Selectieprocedure Politiekundige jan 2015

Auteur Topic: Selectieprocedure Politiekundige jan 2015  (gelezen 128588 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #50 Gepost op: 19 februari 2015, 14:29:11
Nog even duimen dan maar...


kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #51 Gepost op: 19 februari 2015, 14:32:19
Helaas, net de brief gehad en niet geselecteerd. Ik hoop dat jullie beter nieuws krijgen!


BAWvR_88

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #52 Gepost op: 19 februari 2015, 14:36:41
Ik ben maar even naar de brievenbus gerend toen ik jullie berichten las.. en ik heb ook slecht nieuws gekregen helaas.. gvd


Afrahaha

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 9
Reactie #53 Gepost op: 19 februari 2015, 14:39:27
Ik heb ook een brief 👎


Shoarmadave

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #54 Gepost op: 19 februari 2015, 14:42:57
Snap het gewoon niet.. als ze toch al heel pietlullig gaan kijken naar wat er alleen op papier staat en daar al op gaan selecteren, snap ik niet dat iemand met veel relevante werkervaring niet gekozen wordt.


Camilio

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #55 Gepost op: 19 februari 2015, 14:50:04
Hangt natuurlijk ook hoeveel vacatures er zijn. Straks zijn er maar 20 plaatsen... dan zitten ze natuurlijk in een luxe positie. Persoonlijk vind ik het jammer waarom ze niet aangeven wat een relevante vooropleiding zou zijn geweest en wat de randvoorwaarde van woonregio zijn. Dat had wellicht bij heel wat mensen teleurstelling voorkomen.


seuphiee

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #56 Gepost op: 19 februari 2015, 14:51:48
tsjah, ik denk dat we het allemaal niet te persoonlijk op moeten vatten, voor ons was het moeilijk om om jezelf te presenteren in 2x80 woorden, voor hen is het moeilijk een beoordeling te baseren op 2x80 woorden.
Better luck next time!
Alleen een beetje balen dat we augustus niet beginnen dan.
En wat Camilio zegt ;P


kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #57 Gepost op: 19 februari 2015, 15:00:15
Het is gewoon vervelend dat je niet specifiek weet of kan vragen waarom je het niet bent geworden.
Helaas zullen we allemaal wel erg lang moeten wachten op nieuwe vacatures ivm de vacature stop. Ik ga gewoon weer verder met mijn sollicitatie bij defensie.


Shoarmadave

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #58 Gepost op: 19 februari 2015, 15:07:12
Ook ik heb zojuist bericht gehad..
"Hierbij zijn vooropleiding, relevante (werk)ervaring, multiculturele kennis en woonregio meegewogen."
"Er waren kandidaten met beter passende profielen."

Dus iemand die net van de Havo af komt rollen past beter in het profiel dan een 22jarige man met 4 jaar werkervaring in de hulpverlening?


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #59 Gepost op: 19 februari 2015, 15:38:15
Citaat van: Shoarmadave link=msg=1331839 date=1424354832
Ook ik heb zojuist bericht gehad..
"Hierbij zijn vooropleiding, relevante (werk)ervaring, multiculturele kennis en woonregio meegewogen."
"Er waren kandidaten met beter passende profielen."

Dus iemand die net van de Havo af komt rollen past beter in het profiel dan een 22jarige man met 4 jaar werkervaring in de hulpverlening?

Het kan (wordt aangegeven in de vacaturetekst) ook te maken hebben met multiculturele kennis en woonregio. Of misschien sprak je motivatie hun niet aan.