Rode Kruis Vierdaagsefeesten (Afdeling Nijmegen)

Auteur Topic: Rode Kruis Vierdaagsefeesten (Afdeling Nijmegen)  (gelezen 4895 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Gepost op: 20 januari 2015, 14:15:36
De inschrijvingen voor de Rode Kruis vierdaagsefeesten (18 t/m 24 juli) van de afdeling Nijmegen zijn geopend. Ook dit jaar verleent de afdeling Nijmegen de eerste hulp bij de ruim 1 miljoen feestende bezoekers die de stad trekt rondom de wandelmarsen. Er zijn per dag circa vijftig hulpverleners nodig, zowel in dagdiensten (vanaf 12:00) als in de avonden/nachten (vanaf 19:00). Uiteraard wordt er gezorgd voor een gezellige slaaplokatie, eten en drinken.

Wil je deel maken van dit grote team, een week of enkele dagen een onvergetelijke en gezellige inzet meemaken en ben je in het bezit van een geldig EHBO diploma? Aanmelden kan via www.rodekruisnijmegen.nl, waar op de homepage een link naar het inschrijfformulier te vinden is.

Let op: Dit betreft niet de landelijke inzet rondom de marsen!


Arts  www.alphalog.nl


kens62

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 627
Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2015, 15:43:53
Kan ik mij ook inschrijven zonder lid te zijn van het Rode Kruis?
Al mijn berichten zijn louter op persoonlijke titel en kunnen nooit op welke wijze dan ook in verband worden gebracht met de mening van mijn werkgever


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2015, 15:55:48
Dat kan!
Arts  www.alphalog.nl


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2015, 16:44:28
Ik heb het ook een aantal jaartjes gedaan, en ik kan het alleen maar aanraden! Gezellige mensen, leuke sfeer, mooie stad, af en toe iets nuttigs doen, (sterke ;D) verhalen uitwisselen, en een beetje het gevoel van de vierdaagse erbij, zonder de blaren  :D !
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


sb79

  • NHT hollands midden
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 62
Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2015, 17:25:16
niet de mensen te enthousiast maken golly .. straks ben ik me plekkie kwijt :P


RonaldLoermans

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
    • Ehbo-winkel
Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2015, 21:50:09
Misschien ga ik me wel enkele dagen aanmelden, keer wat anders dan de buitenpost blarenpoli :)
Instructeur EHBO, BHV, Reanimatie http://www.loermansopleidingen.nl Leverancier van EHBO, BHV en Veiligheidproducten http://www.ehbo-winkel.nl


RickG

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #6 Gepost op: 21 januari 2015, 20:07:49
Hoi allemaal,

Ik zou dit jaar graag voor het eerst naar komen helpen bij de vierdaagse maar ik heb een vraag.
Wij hebben als afdeling Zwolle zijnde een Bike Team nou zag ik dat je als Biker mee kan draaien. Kunnen jullie mij misschien in contact brengen met iemand die hier meer informatie over kan verstrekken.

Groet Rick


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #7 Gepost op: 21 januari 2015, 20:40:14
Er rijdt tijdens de feesten inderdaad een biketeam door de stad. Een van de vereisten hiervan is echter wel dat je minimaal 1 jaar ervaring hebt als hulpverlener, om het evenement, de stad en alle 'ins and outs' van de inzet te leren kennen. Het aanbod is daarnaast ook veel groter dan de vraag: We hebben slechts 1 biketeam nodig, en vrijwel alle afdelingen leiden bikers op... Garanties over ingezet worden als biker geven we dan ook niet, maar we willen wel graag weten wie hier eventueel voor beschikbaar is.
Arts  www.alphalog.nl


RickG

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #8 Gepost op: 21 januari 2015, 23:06:07
Duidelijk bedankt voor het antwoord.


willie29

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #9 Gepost op: 4 april 2015, 19:01:09
zijn er ook mensen uit drenthe die naar de feesten gaan om hulpverlening te doen?