Brandweer te laat door slechte alarmering

Auteur Topic: Brandweer te laat door slechte alarmering  (gelezen 6654 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #10 Gepost op: 8 augustus 2005, 12:10:18
Volgens mij moeten we ons met z'n allen zorgen maken over het feit als door welke reden dan ook de opkomst tijden niet gehaald worden..

Dat ligt niet aan jullie persoonlijk.. Maar als welke organisatie dan ook iets misgaat, waarbij een maatschappelijkbelang mee gemoeid is, dan hebben alle politieke partijen de plicht om daar vragen over te stellen...

De vertraging in de invoering van P2000/C2000, het gebrek aan investeringen te doen in de onderhoud van bestaande systemen.Het niet hebben van een backup manier van alarmeren.. zijn keuzes die beleidsmakers gemaakt hebben.  Het feit dat P2000 al een tijdje in de lucht is, en de administratieve vertragingen voor de invoering van gebruik van pagers.

Deze keuzes die allemaal invloed hebben op de betrouwbaarheid, beschikbaarheid van de dienstverlening die de brandweerorganisatie met de maatschappij heeft afgesproken..

Nu was het een autobrand, maar straks was een bomaanslag met vele slachtoffers.. Wedden dat heel nederland op z'n kop had gestaan..!!


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #11 Gepost op: 8 augustus 2005, 12:10:51
Ik vind de SGP trouwens meer een sekte dan een politieke partij  ;D

C.

Volledig mee eens...


mark_b

  • Verbannen gebruiker
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 221
    • Brandweer Mook & Middelaar
Reactie #12 Gepost op: 10 augustus 2005, 17:21:30
Volledig mee eens...

Linkse rakkers!!
TWITTER foto's suck....


Qball

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 10 augustus 2005, 17:23:27
Kom zelf uit Rijssen en ben het wel eens met "sekte" En nu weer ontopic!


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #14 Gepost op: 10 augustus 2005, 19:26:58
Linkse rakkers!!
Zover mijn politieke kennis gaat, is de SGP geen linkse partij, maar behoord eerder tot de rechter vleugel van het politieke firmament.

En geloof me, mij links noemen.. betekend volgens mij echt dat je er niets van begrepen hebt..

Verder gaat de topic niet over links of rechts. Alle politieke partijen zouden zich hier over druk moeten maken ?


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #15 Gepost op: 12 augustus 2005, 10:54:40
Ik vind de SGP trouwens meer een sekte dan een politieke partij  ;D

Echt de opmerking van een kenner... :-\

Christian


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #16 Gepost op: 12 augustus 2005, 11:26:29
Ik vind de SGP trouwens meer een sekte dan een politieke partij ;D

C.

Gelukkig staat er een emoticon achter. Anders zou je deze opmerking nog serieus nemen.

Verder gaat de topic niet over links of rechts. Alle politieke partijen zouden zich hier over druk moeten maken ?

Toch fijn dat zie zogenaamde sekteleden hen verantwoording nemen en vragen stellen.  :D
Ik denk dat ik bij de volgende verkiezingen maar op de SGP stem.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #17 Gepost op: 12 augustus 2005, 13:35:10
Mensen, waar maken we ons toch druk om? Als iemand dat vind dan mag dat toch? Verder wordt er met een emoticon een toon aangegeven die niet serieus overkomt. Maar goed.

Laten we het even on-topic houden he.


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #18 Gepost op: 12 augustus 2005, 22:51:17
Achter het ene bericht wel, achter de andere niet. En als een ander zo vrij is dat te posten, post ik graag mijn weerwoord, sorry, slechte eigenschap van me. :)

Christian


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #19 Gepost op: 19 augustus 2005, 09:32:12
Brandweerlieden te laat bij brand Rijssen door corrosie alarmsysteem
Van onze correspondent

RIJSSEN - Corrosie heeft het brandmeldsysteem van de brandweer in Rijssen aangetast. Daardoor werkte een deel van het alarmsysteem niet bij de uitslaande brand die de voormalige Reggesteynlocatie aan de Wierdensestraat in Rijssen in de as legde. Het probleem is inmiddels verholpen.
...
Reformatorisch dagblad