Unieke blik achter de schermen bij het arrestatieteam - maandag 12/01/2015 22:05 Lauren op 3 NPO3

Auteur Topic: Unieke blik achter de schermen bij het arrestatieteam - maandag 12/01/2015 22:05 Lauren op 3 NPO3  (gelezen 9090 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Citaat van: Bas94 link=msg=1327915 date=1422863114
Red, vind je het nou niet ontzettend kinderachtig van jezelf om hier eerst een hele discussie te voeren, er vervolgens achter te komen dat je de discussie niet op de juiste manier hebt gevoerd en dan maar je eigen en de daar op volgende reacties te verwijderen?
Ik hoop dat je in je werk geen beschuldigingen uit zonder deze eerst even uit te zoeken. Ik heb namelijk helemaal niets verwijderd. Een andere moderator heeft (zonder overleg) de discussie samengevoegd met het juiste topic. Daarbij zijn er wat (niets toevoegende) berichten geschoond uit het topic.

Citaat van: Bas94 link=msg=1327915 date=1422863114
Mijns inziens is het forum ervoor om vragen te stellen, je kan er niet vanuit gaan dat iedereen is zoals jij.
Vind je dat mensen het op een andere manier moeten doen, reageer dan gewoon niet op de vraag.. heel simpel.
Iedereen mag vragen stellen, maar een stukje zelfredzaamheid wordt ook wel gewaardeerd. Ik zie regelmatig vragen verschijnen die in de postsings voor dat bericht al beantwoord worden. Sommige mensen nemen ook niet of nauwelijks de moeite om eerst even de voorgaande berichten door te lezen. Dan had die vraag namelijk niet gesteld hoeven te worden.
Citaat van: Bas94 link=msg=1327915 date=1422863114
Als je dit al ziet als 'negatieve ervaring' (ook die reactie heb je verwijderd), dan zou ik toch maar eens na gaan denken of je wel over de juiste competenties beschikt om te werken met deze vrijwilligers.
Wederom bedankt voor een onterecht oordeel, maar die reactie staat gewoon nog op het openbare gedeelte van het forum. Misschien is het handiger om wat minder te oordelen, zeker als je de plank zo mis slaat. En over mijn competenties hoef je niet te twijfelen.

(En normaal gesproken was je reactie inderdaad verwijderd omdat deze offtopic is, maar in dit geval laten we het maar gewoon staan)

Back on topic, verdere beschuldigingen mogen via de meldknop of via PM.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.