Ambulance Motoren

Auteur Topic: Ambulance Motoren  (gelezen 187099 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

FlyingDutchman

  • HV-geïnteresseerde ingenieur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,298
Reactie #430 Gepost op: 13 juli 2012, 12:27:14
Grappig - hoe houdt de MK ze uit elkaar?  ;D
Groeten  FlyingDutchman  "Be careful out there..." ("Hill Street Blues")


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #431 Gepost op: 13 juli 2012, 12:28:40
Grappig - hoe houdt de MK ze uit elkaar?  ;D

Er is voor ambulance-motor-verpleegkundigen een standaard inwerkperiode bij de GGD Haarlem. Dan komt het voor dat ze de meldigen samen rijden en is het dus (eigenlijk) niet nodig  998765
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #432 Gepost op: 11 augustus 2012, 15:23:52






Regio: Drenthe
Dienst: UMCG Ambulance Zorg
Roepnummer: 03-321
Soort voertuig: Motorambulance
Merk en type: BMW R1200 RT


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #433 Gepost op: 13 augustus 2012, 01:24:55
Grappig - hoe houdt de MK ze uit elkaar?  ;D

Ik heb ze laatst alledrie tegelijkertijd op de foto kunnen zetten. De 12-320, en de beide 12-321. Maar om achteraf bij de diverse foto's wijs te worden welke motor wat precies was, moest ik wel even met de diverse foto's puzzelen  ;D


elvin

  • brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 238
Reactie #434 Gepost op: 13 augustus 2012, 01:51:16
mooie foto, waarom ambu media alleen limburg?:(
Vrijwillige brandweer


NF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,018
    • www.112ijmond.nl
Reactie #435 Gepost op: 13 augustus 2012, 22:24:21
Ik heb ze laatst alledrie tegelijkertijd op de foto kunnen zetten. De 12-320, en de beide 12-321. Maar om achteraf bij de diverse foto's wijs te worden welke motor wat precies was, moest ik wel even met de diverse foto's puzzelen  ;D

Is niet de 12-320 maar de 10-320 ;) (reservemotor Connexxion Ambulancezorg Noord-Holland - Ken./NHN)
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #436 Gepost op: 15 augustus 2012, 10:24:59
Is niet de 12-320 maar de 10-320 ;) (reservemotor Connexxion Ambulancezorg Noord-Holland - Ken./NHN)

Hee wat goed van jou Niels, je hebt helemaal gelijk! Ik heb mij blijkbaar blindgestaard op de laatste drie cijfers en het feit dat degene die op die dag bij mij was vertelde dat een motor vervangen was en de oude er blijkbaar bij reed. Echt dom van mij, want ik heb blijkbaar niet op het regionummer gelet. Ik zal de foto ook in mijn eigen voertuiglijst gaan aanpassen.


Nils

  • Verkeersregelaar, AED & EHBO, verzamelaar ambulancefoto's
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 411
    • AmbuMedia
Reactie #437 Gepost op: 15 augustus 2012, 11:05:26
mooie foto, waarom ambu media alleen limburg?:(

Omdat mijn eigen provincie nog wel te doen is, maar de rest van Nederland actueel bijhouden is ondoenlijk. Buiten de website om ben ik bezig met het verzamelen van divers documentatiemateriaal over de honderdjarige geschiedenis van het ambulancevervoer binnen Limburg. Daarbij ben ik momenteel bezig met fotolijsten van zo mogelijk alle ambulancevoertuigen te maken die er in het verleden in Limburg hebben gereden. Met dit alles heb ik mijn handen eigenlijk wel al vol genoeg.

In het verleden is heb ik er Belgisch Limburg en het aangrenzend deel van Duitsland bij gehad. Een andere fotograaf had wat meer vrije tijd dan mij en maakte daarvoor schitterende fotoseries. Maar uiteindelijk bleek dat het actueel bijhouden daarvan een gigantische klus is. De foto's waren geen probleem want die werden volop aangeleverd, maar uiteindelijk moest ik dat wel nog allemaal op internet gaan plaatsen en met grote regelmaat wijzigen. Om kort te zijn: dat werkte niet. Aan de fotograaf lag het niet, maar het lukte mij niet om al dat werk voor elkaar te krijgen. Vandaar dus het besluit om mij bij de oorspronkelijke opzet te houden: Ik probeer Limburg actueel te houden met eigen fotomateriaal. Maar foto's uit andere delen van het land plaats ik wel op internet, inclusief de oude foto's die ik heb,  maar ik werk het verder niet uit zoals het Limburgs gedeelte.


Remcotjuhhh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 551
    • Remco Holst Fotografie
Reactie #438 Gepost op: 15 september 2012, 12:22:41
Noodhulp team plus Rode Kruis BHV Verzorgende IG http://www.remcoholst.nl  http://youtube.com/Remcotjuhhh


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Reactie #439 Gepost op: 16 september 2012, 14:14:36

Dienst: VRGZ
Post: Nijmegen
Roepnummer: 08-378 en 08-377
Soort voertuig: Ambulance-motor
Merk & type: YAMAHA XT1200Z Super Ténéré
Kenteken: ***
Byzonderheden:**