Weet iemand waar ik epauletten kan vinden van de HTV - Politie opleiding?

Auteur Topic: Weet iemand waar ik epauletten kan vinden van de HTV - Politie opleiding?  (gelezen 24897 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Hallo, ik doe op dit moment de opleiding HTV Politie en ben op zoek naar meer epauletten, zodat ik deze ook standaard op de jas kan hebben.
Weet iemand waar ik deze kan vinden of heeft iemand deze epauletten zodat ik ze kan overkopen?


Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Bij je school?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Ik ga gelijk een mailtje sturen, dankjewel. Had er niet aan gedacht moet ik eerlijk bekennen...
Als iemand nog andere suggesties heeft hoor ik ze graag, voor het geval dat school niks kan/wil betekenen.
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Waarom zou je er epauletten bij willen? Het idee achter een uniform is dat je hetzelfde er bij loopt en als ze niet standaard bij het schooluniform verstrekt worden is het dus niet uniform.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Iedereen uit mijn klas heeft op dit moment 1 paar epauletten. Dus mijn bedoeling is om nu te bekijken of iemand weet waar ik deze epauletten zou kunnen vinden, dan kan ik dat doorgeven in mijn klas zodat iedereen er een extra paar bij zou kunnen kopen. Dus iedereen beschikt op dit moment al over deze epauletten. Persoonlijk vind ik het handiger als ik er extra paar bij heb.
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Je hebt toch je uniform ergens gekocht of gekregen? Dan zou ik daar eens informeren.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Klopt de uniformen zijn verstrekt via een kleding service, de epauletten zijn zover ik weet niet afkomstig van deze kleding service. Ik heb een mail gestuurd naar mijn begeleider van school en wacht op antwoord.
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


kaytje19

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
  • BOA - domein 1
Bij mij kwamen ze van hooghuis sport service. Deze leveren op het vitalis college de uniformen.


HTVP Amersfoort

  • Aspirant hoofdagent Politie eenheid Midden Nederland, ex Marechaussee,
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 58
Oke bedankt! Ik ga daar ook even kijken.
Alles wat ik zeg is mijn mening en is niet te koppelen aan een organisatie.


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Citaat van: HTVP Amersfoort link=msg=1302593 date=1413565182
Hallo, ik doe op dit moment de opleiding HTV Politie en ben op zoek naar meer epauletten, zodat ik deze ook standaard op de jas kan hebben.
Weet iemand waar ik deze kan vinden of heeft iemand deze epauletten zodat ik ze kan overkopen?


Welke epauletten heb je het over? Ik volg momenteel de HTV-P opleiding in Amsterdam, en hier loopt niemand er mee. Ben benieuwd!

Vind het overigens slecht dat er ook voor de scholen, welke de HTV opleiding verstrekken, geen uniformvoorschrift is. Ik loop momenteel in een worker met reflecterende strepen, met daarboven een zwart/blauwe polo. Terwijl de vorige lichting een pantalon droeg met daarboven een overhemd en stropdas..
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam