Niet kunnen rijden

Auteur Topic: Niet kunnen rijden  (gelezen 3056 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Gepost op: 3 november 2014, 10:51:09
Een vraagje aan de hand van het nieuwe seizoen De Allerslechtste Chauffeur van Nederland. Vraag me daar soms echt af hoe een chauffeur zijn/haar rijbewijs heeft kunnen halen.

Stel je kan niet rijden (in de zin van die mensen die meedoen aan dat programma, dus wel rijbewijs hebben!). Je volgt na paar jaar een rijles en je instructeur vind dat jij niet rijbewijswaardig bent. Kan hij wat eraan doen dat jouw rijbewijs ongeldig wordt en je opnieuw moet lessen+examen moet doen? Of kan hij er niks aan doen totdat je tegen de lamp loopt op de openbare weg?


Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1 Gepost op: 22 november 2014, 00:56:44
het antwoord is nee, hij kan daar niks aan doen.

Maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat je dat programma kijkt? Naast het feit dat er al meningmaal een openbare discussie over dat programma is geweest kan ik je zo a zwart-op-wit geven dat ik ook aan dat programma mee kan doen. Ik heb legio rijopleidingen maar ik kan zonder enkel probleem faken dat ik de slechtste chauffeur van Nederland ben. Laat het je graag zien  >:D

Mijn mening: Alllemaal kul! Dikke vette Bulldinges. Die mensen spelen een toneelstukje om een beetje aandacht.

Mijn advies: Lekker laten gaan, niet kijken en je bent er zo vanaf.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #2 Gepost op: 22 november 2014, 08:42:47
het antwoord is nee, hij kan daar niks aan doen.

Maar je gaat me toch niet serieus vertellen dat je dat programma kijkt? Naast het feit dat er al meningmaal een openbare discussie over dat programma is geweest kan ik je zo a zwart-op-wit geven dat ik ook aan dat programma mee kan doen. Ik heb legio rijopleidingen maar ik kan zonder enkel probleem faken dat ik de slechtste chauffeur van Nederland ben. Laat het je graag zien  >:D

Mijn mening: Alllemaal kul! Dikke vette Bulldinges. Die mensen spelen een toneelstukje om een beetje aandacht.

Mijn advies: Lekker laten gaan, niet kijken en je bent er zo vanaf.

Dankjewel voor het antwoord! Nu het bij RTL zit kijk ik het niet meer. Heb het wel gekeken bij BNN. Nu komt t gespeeld over, eerst niet.

Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel