Mogelijk noodbevel bij wedstrijd Feyenoord tegen AS Roma - Rotterdam 26-02-2015

Auteur Topic: Mogelijk noodbevel bij wedstrijd Feyenoord tegen AS Roma - Rotterdam 26-02-2015  (gelezen 11288 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
2400 Roma-supporters naar Rotterdam

[...]
Er gaat waarschijnlijk een noodbevel gelden. Dat houdt in dat de politie iedereen orders kan geven die direct moeten worden opgevolgd, bijvoorbeeld dat alle fans naar die ene locatie worden gestuurd.

[...]


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie


http://nos.nl/artikel/2020975-2400-roma-supporters-naar-rotterdam.html

Mag ik mijn medestrijders in Rotterdam vast veel sterkte toewensen?! Ik heb namelijk niet de illusie dat dit een gezellige hereniging gaat worden  :'(
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Citaat van: moppersmurf link=msg=1332903 date=1424728112


http://nos.nl/artikel/2020975-2400-roma-supporters-naar-rotterdam.html

Mag ik mijn medestrijders in Rotterdam vast veel sterkte toewensen?! Ik heb namelijk niet de illusie dat dit een gezellige hereniging gaat worden  :'(

Thanx !
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
'Er komen 400 Italiaanse hooligans naar Rotterdam'
Zo'n 400 Italiaanse hooligans komen donderdag naar Rotterdam voor de Europaleague-wedstrijd tussen Feyenoord en AS Roma. Dat melden Italiaanse media, zegt NOS-correspondent Rop Zoutberg.

...In totaal worden zo'n 2400 Italianen verwacht, onder wie dus ongeveer 400 leden van de harde kern van AS Roma....

lees verder


RenéB

  • MotorVerkeersRegelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • rustig aan, we hebben haast
Sterkte daar allen die ingezet gaan worden! Het zal een gastvrij onthaal worden neem ik aan.
Benieuwd hoe Italiaanse collega's op "hulpverleningsforum.it" praten over onze strafmaat  >:D
Voorzitter BMW Motorbegeleidingsteam Nederland (BMTN)


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
De schade die Feyenoord-supporters toebrachten aan de Barcacciafontein in Rome bedraagt minder dan 10.000 euro. Dat heeft de Romeinse cultuurwethouder Giovanna Marinelli verklaard tegenover nrc.next (€).

NRC schat, na dit gecontroleerd te hebben met de Italiaanse autoriteiten, dat de totale schade aan publiek- en prive- eigendommen een paar ton is.
Meer bij de bron.
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Vanavond speelt de A1 van Ajax tegen AS Roma in de Uefa Youth League, benieuwd of daar ook supporters zijn in amsterdam.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Volgens een woordvoerder van Burgemeester van der Laan verwacht men daar geen problemen:

'We hebben op dit moment geen informatie dat de aanwezigheid van supporters van AS Roma tot problemen zal leiden', liet een woordvoerder van burgemeester Van der Laan dinsdag weten. De gemeente wil niet zeggen of er extra maatregelen worden genomen.

Op dinsdagavond speelt het jeugdelftal A1 van Ajax op sportpark De Toekomst in de UEFA Youth League een wedstrijd tegen de jeugdspelers van AS Roma. Naar verwachting zal een klein deel van de Italiaanse supporters dit duel bijwonen..
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Citaat van: zwelgje link=msg=1333024 date=1424781235
Volgens een woordvoerder van Burgemeester van der Laan verwacht men daar geen problemen:


beter, men heeft het toch al druk genoeg in de Spuistraat


Folkert

  • Student
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
Citaat van: s.strijk link=msg=1333026 date=1424781400
beter, men heeft het toch al druk genoeg in de Spuistraat
Nou, druk...  998765