Opleiding politiekundige bachelor

Auteur Topic: Opleiding politiekundige bachelor  (gelezen 20239 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

djeffrey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #50 Gepost op: 3 juli 2015, 12:41:01
Hoe zit het met vrij vragen voor bepaalde dagen? Ik moet bijvoorbeeld mijn vader 1x in de vier weken naar het duizeligheidscentrum rijden  en in oktober gaat mijn broer trouwen in Dubai (hij woont/werkt daar), waar ik al een geruime tijd tickets voor heb gekocht.
Wordt er om dit soort speciale omstandigheden moeilijk gedaan? Daar kan ik dan eventueel rekening mee houden...


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #51 Gepost op: 3 juli 2015, 12:53:01
Als je op school zit dan zal je dat met school moeten regelen. Het is dan niet heel anders als andere opleidingen waar je in principe niet zomaar even weg kan tussendoor.

In het korps kan dat in principe wel.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


djeffrey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #52 Gepost op: 3 juli 2015, 12:57:00
Citaat van: Red link=msg=1360031 date=1435920781
Als je op school zit dan zal je dat met school moeten regelen. Het is dan niet heel anders als andere opleidingen waar je in principe niet zomaar even weg kan tussendoor.

In het korps kan dat in principe wel.

Tijdens de opleiding bedoelde ik inderdaad.

Ah oké, mits goed overleg dus wel. Dit leek mij ook wel logisch...


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #53 Gepost op: 3 juli 2015, 13:01:38
Citaat van: djeffrey link=msg=1360033 date=1435921020
Tijdens de opleiding bedoelde ik inderdaad.

Ah oké, mits goed overleg dus wel. Dit leek mij ook wel logisch...

Op mijn huidige (HBO) opleiding is het zo dat je een groot deel van de lessen kunt overslaan op eigen verantwoordelijkheid. Echter zal dit bij de politieacademie niet zo makkelijk gaan. Als jij écht een goede reden hebt dan zullen ze vast wel samen met jou naar een oplossing zoeken.

Zorg dan alleen wel dat je het ruim van tevoren aangeeft, kom er zelf mee (initiatief tonen) en motiveer waarom het voor jou belangrijk is. Kom desnoods met oplossingen (vraag of je belangrijke lessen op een ander tijdstip kunt inhalen).

Dit zullen ze ongetwijfeld op prijs stellen, en misschien zullen ze dan ook wat eerder bereid zijn om samen met jou naar een oplossing te zoeken O0


djeffrey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #54 Gepost op: 3 juli 2015, 13:40:53
Citaat van: Daniel! link=msg=1360038 date=1435921298
Op mijn huidige (HBO) opleiding is het zo dat je een groot deel van de lessen kunt overslaan op eigen verantwoordelijkheid. Echter zal dit bij de politieacademie niet zo makkelijk gaan. Als jij écht een goede reden hebt dan zullen ze vast wel samen met jou naar een oplossing zoeken.

Zorg dan alleen wel dat je het ruim van tevoren aangeeft, kom er zelf mee (initiatief tonen) en motiveer waarom het voor jou belangrijk is. Kom desnoods met oplossingen (vraag of je belangrijke lessen op een ander tijdstip kunt inhalen).

Dit zullen ze ongetwijfeld op prijs stellen, en misschien zullen ze dan ook wat eerder bereid zijn om samen met jou naar een oplossing te zoeken O0

Ja, precies! Bedankt...

Politiekundige is een officieel erkende Hbo-opleiding. Is het dan ook zo dat je na je eerste jaar je propedeuse haalt?


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #55 Gepost op: 3 juli 2015, 13:51:17
Citaat van: djeffrey link=msg=1360049 date=1435923653
Ja, precies! Bedankt...

Politiekundige is een officieel erkende Hbo-opleiding. Is het dan ook zo dat je na je eerste jaar je propedeuse haalt?

Wat maakt dat uit?


djeffrey

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #56 Gepost op: 3 juli 2015, 13:54:30
Citaat van: Waus link=msg=1360053 date=1435924277
Wat maakt dat uit?

Dat mij ik mij wel gewoon afvragen toch?


Waus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #57 Gepost op: 3 juli 2015, 14:10:01
Citaat van: djeffrey link=msg=1360056 date=1435924470
Dat mij ik mij wel gewoon afvragen toch?
Zeker maar je kon er een achterliggende gedachte bij hebben  8)