GRIP 1 Grote brand (zorgcentrum) De Tollekamp Nieuwe Veenendaalseweg - Rhenen 01-03-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand (zorgcentrum) De Tollekamp Nieuwe Veenendaalseweg - Rhenen 01-03-2015  (gelezen 14326 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Citaat van: jeroen21 link=msg=1334167 date=1425232438
Hoe zat het met de BHV aangezien het een zondag betreft??
Wat wil je daar meer zeggen dan? Misschien hadden sommige medewerkers van dat verzorgingstehuis wel een BHV Certificaat?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
VRU Utrecht ‏@vrutrecht 31 sec.
Op 2 woningen na kunnen alle bewoners na de brand in #Rhenen weer terug naar hun woning. Voor de andere is door instelling opvang geregeld.
0 antwoorden 0 retweets 0 favorieten


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
VRU Utrecht ‏@vrutrecht 17 sec
De gewonde bij de brand in #Rhenen die naar ziekenhuis zou worden gebracht is uiteindelijk onder behandeling naar de huisarts gesteld.



jeroen21

  • manschap brandweer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 477
Citaat van: Adriaan1988 link=msg=1334168 date=1425232629
Wat wil je daar meer zeggen dan? Misschien hadden sommige medewerkers van dat verzorgingstehuis wel een BHV Certificaat?

Ik wil daar niks over zeggen. Ik Vraag gewoon hoe de bezetting van de BHV was. Denkt namelijk zelf dat er op een doordeweekse dag meer BHV lopen dan op een zondag.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Adriaan1988

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 913
Citaat van: jeroen21 link=msg=1334180 date=1425233803
Ik wil daar niks over zeggen. Ik Vraag gewoon hoe de bezetting van de BHV was. Denkt namelijk zelf dat er op een doordeweekse dag meer BHV lopen dan op een zondag.
Maar misschien hebben ze in de gezondheidssector meer medewerkers met een BHV Certificaat


bart007

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,201
VRU Utrecht @vrutrecht  · 16 minuten geleden
Na de brand in #Rhenen doet politie onderzoek naar de oorzaak. Einde berichten.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Citaat van: Peter71 link=msg=1334165 date=1425232302
Dat oordeel laat ik geheel aan jou. Vaak zijn er wat andere factoren van toepassing waar geen enkele BHVer of medewerker invloed over heeft. Factoren van organisatorische en financiele aard. ::)
Dat zeer zeker. Zelf de afgelopen jaren nogal wat zorginstellingen van binnenuit bekeken ivm opleiding. Vaak wist personeel niet wat te doen met brandalarm, werden de dichtslaande deuren onmiddellijk weer open gedaan en ging men zonder omkijk naar het alarm verder. Het geeft een verkeerd signaal af aan je stagiaires en je zorgvragers als je het mij vraagt.

Om terug te komen op de bezetting in het weekend, die is r*k...voor hetzelfde werk wat doordeweeks gedaan moet worden sta je in het weekend met de helft aan personeel minder.

Ik wil niet zeggen dat in deze zorginstelling dit bovenstaande ook plaatsvind, maar er zou bij directies nogal eens gekeken kunnen worden naar het klein en grootschalig denken.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Kan niet.

Is te duur.


Red Cross Medic

  • Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,176
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Citaat van: Diamondback link=msg=1334198 date=1425238968
Kan niet.

Is te duur.

Goedkoop faalt, dat is wel duidelijk.
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge