Aanrijding 2012

Auteur Topic: Aanrijding 2012  (gelezen 2457 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Anne88

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 18 december 2014, 23:37:11
Hallo allemaal

Misschien een rare ongepaste vraag. Ik ben op zoek naar meer info over een meisje die in januari of begin februari  2012is aangereden. Ik weet niet het hele verhaal meer maar het meisje (13 of 14 jaar) ging savonds in het donker hardlopen. Auto heeft haar over het hoofd gezien en dacht dat hij stuk vee had aangereden. Meisje is overgebracht naar het erasmus mc. Uiteraard weet ik haar naam nog maar ik weet niet of dat niet teveel privacybreuk is. Wie kan hier nog wat over vinden?
Ik weet niet meer waar het was en wat haar achternaam is.
Mijn zoon is op 4 februari 2012 op dezelfde afdeling opgenomen. Ik heb de spannendste tijden met haar en haar familie mee gemaakt. Ik ben erg benieuwt hoe het met haar gaat. Ik denk nog steeds aan haar. Wie heeft er meer info?
Alvast bedankt
Ik geloof




Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #1 Gepost op: 18 december 2014, 23:48:21
Ik stuur je een PB 98uiye


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #2 Gepost op: 19 december 2014, 00:04:13
Citaat
13-jarig meisje ernstig gewond bij aanrijding Sint Philipsland
03 februari, 12:08
THOLEN - Een 13-jarig meisje uit de gemeente Tholen is donderdagavond omstreeks 18.45 uur ernstig gewond geraakt bij een aanrijding met een personenauto in Sint Philipsland.
Een 26-jarige automobilist uit de gemeente Tholen reed met zijn auto over de Zeelandweg richting Sint Philipsland toen hij plotseling een klap hoorde en een ruit van zijn auto werd verbrijzeld. Hij dacht dat hij een dier had geraakt maar toen hij uitstapte zag hij een meisje liggen. Hij belde gelijk de hulpdiensten die vervolgens ter plaatse kwamen. Ook werd de traumaheli opgeroepen voor medische bijstand. Het slachtoffer liep door het ongeval onder andere letsel op aan haar hoofd en beide benen. Ze is overgebracht naar het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam. Naar de toedracht van het ongeval wordt een onderzoek ingesteld


Job45

  • EHBO - VPK
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 367
Reactie #3 Gepost op: 19 december 2014, 23:37:29
Facebook?
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op eigen titel.