GRIP 2 Zeer grote hulpverlening (passagierstrein en goederentrein) Reitseplein - Tilburg 06-03-2015

Auteur Topic: GRIP 2 Zeer grote hulpverlening (passagierstrein en goederentrein) Reitseplein - Tilburg 06-03-2015  (gelezen 32100 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Mogelijk vind je het antwoord als je weet welk korps gebruik maakt van een Scania met kenteken 57-BDT-3. Gezien de foto op http://www.omroepbrabant.nl/?news/225832802/Zaterdag+ook+minder+treinverkeer+bij+Tilburg+na+treinbotsing.aspx lijkt mij dat het trekkende voertuig. Mijn eigen foto's geven geen duidelijkheid.


voske83

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,368
Edit: Never mind, wat hier stond was onzin ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Het voertuig zegt niets, het gaat om een haakarmbak/container en de Scania is een haakarmvoertuig. En die kunnen dus alle haakarmbakken vervoeren. De volgende keer zou hij zomaar de ademluchtcontainer kunnen vervoeren bv. ;)


Aart Rietveld

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Ik zie in de bak een enorme verzameling verloopstukken en flenzen liggen voor alle mogelijke soorten tank-aansluitingen. Het lijkt dus op een HV-bak die specifiek bedoeld is tbv. het overpompen van de inhoud van tanks met chemicaliën cq het afdichten van lekkende tanks.


dverhall

  • Brandmeester - Centralist - CACO
  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Zo te zien is het de haakarmbak van de bedrijfsbrandweer Chemelot. Deze containter zit vol met verloopstukken etc voor trein/chemie incidenten.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Citaat van: dverhall link=msg=1335778 date=1425769806
Zo te zien is het de haakarmbak van de bedrijfsbrandweer Chemelot. Deze containter zit vol met verloopstukken etc voor trein/chemie incidenten.

Chemelot uit Sittard/Geleen? Eindje rijden dan eer die er is.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Ja chemelot geleen. Is feitelijk Sitech Services nu.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Stukkie rijden dan voor die wagen. Heet het complete terrein nu weer Sitech Services? Of alleen bepaalde diensten (bijv. de bedrijfsbrandweer) daar?
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


Bjorndh

  • Informatiemanagement Rode Kruis
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 918
Bepaalde diensten: : oa beveiliging, toezicht en brandweer.
Freelance persfotograaf, Informatiemanagement Rode Kruis


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Veiligheidsregio MWB @VRMWB
Lege goederenwagon gaat naar Vlissingen. Treinverkeer #tilburg zeker tot morgenochtend stil door opruimen personentrein. #treinbotsing
00:38 uur · 8 Mar 2015 · Twitter for iPad
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen