GRIP 2 (man met pistool eist zendtijd NOS journaal) Journaalplein - Hilversum 29-01-2015

Auteur Topic: GRIP 2 (man met pistool eist zendtijd NOS journaal) Journaalplein - Hilversum 29-01-2015  (gelezen 68585 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Citaat van: Stefan Verkerk link=msg=1326957 date=1422562459
Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk patronen in dat pistool zaten. Want hij leek heel erg onzeker van zijn eigen zaak.

Inderdaad, als het wapen überhaubt echt is. Kwam inderdaad erg onzeker en wat timide over.

Maar goed, dat zal in de loop vd tijd wel allemaal naar buiten worden gebracht.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Citaat van: Stefan Verkerk link=msg=1326957 date=1422562459
Ben benieuwd of er ook daadwerkelijk patronen in dat pistool zaten. Want hij leek heel erg onzeker van zijn eigen zaak.
Dat vraag ik me ook af. Toen hij het liet vallen klonk het wel metaal. Dus of echt wapen of een goede kwaliteit airsoft. De man buiten beeld was de beveiliger
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Killerbee123

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
Citaat van: jwk link=msg=1326953 date=1422562408
Die man buiten beeld is de held van de dag!

Dat was de portier hoor ik net.. die verdient een lintje


Scaniafan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 542
  • HV geïnteresseerde
Die portier... Hulde om op zo'n moment "zonder aarzelen" die man naar de lege dagstudio mee te nemen O0
Rij nooit harder dan je beschermengeltje kan vliegen =)


Stefan Verkerk

  • Fotograaf Wezep e.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,968
  • Weerliefhebber
    • StefanVerkerk.nl
Beelden van de inval van de politie vanuit andere hoek (inclusief de portier O0)

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/video-politie-overmeestert-gewapende-man-nos-studio
www.stefanverkerk.nl | www.hmpaal.nl | PPK houder | Canon


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
Politie Woerden ‏@PolitieWoerden .46 seconden geleden
Hulde voor het politie optreden van @PolitieDGV ! Strak uitgevoerde aanhouding met geweldig resultaat. Top! #Hilversum #nos ^SW
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Puik werk door iedereen die het tot een goed einde bracht.
Allereerst de portier/beveiliger die de man rustig ter woord stond en de situatie niet liet escaleren. En de politie die zonder geweld de man wist aan te houden. (Hoewel de man GELUKKIG niet al te agressief oogde, buiten dat wapen)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1326952 date=1422562334
Gelukkig gaat de arrestatie goed! Hij had ook kunnen gaan schieten (wat hij gelukkig niet doet!) Goed werk van de agenten daar!

Dat kon die eigenlijk niet. Als je de beelden op RTL bekijkt hoor je de agent ook zeggen 'Hij heeft zn wapen nu achter z'n rug'

Mocht die toch willen gaan schieten had de politie dus al tijd om te reageren en hem (indien nodig) neer te halen.

Klinkt makkelijker dan het is. Maar met 5 lopers op je gericht worden je kansen erg klein.  :)
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Lof voor die agenten en beveiliger. Allemaal mensen die goud waard zijn. Ben benieuwd wie of wat er achter zit!


info530

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Netjes en rustig. "Even contact meldkamer. Situatie onder controle".