Hoofdagent of Politiekundige

Auteur Topic: Hoofdagent of Politiekundige  (gelezen 3656 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

POLNL

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Gepost op: 3 januari 2015, 15:15:43
Geachte forumleden,

Ik ben een Belgische student maar ben volledig Nederlands (nationaliteit, woonplaats etc.).
Als ik over anderhalf jaar klaar ben met mijn studie heb ik een wat in België HBO5 studie heet afgerond.
In Nederland heet dat Associate degree (http://nl.wikipedia.org/wiki/Associate_degree), nu gaat mijn interesse al een tijdje uit naar de Politie en wil dan ook bij de Politie solliciteren. Ik heb een lichte vorm van Dyslectie, het is niet dat ik veel fouten maak tijdens het schrijven maar het duurt voor mij langer en moet meer nadenken een moeilijk woord om het het goed op te schrijven.
Ik weet zeker dat ik een HBO opleiding aankan maar ik begrijp ook dat het bij de Politie erg belangrijk is om foutloos te schrijven.
Wie heeft hier meer ervaring mee of heeft misschien zelf Dyslectie?




Mailo-nl

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #1 Gepost op: 4 januari 2015, 02:57:58
Hey, ik ga zelf opleiding doen tot hoofdagent, heb ook een lichte vorm van dyslexie. Mijn ervaring was om gewoon de testen te doen. Ik vond de taaltests niet moeilijk en denk dat als je en hbo5 studie heb gedaan, dat het geen probleem moet zijn.

Ik zelf heb alleen de havo gedaan en kwam er glansrijk doorheen.

Als ik jou was zou ik me zeker niet tegen laten houden door je dyslexie en gewoon ervoor gaan  O0


POLNL

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2015, 21:35:22
Citaat van: Mailo-nl link=msg=1319899 date=1420336678
Hey, ik ga zelf opleiding doen tot hoofdagent, heb ook een lichte vorm van dyslexie. Mijn ervaring was om gewoon de testen te doen. Ik vond de taaltests niet moeilijk en denk dat als je en hbo5 studie heb gedaan, dat het geen probleem moet zijn.