Binnenkort op de Nederlandse wegen: Dodge Charger Police

Auteur Topic: Binnenkort op de Nederlandse wegen: Dodge Charger Police  (gelezen 12045 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #10 Gepost op: 7 juni 2015, 16:23:00
Citaat van: amb link=msg=1326762 date=1422536165
Wat doet de auto hier in nederland in de wegenbelasting
en mogen de toeters en bellen blijven zitten   (ontheffing of zo )

Ben ik ook wel benieuwd naar, mag de bullbar en licht/geluid blijven zitten?
Wordt hij origineel geïmporteerd, dus inclusief 'Pocono' police tekst? Zo ja, mag dat zomaar?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #11 Gepost op: 7 juni 2015, 18:53:13
Wat een ontzettend vette bak :D .

Ga je ook meedoen aan DAPD of iets dergelijks ? En meerijden bij dingen als het KBF ?

Ik zou ook weleens willen weten wat er voor papierwerk erbij komt kijken om de lichten ed te mogen laten zitte.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #12 Gepost op: 8 juni 2015, 15:56:39
Citaat van: silque link=msg=1354575 date=1433686980
mag de bullbar blijven zitten?

Zo te zien is deze verwijderd.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Reactie #13 Gepost op: 8 juni 2015, 21:00:18
Grappig om te zien dat rood van de balk nu rechts zit terwijl dat in de US links zat. Is het een andere balk met witte kappen?


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #14 Gepost op: 10 juni 2015, 21:04:47
Citaat van: Bert65 link=msg=1354757 date=1433790018
Grappig om te zien dat rood van de balk nu rechts zit terwijl dat in de US links zat. Is het een andere balk met witte kappen?

het is een compleet andere balk, maar wel een grappig detail :P


NYPD911

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
    • Politievoertuigengroep
Reactie #15 Gepost op: 14 juni 2015, 10:11:54
Hoop vragen die ik allemaal zal beantwoorden.

De lichtbalk die er nu opzit is een Whelen Liberty. En deze balk is in Engeland opgebouwd. Zoals jullie weten rijden ze in Engeland rechts, dus heeft men de leds op de "verkeerde" plek gemonteerd. Ik ga dat nog veranderen. De originele balk die eraf kwam was een Code 3 2100. Daar zat een rood/blauwe kap op, ik wilde graag transparant om niet steeds langs de kant te hoeven staan i.v.m. wetgeving. De Code 3 ga ik verkopen. Clear kappen zijn er ook voor deze Code 3 maar ik had mijn zinnen gezet op de Whelen Liberty. Deze heeft nl. veel mooiere verlichting patronen.
De pushbar/bullbar heb ik moeten demonteren i.v.m. de keuring voor het kenteken. De lak van deze pushbar was ook niet zo best meer. Die heb ik naar een poedercoatings bedrijf gebracht. Volgende week isie weer als nieuw en ga ik hem weer monteren.
De Pocono stickers aan de onderkant van de deuren komen er ook weer op. Deze waren al gemaakt maar het was het verkeerde lettertype, anders hadden ze er al opgezeten. Trouwens de laatste foto's die je ziet zijn genomen op het Kinderbeestfeest 2015. De Dodge is met alles erop en aan naar Nederland geïmporteerd. De Pocono PD heeft alles laten zitten op een paar kleine accessoires na zoals een radar installatie en wat schakelaars.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #16 Gepost op: 14 juni 2015, 11:29:33
Grappig dat de Pocono PD daar niet om geeft, een Nederlands voertuig zou altijd eerst ontdaan worden van de herkenbare teksten/striping. Ik begrijp dat de bullbar weer terug komt? Niet bang om vanwege die bullbar steeds aan de kant te hoeven staan dan? Omdat je je lichtbalk om die reden wel aanpast.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #17 Gepost op: 14 juni 2015, 12:01:10
Citaat van: silque link=msg=1355849 date=1434274173
Grappig dat de Pocono PD daar niet om geeft, een Nederlands voertuig zou altijd eerst ontdaan worden van de herkenbare teksten/striping.
Hoeveel voorbeelden wil je van Nederlandse HV voertuigen die gewoon worden verkocht met striping? Ook politievoertuigen, de koper is verplicht om de striping te verwijderen maar niet altijd wordt het voertuig verkocht zonder de striping.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #18 Gepost op: 14 juni 2015, 13:19:47
Ik heb het uiteraard specifiek over politievoertuigen, Hit!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


NYPD911

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
    • Politievoertuigengroep
Reactie #19 Gepost op: 22 juni 2015, 16:00:47
Citaat van: 7131 link=msg=1354709 date=1433771799
Zo te zien is deze verwijderd.

Zo, weer gemonteerd  :P