51
Ik begrijp het goed bedoelde advies,maar als ik al die burgers met plunjezakken zie sjouwen op een station is 1 en 1 niet zo moeilijk.....


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #12 Gepost op: 20 augustus 2015, 22:47:01
Hoelang zouden we nog in burger over straat moeten...
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge