GRIP 1 Natuurbrand (inzet compagnie) Fochteloerveen Drentseweg - Veenhuizen 13-03-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Natuurbrand (inzet compagnie) Fochteloerveen Drentseweg - Veenhuizen 13-03-2015  (gelezen 29757 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

rolandfotografie

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
  • fotograaf in drenhte trekkers trucks hulpveerlenin
    • fotografie
Citaat van: Luke_BNV link=msg=1337050 date=1426262941
Dat is dus niet waar. Ik sprak iemand van FBO zojuist. Er is nog geen verzoek geweest, en als dat er komt wordt het afgewezen omdat de tijd totdat het donker wordt te kort is nu.


Hahah had ik ook wel beetje verwacht hoor dat dat niet ging gebeuren.
drenhte  fotograaf 15 jaar


Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Woordvoerder van Natuurmonumenten zojuist op Radio 1. Vanochtend nog alles wit van de rijp (vorst) in dit natuurgebied en nu 4 brandhaarden...


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Is het niet zo dat bij heide en veen het vuur onder de grond voortwoekert? Kan een verklaring voor de meerdere brandhaarden zijn.

Ik hoop in ieder geval niet dat het, het werk is van een persoon met kwade bedoelingen.


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Denk dat 't team uit IJsselland/Twente wel wat kan betekenen. Wordt daar al over gesproken?
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Citaat van: JarnoF link=msg=1337059 date=1426264383
Is het niet zo dat bij heide en veen het vuur onder de grond voortwoekert? Kan een verklaring voor de meerdere brandhaarden zijn.

Ik hoop in ieder geval niet dat het, het werk is van een persoon met kwade bedoelingen.
Ze zouden begonnen zijn lang het fietspad volgens omwonenden melde de wc van NM.


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Citaat van: JJ75 link=msg=1337061 date=1426264699
Ze zouden begonnen zijn lang het fietspad volgens omwonenden melde de wc van NM.
Wc van NM?
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1337064 date=1426264923
Wc van NM?

Wachtcommandant natuurmonumenten?

Citaat van: Hoguhugo link=msg=1337060 date=1426264554
Denk dat 't team uit IJsselland/Twente wel wat kan betekenen. Wordt daar al over gesproken?

Denk ik ook. Dat is bij uitstek een team dat op 'handwerk' gericht is en onder andere met de waterzakken het veld in kan. Maar wellicht geldt daarvoor hetzelfde als voor de inzet van de FBO; het lijkt me niet verstandig als het donker is het hobbelige veengebied in te gaan ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Erg vreemd dat "handcrew overijssel" nog niet is ingezet, juist bij dit soort branden handig lijkt mij  98uiye

Zie recente oefening;

http://brandweerommen-hardenberg.nl/Nieuws/handcrew-ingezet-in-wierdenseveld.html
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


JJ75

  • Geinteresseerde kritische burger, en weer BHV'er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,833
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1337064 date=1426264923
Wc van NM?
autoaanvulling telefoon  e050  woordvoerder