Ambulance Motoren

Auteur Topic: Ambulance Motoren  (gelezen 184470 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #40 Gepost op: 30 juni 2006, 00:56:54
En nog 2 ook van de veteranendag ;-)


Nurse powerrrrr


jeroenduitske

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 534
  • jeroenduitske
Reactie #41 Gepost op: 3 juli 2006, 14:22:20
ja heb er ook de andere voertuigen van ;)
ja die volkswagen busjes van service medical
EHBO'er  - AED Bediener RK'er Chauffeur bij VZA international post Echt Verzorgende IG


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #42 Gepost op: 10 juli 2006, 18:22:35
nog een keer de 15381 Den haag



Nijmegen (oude model)
Nurse powerrrrr


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #43 Gepost op: 11 juli 2006, 17:09:17
Niet helemaal een duidelijke foto, maar eh, is dit een motor met een identiteitscrisis  ???
(gemaakt in Ede)

Geloof niet alles wat je denkt.


PeterEde

  • AVP / OvD-G
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,240
Reactie #44 Gepost op: 11 juli 2006, 17:12:38
Oh ja, er zijn ook nog motoren in Gelderland Midden die wel weten wat ze zijn  ;)





Geloof niet alles wat je denkt.


mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #45 Gepost op: 11 juli 2006, 17:35:32
Niet helemaal een duidelijke foto, maar eh, is dit een motor met een identiteitscrisis  ???
(gemaakt in Ede)

http://i60.photobucket.com/albums/h11/peterrijkse/Ambulance%20NL/4705bd06.jpg
waar dient deze voor dan??


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #46 Gepost op: 11 juli 2006, 18:18:09
waar dient deze voor dan??

aangezien er oop op het blauw/witte gedeelte een star of life staat lijkt het me een motorambulance die geschilderd werd op het moment dat er werd omgeschakeld tussen wit/blauw en geel/blauw ;)
Politie Aspirant niveau 4


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #47 Gepost op: 11 juli 2006, 18:48:12
aangezien er oop op het blauw/witte gedeelte een star of life staat lijkt het me een motorambulance die geschilderd werd op het moment dat er werd omgeschakeld tussen wit/blauw en geel/blauw ;)

PeterEde en ik zijn er nog niet helemaal uit, Arnhem heeft altijd alleen met die oude BMW gereden in het geel en nooit met een witte motor, toen Gelderland midden vorig jaar is begonnen met motoren in de operationele dienst zijn daar de nieuwe BMW en de HONDA bijgekomen. Mogelijk is dit een tijdelijke vervanger of heeft de oude BMW schade gereden en is hij opgepimpt met onderdelen van een oude politie motor.... Ik heb hem zelf nog niet zien rijden en ik moet het antwoord ook schuldig blijven...
Nurse powerrrrr


Ultimato

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 860
Reactie #48 Gepost op: 11 juli 2006, 18:53:51
PeterEde en ik zijn er nog niet helemaal uit, Arnhem heeft altijd alleen met die oude BMW gereden in het geel en nooit met een witte motor, toen Gelderland midden vorig jaar is begonnen met motoren in de operationele dienst zijn daar de nieuwe BMW en de HONDA bijgekomen. Mogelijk is dit een tijdelijke vervanger of heeft de oude BMW schade gereden en is hij opgepimpt met onderdelen van een oude politie motor.... Ik heb hem zelf nog niet zien rijden en ik moet het antwoord ook schuldig blijven...
of de schilder kwam er tijdens het spuiten achter dat het geel/blauw moest zijn whahah
Politie Aspirant niveau 4


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #49 Gepost op: 11 juli 2006, 18:54:51
of de schilder kwam er tijdens het spuiten achter dat het geel/blauw moest zijn whahah

Hahaha ik heb echt geen flauw idee, vind het heel vaag, vooral omdat er altijd een gele heeft gereden en nooit een andere kleur
Nurse powerrrrr