Selectieprocedure Politiekundige jan 2015

Auteur Topic: Selectieprocedure Politiekundige jan 2015  (gelezen 128995 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Shoarmadave

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #60 Gepost op: 19 februari 2015, 15:47:03
Het kan (wordt aangegeven in de vacaturetekst) ook te maken hebben met multiculturele kennis en woonregio. Of misschien sprak je motivatie hun niet aan.
Ik heb met multiculturele jongeren gewerkt en woon vlakbij Rotterdam ;) Kijk word ik na een rollenspel of iets degelijk afwezen dan kan ik me daar nog in vinden. Maar niet op deze manier met deze eisen.


Daniel!

  • i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #61 Gepost op: 19 februari 2015, 16:09:03
Citaat van: Shoarmadave link=msg=1331842 date=1424357223
Ik heb met multiculturele jongeren gewerkt en woon vlakbij Rotterdam ;) Kijk word ik na een rollenspel of iets degelijk afwezen dan kan ik me daar nog in vinden. Maar niet op deze manier met deze eisen.

Ah, dan voldoe je aardig aan de criteria. Dan heeft het misschien te maken met motivatie, of de antwoorden die je hebt gegeven? Jammer dat er geen duidelijkheid over komt  :(


Shoarmadave

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #62 Gepost op: 19 februari 2015, 16:22:17
Ah, dan voldoe je aardig aan de criteria. Dan heeft het misschien te maken met motivatie, of de antwoorden die je hebt gegeven? Jammer dat er geen duidelijkheid over komt  :(
It just doesn't add up... En dat is het frustrerende eraan..


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #63 Gepost op: 19 februari 2015, 16:36:04
Citaat van: Shoarmadave link=msg=1331849 date=1424359337
It just doesn't add up... En dat is het frustrerende eraan..
Tja, ken je de kandidaten die het wel geworden zijn? Ik snap je teleurstelling, maar met zoveel kandidaten moet je met een heel sterk verhaal komen. Kennelijk was het nu gewoon niet voldoende om er doorheen te komen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Shoarmadave

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #64 Gepost op: 19 februari 2015, 16:46:21
Tja, ken je de kandidaten die het wel geworden zijn? Ik snap je teleurstelling, maar met zoveel kandidaten moet je met een heel sterk verhaal komen. Kennelijk was het nu gewoon niet voldoende om er doorheen te komen.
Ja dat ken ik zeker. En dat is heel lullig gezegd iemand die net van de Havo komt en als enige werkervaring de Albert Heijn heeft. Dat maakt het zo frustrerend.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #65 Gepost op: 19 februari 2015, 16:49:40
Tja, dan had diegene misschien een beter verhaal. Helaas en de volgende keer beter. Ik denk niet dat het hier uitten van je frustraties je hebt bij een volgende sollicitatie.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Camilio

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 79
Reactie #66 Gepost op: 19 februari 2015, 17:20:53
If it doesn't kill you.. it makes you stronger! Hoe cliché maar wel van toepassing :)


nique74

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #67 Gepost op: 19 februari 2015, 18:53:12
Jammer jongens, wat balen. Ik was vorige week al gebeld. Ben 41, studee 3e hbo pedagogiek, vrijwilliger leerlingzorg en 4 jaar dierenambulance, winkels gewerkt, vwo diploma en 2 propedeuses.
Maar mischien waren er regio zuid minder sollicitanten.


Jesse

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #68 Gepost op: 19 februari 2015, 22:28:39
Helaas ben ik ook niet geselcteerd. De politie verkeerd iidd in een luxe positie met 1200 kandidaten


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #69 Gepost op: 19 februari 2015, 23:00:32
Maar we geven niet op! Wat zouden we anders voor agenten zijn  :D