GRIP 1 Grote brand (sauna fitnesscentrum Sportcity) Raaks - Haarlem 15-02-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand (sauna fitnesscentrum Sportcity) Raaks - Haarlem 15-02-2015  (gelezen 6575 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Citaat van: Ko van Leeuwen link=msg=1330928 date=1424007399
Misschien sturen ze hem mee om te kijken wanneer hij nut heeft. Na verloop van een evaluatieperiode kunnen ze altijd anders besluiten.

Dat nut snap ik wel, maar omdat ze dan al vrijsnel wisten dat ze hem nodig gaat dan niet op. Dan is het een standaard inzet voorstel. Wat helemaal prima is
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Alexander

  • Brandweer - integrale veiligheid - EHBO - BHV - adviseur - docent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
    • Blog
Citaat van: nasder link=msg=1330938 date=1424008420
http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal/haarlemeo/article27313383.ece/Brand-in-sauna-fitnesscentrum-Haarlem-video?lref=vptop

Persvoorlichting zoals het hoort te zijn. Duidelijke taal met feiten door iemand uit de praktijk met vakkennis. Top!
Ik reageer op persoonlijke titel. Mijn vragen en/of opmerkingen zijn geen kritiek maar ik ben hooguit open en direct. Daarnaast altijd op zoek naar le




FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Citaat van: Rubber link=msg=1330931 date=1424007618
Omdat de centralist bij het korps zit waar de coldcutter staat, daarom snelle alarmering?

Jij denkt zeker dat die brandweer een speeltuin is? Zal ff mooi worden, dat een centralist dit soort dingen zou doen. Daar kom je echt niet mee weg, en bovendien zal een gemiddelde centralist nooit zo'n insteek hebben...

Geloof mij maar, het ding wordt als pilot bij brand mee gealarmeerd(alles anders dan woningbrand).


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Is de cobracutter ingezet in deze casus?
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


guest12562

  • Gast
Citaat van: Alexander link=msg=1330947 date=1424017852
Persvoorlichting zoals het hoort te zijn. Duidelijke taal met feiten door iemand uit de praktijk met vakkennis. Top!

Inderdaad helemaal mee eens, klikt ook prima op deze manier, gelukkig ook geen ge-euh