Eindgesprek behaald verkorte opleiding tot Politiekundige eenheid Oost Nederland

Auteur Topic: Eindgesprek behaald verkorte opleiding tot Politiekundige eenheid Oost Nederland  (gelezen 10873 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JensR

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Gefeliciteerd!  O0


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
o wauw, dat besluit over verkorte bachelor was dan wel heel snel genomen zeg! :o

met de voorlichting in Apeldoorn 3 maanden geleden was het "nog maar een idee". Tenminste, dat zei de voorlichtster.

kan iemand mij vertellen of alle hbo opleidingen toegang geven tot verkorte niveau 5?


Lieke

  • Aspirant Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 106
Ik ben doorgeplaatst naar augustus wat betreft de verkorte opleiding. Januari zat helemaal vol. Ik word in het eerste kwartaal van 2015 opgeroepen voor de medische keuring en het huisbezoek. Duurt nog even, maar het is het wachten zeker waard!  98uiye

Qua vooropleidingen weet ik niet of ze speciale eisen hebben. Ik heb zelf een afgronde HBO opleiding Maatschappelijk werk en dienstverlening, wat wel mooi aansluit. Zeker omdat ik tijdens deze studie heel veel over mezelf geleerd heb en veel verschillende competenties eigen heb gemaakt. Deze vraag zou je eens kunnen stellen aan Werving en Selectie, gewoon even bellen en je vragen stellen  ;D


LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Citaat van: Lieke link=msg=1310149 date=1416779234
Ik ben doorgeplaatst naar augustus wat betreft de verkorte opleiding. Januari zat helemaal vol. Ik word in het eerste kwartaal van 2015 opgeroepen voor de medische keuring en het huisbezoek. Duurt nog even, maar het is het wachten zeker waard!  98uiye

Dat die nu al vol zit! Wel fantastisch dat je alvast bericht hebt dat je later mag beginnen, gefeliciteerd. Het is wat mij betreft zeker het wachten waard

Citaat van: LSPD link=msg=1310134 date=1416771862
o wauw, dat besluit over verkorte bachelor was dan wel heel snel genomen zeg! :o

met de voorlichting in Apeldoorn 3 maanden geleden was het "nog maar een idee". Tenminste, dat zei de voorlichtster.

kan iemand mij vertellen of alle hbo opleidingen toegang geven tot verkorte niveau 5?

Tot voor kort bestond de korte opleiding inderdaad niet meer. Zoals ik het heb begrepen gaat het puur om het niveau: HBO (of hoger). Het type studie of een eventuele afstudeerrichting doet niet ter zake.


JensR

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Ik heb een vraag aan de mensen die al in september (of eerder) zijn begonnen met de studie Politiekundige. Wordt er tijdens de studie met een vast (periode-)rooster gewerkt? Is het verder standaard om 5 dagen per week naar Apeldoorn te gaan of heb je ook wel eens thuisstudie?