Koninklijke Nederlandse Reddings Maatschappij Redders aan Wal

Auteur Topic: Koninklijke Nederlandse Reddings Maatschappij Redders aan Wal  (gelezen 2493 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Karim

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 8 november 2005, 22:51:46
Heb optie 3 (eh redder aan wal??) ingevuld.

Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, zal wel komen omdat we hier toch 'n eindje van de zee af zitten en nooit te maken hebben met reddingsbrigades enzo.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #11 Gepost op: 8 november 2005, 22:52:59
Ik ben geen redder aan wal. Ieder jaar zet ik een bedrag opzij wat ik verdeel onder goede doelen. De KNRM zit hier niet tussen. Jammer maar ik vind andere doelen belangrijker. Dit zal mede komen door wat Karim al zei. Heb nooit te maken gehad met reddingsbrigade's.


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #12 Gepost op: 8 november 2005, 22:53:50
Heb optie 3 (eh redder aan wal??) ingevuld.

Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, zal wel komen omdat we hier toch 'n eindje van de zee af zitten en nooit te maken hebben met reddingsbrigades enzo.

En ik ken nog wel mensen van RB Maastricht en RB Meerssen,en dat ligt toch behoorlijk dichter bij jou dan bij mij in de buurt!
Dus ze ijn er wel in je regio!  ;D
  Ta


Karim

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 8 november 2005, 23:00:00
Ach voor die paar plasjes water die we hier hebben.

Ik wist niet dat we die hier ook hadden, maar zoals ik al zei je hoord er niks van en wij komen er ook niet mee in aanraking.

Bij incidenten te water wordt er altijd 'n (duik)ploeg van de brandweer ingezet, die RB Maastricht en RB Meersen heb ik nog nooit gehoord, laat staan gezien.


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #14 Gepost op: 8 november 2005, 23:05:27
en dan nog is ook nog verschil tussen de rb en de knrm, knrm maastricht is er toch echt niet
Nurse powerrrrr


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #15 Gepost op: 8 november 2005, 23:12:32
en dan nog is ook nog verschil tussen de rb en de knrm, knrm maastricht is er toch echt niet

Nee,maar in dit geval zei Karim dat hij nooit met reddingsbrigade te maken heeft gehad,en voor mij doen ze/we hetzelfde!  ;)
  Ta


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #16 Gepost op: 9 november 2005, 21:01:25
Beste Mede-forumleden,

Direct hebben jullie misschien niet met de KNRM te maken, maar indirect wel. Ik neem aan dat jullie allemaal wel eens vis eten. Wij varen tientallen keren per jaar uit voor hulp aan de visserij.

Groeten Mark. ;)

Al diverse jaren redder aan de wal en op het water.
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #17 Gepost op: 12 november 2005, 12:51:14
ik ben al zo'n 2 jaar redder aan de wal, aangezien ik meewerk aan de site www.reddingsnet.nl en de knrm ook wel wat aardige dingetjes voor mij heeft gedaan... ;)