tips over sollicitatieprocedure voor agent

Auteur Topic: tips over sollicitatieprocedure voor agent  (gelezen 2962 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

boertie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Gepost op: 8 december 2014, 18:28:16
    Hallo,
ik zal mezelf even voorstellen .
ik ben kevin
ben 22 jaar ,
ik heb brugjaar politie gedaan een paar jaar terug die heb ik met succes behaald echter ben ik toen niet gaan solliciteren ivm de stop .
nu heb ik sinds dit jaar vol mijn zinnen gezet om agent te willen worden en er alles voor over heb nu ben ik via via aangemeld en mag ik binnenkort waarschijnlijk  beginnen met de sollicitatieprocedure .

Nu was mijn vraag heeft er iemand nog tips dat die zegt van in de sollicitatieprocedure moet je daar en daar goed op letten of heb dit en dit alvast gereed heb zelf ook al dingen opgeschreven maar hooer graag tips van mensen die het zelf mee hebben gemaakt en uiteindelijk zijn aangenomen.

Mvg kevin    




Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #1 Gepost op: 8 december 2014, 18:30:34
Eerste tip: Lees dit board eens door. Er staan al tal van vragen en antwoorden over dit onderwerp. ;)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #2 Gepost op: 8 december 2014, 19:19:09
Beste Kevin,

Welkom op het forum. Kan jij via de achterdeur aan de selectieprocedure beginnen? Of heb je voorrang gekregen via het ROC ?
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


boertie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #3 Gepost op: 8 december 2014, 21:13:42
Citaat van: Wolfs link=msg=1313153 date=1418062749
Beste Kevin,

Welkom op het forum. Kan jij via de achterdeur aan de selectieprocedure beginnen? Of heb je voorrang gekregen via het ROC ?

Via het Roc kan je je niet aanmelden dat is echt bedoeld als extra zodat je dat kan laten zien wat je al geleerd heb
Ik ben het nu dus via de achterdeur aan het proberen


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #4 Gepost op: 8 december 2014, 22:22:44
Citaat van: boertie link=msg=1313184 date=1418069622
Via het Roc kan je je niet aanmelden dat is echt bedoeld als extra zodat je dat kan laten zien wat je al geleerd heb
Ik ben het nu dus via de achterdeur aan het proberen

Oke, ik hoop dat het je lukt. Heb er alleen weinig vertrouwen in vanwege de vacaturestop en de reorganisatie. Daarbuiten lijkt het mij sterk dat men op deze manier wordt geworven. Als je goed op het forum rondneust kun je het eea wel vinden.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


boertie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #5 Gepost op: 8 december 2014, 23:55:34
Citaat van: Wolfs link=msg=1313216 date=1418073764
Oke, ik hoop dat het je lukt. Heb er alleen weinig vertrouwen in vanwege de vacaturestop en de reorganisatie. Daarbuiten lijkt het mij sterk dat men op deze manier wordt geworven. Als je goed op het forum rondneust kun je het eea wel vinden.

We wachten het gewoon rustig af en dan zien we wel of het lukt zo en anders wachten op vacatures


Maxell01

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 345
Reactie #6 Gepost op: 9 december 2014, 12:22:34
@Boertje, kun jij mij even uitleggen waar de achterdeur zit? ;) ;)