Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 212182 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #20 Gepost op: 20 februari 2005, 16:57:05


Zelf ben ik ook van plan om nog voor de zomer geheel digitaal te gaan. Qua body ga ik voor de Minolta Dynax 7D. Daar wil ik twee lenzen bij hebben, maar daarin moet ik me nog even goed verdiepen. Totaalplaatje komt dan wel boven de 2.000 Euri uit :-)

Gr
Erik


Das ook de camera die ik op mijn verlanglijstje heb staan, heb al de lenzen 28-80 en 70-300 die erop passen...Als je erover denkt hem aan te schaffen zou ik op het voorjaar wachten...ik heb gehoord dat de body bij europafoto al onder de 1000 euro gaat....kun je wel hele mooie lenzen erbij kopen ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #21 Gepost op: 20 februari 2005, 19:43:25
Zelf heb ik een Canon Powershot A75, licht, klein, handzaam en mooie foto's.... En de prijs is goed. Ik ben nl. ook een Zeeuw weet je.... ;D ;D

Inderdaad ik heb A80 en bevald me prima  ;)...
de nieuwste is nu A90 en ook niet zo duur


sigmash

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 20 februari 2005, 20:05:17
Volgens mij vroeg Christian om iets compacts, wat hij in schooltas of rugzak altijd mee kon nemen. Dan lijkt me dat spiegelrefex toppers zoals Canon EOS 300D en Nikon D70 op dat punt afvallen...

Voor een mooi overzicht van camera's in diverse cathegoien kan ik je de site www.kieskeurig.nl aanraden.

De Canon powershot A75 heb ik ook, vorige week gekocht bij Mediamarkt in Duitsland voor 170 euro. De helft wat een van mijn vrienden er een jaar geleden voor betaalde. Mijn spiegel reflex Nikon F70 vervang ik op termijn voor een D70 eerst de prijs wat laten dalen.


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #23 Gepost op: 20 februari 2005, 21:45:47
Hier nog een foto van de camera


die heb ik ook aleen dan met 5 miljoen pixels
de foto's worden in het donker niet zoo goed ;)


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #24 Gepost op: 20 februari 2005, 21:53:24
Das ook de camera die ik op mijn verlanglijstje heb staan, heb al de lenzen 28-80 en 70-300 die erop passen...Als je erover denkt hem aan te schaffen zou ik op het voorjaar wachten...ik heb gehoord dat de body bij europafoto al onder de 1000 euro gaat....kun je wel hele mooie lenzen erbij kopen ;)

Yep, daarom wacht ik ook nog een paar maandjes. Ik heb geen haast :-)
Ik heb in principe ook lenzen die er op passen, maar ik wil toch een compleet nieuwe set gaan kopen. De reviews (zowel op dpreview en in de Nederlandse fotovakpers) zijn zeer goed.

Gr
Erik


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #25 Gepost op: 21 februari 2005, 08:17:59
Nou, ik kan m'n oude camera ook meenemen in m'n schooltas en de nieuwe alleen naar meldingen.
Erik en Jeroen, kunnen we er niet 3 tegelijk kopen, misschien krijgen we korting! ;)

Christian


Geertje

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 21 februari 2005, 11:47:42
Ik heb een kodak EasyShare CX7330 en ik ben hier erg tevreden over. Deze kan goed foto's maken binnen en ook 's nachts. Ook kan ie filmpjes van 3 minuten maken en wat voor mij ook niet onbelangrijk is, deze is makkelijk voor een leek op het gebied van fotografie.  :-[  :-X
Ik zag net dat ie nu nog maar 180 Euro kost.
Meer info over dit toestel:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Kodak%20CX%207330.htm


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 21 februari 2005, 13:41:51
Hey, Erik die camera komt me bekent voor  ;) Hij ligt hier naast me ik heb ook zoŽn Sony F505V. Prima camera echt hele goede zoom. Film kwaliteit ook prima. Prima camera alleen het formaat is wat groter dan de gewone cameraatjes.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #28 Gepost op: 6 maart 2005, 23:49:50
Nou, ik kan m'n oude camera ook meenemen in m'n schooltas en de nieuwe alleen naar meldingen.
Erik en Jeroen, kunnen we er niet 3 tegelijk kopen, misschien krijgen we korting! ;)

Christian
Duurt voor mij nog wel even voor ik em koop chris....en misschien dat ik dan ook nog wel nwe lenzen moet kopen....D7 vergoot je brandpuntsafstand met een factor 1,5 dus dan zouden mijn lenzen 42-120 en 105-450 worden.....moet ik wel erg ver weg gaan staan...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


amb

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 274
  • wat moet dat moet
Reactie #29 Gepost op: 7 maart 2005, 13:29:00
Kijk eens op
www.fotokonijnenberg.nl

ze nemen de tijd voor je vragen en goede service

Ik zou gaan voor de canon 300 D :D