GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014

Auteur Topic: GRIP 3 Zeer Grote brand (loods Jachthaven het Steel) Voorstad Sint Jacob - Roermond 16-12-2014  (gelezen 96906 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ultra

  • Journalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Citaat van: daviddunnaway link=msg=1314912 date=1418787990
Daar hebben wij lange telelenzen voor, ook vrijgemaakte gebieden mogen betreden worden. Kans dat er goed zicht is op de schoonmaak actie.

Heb ook altijd de zoomlenzen mee, en mochten die niet toereikend genoeg zijn dan even op en neer naar Brabant om te huren.




R.C.

  • BHVer.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Citaat van: Ultra link=msg=1314915 date=1418789048
https://www.regiomeldingen.nl/melding-detail.php?det=793&vr=23

Met een link naar een kaart met afgesloten gebied.


Mini V

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 6
Collega kwam inderdaad niet de stad in. Alles is afgesloten. Dat word nog een mooi stukje verkeers chaos.
Brandweerpost Panningen, VRLN.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Winkels blijven tot 12:00 uur gesloten. Station is afgesloten. Treinen rijden wel, maar stoppen niet. Binnenstad grotendeels afgesloten. Er zijn ontsmettingspunten ingesteld.


GLZ

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 949
Citaat van: Ultra link=msg=1314901 date=1418785760
Ik denk eerder voor aflossing. Brandweer kan niet zoveel doen met de asbest. Daarvoor wordt een vakkundig bedrijf voor ingeschakeld.
Bi zo'n groot gebied denk ik dat de brandweer misschien ingezet gaat worden om auto's die het gebied verlaten te ontsmetten of straten schoon te spuiten. En natuurlijk aflossing voor de blusploegen, die ook allen ontsmet moeten worden.


slangetje

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Brandweer spuit auto's af
De brandweer spuit op uitvalswegen van het centrum van Roermond auto's af, die de stad verlaten. De auto's worden aangehouden en vervolgens met waterslangen afgespoten om eventuele asbestresten te verwijderen.


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
En er alleen een NL-alert uitgegaan? Of zijn bewoners ook met geluidswagens/WAS gewaarschuwd?


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Alleen NL alert. Wat ook maar de helft heeft ontvangen. Mijn vader heeft m niet gekregen terwijl wij er letterlijk langs wonen....


En er werd niet meer geblust. Nog pasr mini brandhaartjes maar alles lieten ze uitbranden nu.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


daviddunnaway

  • Camjo AVLimburg.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Mijn auto is al een aantal keren door z'n reinigpunt geweest, alleen bewoners kunnen de stad nog in. Er geldt een noodverordening, hoelang het gaat duren is niet duidelijk. De hemelseneerslag helpt wel enigzins.

Burgemeester: http://www.zie.nl/video/algemeen/Burgemeester-Roermond-noodverordening-afgegeven/5umzft5f5yav#
Twitter: @daviddunnaway