Ambulance Motoren

Auteur Topic: Ambulance Motoren  (gelezen 184488 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #410 Gepost op: 12 juli 2012, 17:10:45
jazeker wel een bmw

Vreemd dan dat ze er een Yamaha logo op hebben geplakt  ;)

Lijkt ook toch wel heel veel op deze Yamaha van het KLPD:



Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #411 Gepost op: 12 juli 2012, 17:15:50
http://imageshack.us/photo/my-images/856/ambumotr.jpg/ hier een foto van de zijkant!
Is volgens mij geen BMW maar een Yamaha
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #412 Gepost op: 13 juli 2012, 00:25:53
jazeker wel een bmw

NEE.... Dit is een Yamaha FJR1300
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #413 Gepost op: 13 juli 2012, 00:33:45
jazeker wel een bmw

Ik heb beide als dienstfiets gereden. Ik kan met met een 100% zekerheid vertellen dat dit een Yamaha FJR1300 is. De BMW R1200RT is een boxermotor die er HEEL anders uitziet.

Kijk maar even een paar post naar boven op de foto van MarcoV. Daar staan ze beide naast elkaar. Links de YAMAHA FJR1300 en rechts de BMW R1200RT.  O0


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #414 Gepost op: 13 juli 2012, 08:26:33
NEE.... Dit is een Yamaha FJR1300
Ik heb beide als dienstfiets gereden. Ik kan met met een 100% zekerheid vertellen dat dit een Yamaha FJR1300 is. De BMW R1200RT is een boxermotor die er HEEL anders uitziet.

Kijk maar even een paar post naar boven op de foto van MarcoV. Daar staan ze beide naast elkaar. Links de YAMAHA FJR1300 en rechts de BMW R1200RT.  O0
Daar zullen we verder geen discussie over voeren..... Het is namelijk een bmw de ambulance mensen die er op rijden zulllen het vast beter weten als iemand die denkt er verstand van te hebben.  O0
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #415 Gepost op: 13 juli 2012, 08:42:08
Daar zullen we verder geen discussie over voeren..... Het is namelijk een bmw de ambulance mensen die er op rijden zulllen het vast beter weten als iemand die denkt er verstand van te hebben.  O0
Meen je dat nou serieus?

Waarschijnlijk heb je de motorrijder verkeerd begrepen, het is gewoonweg geen BMW...


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #416 Gepost op: 13 juli 2012, 08:44:53
Meen je dat nou serieus?

Waarschijnlijk heb je de motorrijder verkeerd begrepen, het is gewoonweg geen BMW...
ik zou zeggen kijk even in het midden van de motor dan zie je een lampje... daar onder het bmw teken... nu jij weer
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Gast

  • Gast
Reactie #417 Gepost op: 13 juli 2012, 08:56:17
Dat is het Yamaha logo...


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #418 Gepost op: 13 juli 2012, 08:56:24
ik zou zeggen kijk even in het midden van de motor dan zie je een lampje... daar onder het bmw teken... nu jij weer


http://www.yamaha-motor.eu/nl/services/politie/fjr1300p.aspx#/nl/binary/2011-FJR1300P-gallery-003_gal_col_tcm220-425958.jpg|ymeGallery1||
Logo? Ja
BMW logo? Nee, is het Yamaha logo

Fouten maken is niet erg, geef ze toe, net als iedereen.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #419 Gepost op: 13 juli 2012, 09:02:15

http://www.yamaha-motor.eu/nl/services/politie/fjr1300p.aspx#/nl/binary/2011-FJR1300P-gallery-003_gal_col_tcm220-425958.jpg|ymeGallery1||
Logo? Ja
BMW logo? Nee, is het Yamaha logo

Fouten maken is niet erg, geef ze toe, net als iedereen.
Nu laat je me twijfelen.... ik zal nog eens vragen of desnoods zelf kijken. maar mij is verteld dat het om een bmw ging ...
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge