Parkeren van piketvoertuigen

Auteur Topic: Parkeren van piketvoertuigen  (gelezen 6391 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Gepost op: 21 november 2014, 16:38:25
Citaat van: HJ94 link=msg=1307469 date=1415609761
Auto verkeerspolitie vernield

Tsja, ik vraag me dan weer af waarom er niet (landelijk) gekeken wordt naar een mogelijkheid om opvallende piket-voertuigen van de politie tijdens piketdiensten te stallen op brandweerkazerne's, gemeentewerven, autodealers of andersinds van de openbare weg af...


GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1 Gepost op: 21 november 2014, 16:48:24
Citaat van: Jerommeke link=msg=1309752 date=1416584305
Tsja, ik vraag me dan weer af waarom er niet (landelijk) gekeken wordt naar een mogelijkheid om opvallende piket-voertuigen van de politie tijdens piketdiensten te stallen op brandweerkazerne's, gemeentewerven, autodealers of andersinds van de openbare weg af...

Dat is toch lastig als jij midden in een woonwijkwoont en je hebt piket? Je zult dan eerst met je prive auto (of fiets) naar je piketauto moeten gaan die misschien 3km verderop staat om dan weer 2km terug te rijden omdat je daar moet zijn....
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #2 Gepost op: 21 november 2014, 17:05:59
Geeft in het kader van beveiliging in bedrijven en gemeentelijke gebouwen problemen. Em ja de brandweerkazernes tegenwoordig raken overvol met de stalling van de reserve of regiovoertuigen.
Oplossing niet zo direct voor de hand.
Bij instappen begint de inzet.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #3 Gepost op: 21 november 2014, 17:06:28
Ik denk dat je gewoon niet aan andermans eigendommen hoort te komen.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #4 Gepost op: 21 november 2014, 20:25:58
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1309755 date=1416584904
Dat is toch lastig als jij midden in een woonwijkwoont en je hebt piket? Je zult dan eerst met je prive auto (of fiets) naar je piketauto moeten gaan die misschien 3km verderop staat om dan weer 2km terug te rijden omdat je daar moet zijn....

Die kans is heel klein omdat je meestal per district of zelfs per eenheid piket draait.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #5 Gepost op: 21 november 2014, 20:30:53
Citaat van: DiNozzo link=msg=1309808 date=1416597958
Die kans is heel klein omdat je meestal per district of zelfs per eenheid piket draait.

Dan zul je dus vanuit je plekkie waar je piketwagen staat door moeten rijden, ook niet altijd praktisch. Ik woon vlakbij 2 grotere snelwegen: A73 en A2. Mijn vader heeft wel eens piket, dan zou hij eerst met de prive auto een stukkie moeten rijden om daar de opvallende piketwagen te pakken. Totdat hij thuis is hebben wij geen auto ter beschikking omdat mijn vader die mee heeft naar zijn piketauto toe. Nee, wij hebben geen 2e auto, daarvoor is de auto te duur om die op de oprit te laten staan.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #6 Gepost op: 21 november 2014, 23:25:05
Ook daar is een oplossing voor. De fiets ::)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #7 Gepost op: 22 november 2014, 08:44:22
Ook daar is een oplossing voor. De fiets ::)

Das lekker in het vies weer in uniform ofzo. Stukkie fietsen.... Kom je al doorweekt aan bij je piketauto.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


piet60

  • vkr-pop
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 628
Reactie #8 Gepost op: 22 november 2014, 09:14:22
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1309902 date=1416642262
Das lekker in het vies weer in uniform ofzo. Stukkie fietsen.... Kom je al doorweekt aan bij je piketauto.
Ze hebben zo iets als een regenjas-broek ooit uitgevonden.


Gast

  • Gast
Reactie #9 Gepost op: 22 november 2014, 14:28:06
Ze hebben zoiets als "blijf met je klauwen van andersmans spullen af" al bij een opvoeding uitgevonden.
Opvoeding... ohnee... wacht...