GRIP 1 ongeval (auto rijdt in op praalwagen carnaval) Kapelweg - Ter Apel 14-02-2015

Auteur Topic: GRIP 1 ongeval (auto rijdt in op praalwagen carnaval) Kapelweg - Ter Apel 14-02-2015  (gelezen 14192 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Politie Groningen @polgroningen  ·  6s 6 seconds ago
#TerApel: op de hoek Kapelweg/Koningsweg wordt een crisisoverlegcontainer geplaatst. Daar is ook opvang voor media.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Citaat
Er zijn drie gewonden. Twee van hen zijn lichtgewond, een zwaargewond, zegt de brandweer van het Groningse dorp.

Bron: http://nos.nl/artikel/2019287-auto-rijdt-in-op-praalwagen-ter-apel.html


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Als ik alleen op P2000 af ga, zie ik dat Ter Apel in Groningen ligt, tegen de grens van Drenthe. Zie alleen maar alarmeringen van hulpdiensten uit Groningen en ook uit de stad Groningen (52 min - 66 km). Waarom wordt er niet geschakeld met Drenthe, en dan met name Emmen (22 min - 19 km). Hoop dat er via C2000 wel uit deze regio ambulance's en bijstand is opgeroepen  ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Alles wat vanaf GRIP is geallarmeert is ondersteunend, en mag dus van verder komen. De eerste en belangrijkste inzet doet toch de lokale TS. Daarnaast is het nog steeds zo dat een regio in beginsel zijn eigen broek op houdt. En dat kan ook makkelijk in dit soort gevallen.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Thomas Verschoof ‏@thomasvnl  52s53 seconds ago
#terapel #carnaval #aanrijding
https://pbs.twimg.com/media/B90RZn6CcAAUs5k.jpg


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Politie Groningen @polgroningen  ·  41s 42 seconds ago
#TerApel: in de sporthal aan de Heemker Akkerstraat is opvang voor betrokkenen geregeld.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Politie Groningen ‏@polgroningen  1m1 minute ago
#TerApel: slachtofferhulp is onderweg en gaat ook naar de sporthal.


soetevent

  • BHV / Burgernet AED
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 318
  • 叁多
    • Bliksemdetectie.nl
Citaat van: Fletwed link=msg=1330678 date=1423929296
Als ik alleen op P2000 af ga, zie ik dat Ter Apel in Groningen ligt, tegen de grens van Drenthe. Zie alleen maar alarmeringen van hulpdiensten uit Groningen en ook uit de stad Groningen (52 min - 66 km). Waarom wordt er niet geschakeld met Drenthe, en dan met name Emmen (22 min - 19 km). Hoop dat er via C2000 wel uit deze regio ambulance's en bijstand is opgeroepen  ;)

Ik wil wat Peter zegt niet in twijfel trekken, maar ik weet dat de samenwerking tussen korps Ter Apel en Emmen ZEER nauw is.
Zo zal Ter Apel bijvoorbeeld als eerste uitrukken voor incidenten in Nieuw-Weerdinge (gem. Emmen, Drenthe).
Ik ga er vanuit dat er nu, indien nodig, ook contacten zijn (geweest).


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
De Telegraaf ticker ‏@telegraafticker  51s51 seconds ago
Auto botst op praalwagen in Ter Apel http://telegraaf.nl/t/23685411


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Politie Groningen ‏@polgroningen  2m2 minutes ago
#TerApel: bij ongeval carnavalsoptocht zoals het nu lijkt 1 dodelijk slachtoffer en vijf gewonden (waaronder 2 inzittenden auto). #heftig