Mijn htv diploma binnen en dan?

Auteur Topic: Mijn htv diploma binnen en dan?  (gelezen 4810 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

aron1996

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Gepost op: 9 februari 2015, 15:41:32
Hallo
ik ben nieuw hier op het forum
Ik ben mondeling al geslaagd voor mijn htv diploma en boa
ik wil graag bij de politie maar door de vacature stop is er nog niets
daarom wil ik graag verder leren maar wel een opleiding waar ik straks wat aan hebt
weet iemand een geschikte opleiding??




VDD

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #1 Gepost op: 9 februari 2015, 20:13:44
Beste Aron1996,

Zoals al eerder aangegeven in andere topics gaat er/is er het e.e.a. veranderd
met betrekking voor kandidaten niv. (3)/4/5. Zo zouden kandidaten met een afgeronde
HBO-bachelor niet/minder snel worden aangenomen voor de functie niv. (3)/4/5. Meer
informatie hierover kun je vinden in het topic: opleiding politiekundige bachelor.

Denk dus na over het maken van een keuze wat betreft verdere opleidingen (wellicht HBO).
Met jou mbo-opleiding heb je namelijk deels (naast motivatie, leeftijd etc.) een goede basis m.b.t.
niv. (3)/4/5.

* Alle informatie is onder voorbehoud van eventuele wijzigingen en fouten


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2015, 10:00:45
Aron, staar je niet blind op de politie, en denk ook aan de situatie dat je niet bij de politie komt (om welke reden dan ook). Wat zou je dan willen doen in de werkende leven? Wil je BOA zijn, ga dan (voorlopig) lekker werken en zoek een leuke baan. Wil je zeker doorleren of in een ander veld aan de slag laat je dan zeker niet tegenhouden! Lukt het over een tijdje wel de procedure succesvol te doorlopen weet je in ieder geval dat je leven niet stil heeft gestaan, en lukt het onverhoopt niet om (hoofd)agent te worden heb je weer meer kans op een leuke baan.
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Hand-haver

  • Buitengewoon Opsporingsambtenaar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #3 Gepost op: 18 maart 2015, 08:47:34
Citaat van: aron1996 link=msg=1329636 date=1423492892
Hallo
ik ben nieuw hier op het forum
Ik ben mondeling al geslaagd voor mijn htv diploma en boa
ik wil graag bij de politie maar door de vacature stop is er nog niets
daarom wil ik graag verder leren maar wel een opleiding waar ik straks wat aan hebt
weet iemand een geschikte opleiding??

Zoals al eerder gezegd, ik denk dat er momenteel een hoop gemeenten (of bedrijven die uitlenen aan gemeenten) zitten te springen om jonge BOA's in verband met de Drank- en Horecawet.
Als je je DHW-diploma ook al binnen hebt ben je mijns inziens erg gewild.
Gemeentelijk Buitengewoon Opsporingsambtenaar en Toezichthouder Drank- en Horecawet in Noordoost-Brabant  "Handhaven volgens de strekking van de wet,