auto duwen op vluchtstrook

Auteur Topic: auto duwen op vluchtstrook  (gelezen 13841 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #40 Gepost op: 2 november 2014, 17:54:23
Citaat van: Red link=msg=1305870 date=1414946993
Manmanman... Wat ben je weer vreselijk aan het overdrijven. Ik vraag me bijna af of je de reacties van anderen wel leest of dat je gewoon vreselijk graag in je eigen straatje praat.

Er is hier, nogmaals, niemand die beweert dat rode kruizen of blauwe lampen een wondermiddel zijn. Ik stel wel dat er in ieder geval professionals ter plaatse zijn geweest die kunnen en mogen inschatten wat veilig is en wat niet.

Misschien kan de topicstarter de openstaande vragen beantwoorden zodat we het eea duidelijk kunnen krijgen, dan laten we de discussie over de rode kruizen en het werken op de vluchtstrook in de topics waar het thuis hoort.

Ja RED ik lees de reacties van elk ander en nee ik praat niet in mijn straatje ik ben het alleen tot op mijn onderbroek oneens met jullie :-) wel of geen extra informatie. sorry

Edit.... en ik stel dat ze de onveilige situatie hebben laten voort bestaan en daarmee hun eigen veiligheid en die van de duwers uit het oog hebben verloren, verwijzend naar de oosterburen
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #41 Gepost op: 2 november 2014, 18:00:09
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1305871 date=1414947263
Edit.... en ik stel dat ze de onveilige situatie hebben laten voort bestaan en daarmee hun eigen veiligheid en die van de duwers uit het oog hebben verloren, verwijzend naar de oosterburen
En dat is heel "knap" als je geen idee hebt van wat er daadwerkelijk gebeurd is. Maar goed, daarom ben je dus geen rechter (of agent zo u wil). Die oordelen op basis van feiten en niet op basis van wat ze zelf denken dat er gebeurd is.

Bovendien kan je het niet oneens zijn met mij, want ik oordeel niet over de situatie omdat ik die feiten mis. Feiten die jij zelf dus wel inkleurt.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #42 Gepost op: 2 november 2014, 18:56:59
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1305871 date=1414947263
Ja RED ik lees de reacties van elk ander en nee ik praat niet in mijn straatje ik ben het alleen tot op mijn onderbroek oneens met jullie :-) wel of geen extra informatie. sorry

Edit.... en ik stel dat ze de onveilige situatie hebben laten voort bestaan en daarmee hun eigen veiligheid en die van de duwers uit het oog hebben verloren, verwijzend naar de oosterburen
Je leest weldegelijk alleen wat je wilt lezen, anders had je het betoog over de onveilige situatie wel achterwege gelaten. Dat is denk ik inmiddels genoeg uitgelegd, dat je daar geen vrede mee kunt hebben is denk ik meer jouw punt. Daar kunnen wij dan niets aan doen. Ik ben het met Red eens dat het op dit moment een erg eenzijdig verhaal aan het worden is, beter zou zijn als we het verhaal van meer kanten zouden hebben.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #43 Gepost op: 2 november 2014, 19:35:26
Bij deze het verzoek om on topic te gaan en om de discussie omtrent rode kruizen en het werken op de vluchtstrook te staken. Mogelijk kan de topic starter de openstaande vragen beantwoorden om de situatie te verduidelijken.

Edit: Discussie na rode tekst over de ANWB afgesplitst. http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=87400  Nogmaals het verzoek om hier on topic te gaan.


occasion

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
  • "Maak het niet erger, bel de erkende berger!"
Reactie #44 Gepost op: 2 november 2014, 22:18:12

Zal proberen eerst meer informatie te verzamelen, voordat ik hier verder ga op het forum.

Groet,

Occasion.