Materieel spreidingsplan : Brandweer Twente bezuinigt acht ton en stoot negentien voertuigen af

Auteur Topic: Materieel spreidingsplan : Brandweer Twente bezuinigt acht ton en stoot negentien voertuigen af  (gelezen 86359 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.



Herbert1971

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
Citaat van: Hulpdiensten Rijssen link=msg=1473170 date=1484085207
http://www.hulpdienstenrijssen.nl/haakarmbak

Er zijn,zover ik weet,5 Antos voertuigen besteld.En zover ik weet komen Oldenzaal,Nijverdal,en Rijssen voor een van de 5 voertuigen in aanmerking.De andere 2 weet ik nog niet.


Herbert1971

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
En ehhh.....het is haakarmvoertuig en geen haakarmbak......


Hulpdiensten Rijssen

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
    • hulpdiensten rijssen


Herbert1971

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Citaat van: Hulpdiensten Rijssen link=msg=1473167 date=1484084405
heb waarschijnlijk de nieuwe Haakarmbak van Rijssen gespot heb een foto gemaakt.

eeeuuuhhh op de deur zie ik volgens mij de plaats naam staan, dus je "had" je waarschijnlijkheid om kunnen in zekerheid!
Of er moet in witte letters Twente onderstaan  98uiye
ACH & HBT


Hulpdiensten Rijssen

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
    • hulpdiensten rijssen
Citaat van: Fire shark link=msg=1473376 date=1484216325
eeeuuuhhh op de deur zie ik volgens mij de plaats naam staan, dus je "had" je waarschijnlijkheid om kunnen in zekerheid!
Of er moet in witte letters Twente onderstaan  98uiye

Er staat Twente waarschijnlijk want het voertuignummer staat er ook nog niet op.


pedduhwick

  • Geïnteresseerde
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
    • JSFoto.eu
Om alle onduidelijkheden weg te nemen, de foto die hierboven is geplaatst door Hulpdiensten Rijssen, betreft inderdaad de 05-5181. Deze stond dinsdagavond in kazerne Hengelo Centrum naast de normale uitrukvoertuigen. Hij is dus ook al bestickerd met het roepnummer maar door de deuren is dit niet goed te zien op de foto (foto is gemaakt door m'n broertje en ik zat naast hem in de auto). :) Overigens was het niet goed te zien of er al kentekenplaten op zaten, dat laat ik even in het midden.

In de werkplaats aan de zijkant stonden nog 2 Mercedes HA's hiervan waren de roepnummers niet te zien doordat ze met de achterzijde naar het hek stonden plus dat ze ook binnen stonden.


Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
In het kader van waterwinning en natuurbrandbestrijding:

Denekamp, Delden, Rijssen en Tubbergen worden een pilot in Twente met een TS (4x2) en een speciale TS-NBB (4x4).
Hierbij komen wel de WTS 500's van Denekamp, Delden en Tubbergen te vervallen.

Zie bijlage blz. 20-21 voor meer info: https://issuu.com/geenbladvoordemond/docs/verzamelstuk_editie_3-2017_-_issuu


tygerpower

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 543
In het kader van waterwinning en natuurbrandbestrijding:

Denekamp, Delden, Rijssen en Tubbergen worden een pilot in Twente met een TS (4x2) en een speciale TS-NBB (4x4).
Hierbij komen wel de WTS 500's van Denekamp, Delden en Tubbergen te vervallen.

Zie bijlage blz. 20-21 voor meer info: https://issuu.com/geenbladvoordemond/docs/verzamelstuk_editie_3-2017_-_issuu

is er ook al meer bekend over de aanbesteding en type voertuigen  ??